Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Jo takk, det er det jeg har gjordt siden spillet kom. Men Battlefield har jeg alltid spillt og kribler i fingrene på å få spille det igjen.

 

Skal vel ikke så mye til får å finne en måte å få et image fra plata over til en minnepinne. Men det hjelper lite vist det første som blir instalert er origin. Så trenger vi origin for å spille BF3 når vi har spillet på plate?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo takk, det er det jeg har gjordt siden spillet kom. Men Battlefield har jeg alltid spillt og kribler i fingrene på å få spille det igjen.

 

Skal vel ikke så mye til får å finne en måte å få et image fra plata over til en minnepinne. Men det hjelper lite vist det første som blir instalert er origin. Så trenger vi origin for å spille BF3 når vi har spillet på plate?

Ja, uansett hvordan du snur og vender på det, må du ha Origin installert før du kan spille BF3. Alt av savegames osv blir lastet opp av Origin til "Clouden".

Lenke til kommentar

Herregud, hva skjer med at uansett hvor man går på Metro 1. stage, at man går under bakken. Er jo umulig å få gjort noe produktivt på 1. stage av den mappen. I tillegg er det jo folk som exploiter dette ved å kampe under bakken og drepe alle, ettersom det er mulig å skyte folk som er over bakken selv om man er under bakken selv.

 

GIEF Patch nao!

Lenke til kommentar

Herregud Origin er en stor haug med skilpaddemøkk! Chat deaktivert, ingen vises, står at jeg ikke har venner, kan ikke joine dem.

 

Så kommer Battlelog: Ingen er på, klarer ikke joine server, slår av og på voice automatisk i party.

 

HVA FAEN, EA?

Jeg vil tro at problemet ligger hos deg, anti-virus, firewall, port-forwarding osv. Hadde lignende problemer som deg, da var det Anti-virus som fucket det til for meg med webskjold.

Lenke til kommentar

Jo takk, det er det jeg har gjordt siden spillet kom. Men Battlefield har jeg alltid spillt og kribler i fingrene på å få spille det igjen.

 

Skal vel ikke så mye til får å finne en måte å få et image fra plata over til en minnepinne. Men det hjelper lite vist det første som blir instalert er origin. Så trenger vi origin for å spille BF3 når vi har spillet på plate?

Ja, uansett hvordan du snur og vender på det, må du ha Origin installert før du kan spille BF3. Alt av savegames osv blir lastet opp av Origin til "Clouden".

 

Takker for svar. Det var det jeg var redd for, da blir det ikke BF3 på meg med det første :/

Lenke til kommentar

Herregud Origin er en stor haug med skilpaddemøkk! Chat deaktivert, ingen vises, står at jeg ikke har venner, kan ikke joine dem.

 

Så kommer Battlelog: Ingen er på, klarer ikke joine server, slår av og på voice automatisk i party.

 

HVA FAEN, EA?

Jeg vil tro at problemet ligger hos deg, anti-virus, firewall, port-forwarding osv. Hadde lignende problemer som deg, da var det Anti-virus som fucket det til for meg med webskjold.

Som folk sa til meg før, og jeg sier igjen, jeg har ikke engang antivirus eller firewall, jeg har porter åpen for VT og Minecraft-server, thats it. Hvis ikke Origin takler det engang, så er det ikke hos meg, da er det hos Origin, for et program skal ikke ha problemer med porter som ikke har noe med det å gjøre engang.

Lenke til kommentar

Takker for svar. Det var det jeg var redd for, da blir det ikke BF3 på meg med det første :/

Kan jeg spørre deg hvorfor du er alergisk mot Origin? :whistle:

 

 

Selvfølgelig.

 

Startet da jeg forhånds bestilte Sw:TOR og et par mnd seinere fikk tilsendt nytt kort da mitt vart stjælt.

 

Til min skrekk fant jeg ut at det var kortet jeg la inn når jeg bestilte sw:tor og sendte derfor en mail til support med en gang, der sto det at det skulle ta max 72 timer før jeg fikk et svar. Etter ei uke og et par purringer la jeg inn kontakt info for at de skulle ringe meg opp, da jeg ikke fikk noe telefonnr for å ringe de. Dette skulle ta 30 min men jeg hørte ingen ting.

 

Da satte jeg meg ned og spammet F5 til jeg fikk en plass i live chat og måtte snakke med 4 forskjellige før de i det hele tatt ville prøve å hjelpe meg. De 3 første copy/pastet et svar og avsluttet chaten.

Etter 40 min chat med siste man var jeg, han og hans sjef enig at jeg skulle bli vidresendt til second tier support og jeg ville på nytt få en mail innen 72 timer.

 

Et par dager siden fikk jeg en mail om at de skulle kontakte store team og se om de kunne hjelpe meg, og jeg måtte på nytt vente i 72 timer for å få et svar fra de.

 

I dag fikk jeg en mail om at siden de ikke hadde hørt noe fra meg på et par dager og min case har derfor blit avsluttet.

 

Alt dette kun fordi at jeg fikk en nytt bank kort og ville forandre payment options. En spilltjeneste som ikke har payment options eller support støtter jeg ikke samme hvor gode spill/tilbud de har.

 

Det er synd for jeg har alltid vært en stor fan av Battlefield spillene og en dag i dag sitter jeg enda å spiller BC2. Men jeg må også stå for mine prinsipper.

 

Og atter en gang sitter jeg å spammer F5 til denne beskjed forsvinner:

Sorry, there are no advisors available at this time. Please try again in a later.

 

Problemet er at i følge support FaQ så skal ikke dette være NOE problem overhode:

 

 

 

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

Herregud, hva skjer med at uansett hvor man går på Metro 1. stage, at man går under bakken. Er jo umulig å få gjort noe produktivt på 1. stage av den mappen. I tillegg er det jo folk som exploiter dette ved å kampe under bakken og drepe alle, ettersom det er mulig å skyte folk som er over bakken selv om man er under bakken selv.

 

GIEF Patch nao!

Er du fortsatt i beta du eller?

Lenke til kommentar

Herregud, hva skjer med at uansett hvor man går på Metro 1. stage, at man går under bakken. Er jo umulig å få gjort noe produktivt på 1. stage av den mappen. I tillegg er det jo folk som exploiter dette ved å kampe under bakken og drepe alle, ettersom det er mulig å skyte folk som er over bakken selv om man er under bakken selv.

 

GIEF Patch nao!

Er du fortsatt i beta du eller?

Virkes nesten ut som det er det. Jeg har samme problemet selv. Du prøver å gå rundt for å gjøre noe fornuftig, men ender opp med å dette ned igjennom bakken for å sitte der til du bestemmer deg for å ta selvmord.

 

Bf3 er ikke like epic som jeg hadde sett for meg. Det er på ingen måte et dårlig spill, men det er ikke et spill som jeg kommer til å se tilbake på om 10 år å si "Det var et bra spill". Jeg har ingen konkrete grunner, jeg har bare ikke fått et så bra inntrykk som jeg forventet. Alle spill har bugs og slike problemer, men det er ikke det som har skuffet meg. Det hadde kanskje vært bedre hvis release hadde vært utsatt, så et par forhastede ting kunne vært unngått.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...