Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

For det meste har jeg bare spilt på tilfeldige servere, og det har stort sett vært greit hele veien. Nå tenkte jeg at jeg skulle prøve noen runder på TV2-serverne, og maken til gjeng med ubrukelige campere skal man lete lenge etter.

Endret av Slettet-IBL5Pam9QB
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen andre her som syns det er irriterende når man logger inn på en server, og det første som står på skjermen(før du engang kommer inn på menyen) er "your team lost". Det har hendt meg ofte og omvendt er det aldrig.

Haha.

 

Er det andre som syns det er irriterende å bli skutt? :wee:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Yay:

 

 

Internet hackers have released a crack which will allow legitimate Battlefield 3 buyers to play the game without the need for Origin. The service, which has been plagued with issues since release, has become synonomous with disinterested support and half-assed solutions - as well as collecting information about you, your habits and your hardware for marketing purposes.

 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som kan forklare hvorfor det er så vanskelig å drepe folk med chopper gunneren på attack choppers?

 

Hver gang jeg flyr så får jeg en absolutt ubrukelig gunner som ikke klarer å skyte en rosa elefant som befinner seg i ødemarka.

 

Prøv å sikt på folk i stedet for de rosa elefantene...

 

 

 

 

 

... og kutt ned på selvmedisineringa... ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Sitter i samme båt som pxK jeg. Men jeg sliter med å fly, skal pracce på en tom server.

Det jeg sliter med er de forbanna flyene, det er jo nesten (<--) umulig å ta noe med machine gun. Og det er 5 kills/fly som skal ned først... Yay.

 

Jeg har bestilt meg en billig Logitech-joystick (og to nye mus, BF3 er noe som setter testosteronet i kok merker jeg), håper det hjelper litt på flyegenskapene mine, som er ikkeeksisterende. Vi er to stk som sliter med å fly, ene har 51 spm i jet. Jeg har dårligere... Jeg har fått flares, men akkurat nå har jeg ikke headset, så flare hjelper jo lite.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...