Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er helt utelukket å endre sensitivitet on the fly, jeg må få det fikset permanent. Jeg må stille ned sensitiviteten i vehicles med 3-400% (ja, den blir SÅ mye høyere). Når det da brenner på dass og det jeg befinner meg i bli skutt til helvete og jeg må komme meg ut har jeg ikke tid til å måtte stille sensitiviteten tilbake til normalt, da er jeg mest sansynlig død lenge før. Og uten å stille den opp igjen vil jeg jo praktisk talt ha 0 i sensitivitet.

 

@andrull: Ja, selvfølgelig kan jeg skifte DPI på selve musen, men det er ikke det jeg prøver å oppnå. Enten må jeg få fikset det permanent, eller så får det bare være.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Jeg har tatt de tre første på hard men en kompis, og de er veldig morsomme når du sitter å snakker på Skype. Blir rævkjørt de første gangene, men ingenting føles bedre enn å endelig klare noe etter utallige forsøk!

 

PS: CO-OP oppdrag nr2 er like lett på hard som på easy, vi merket overhode ingen forskjell.

 

 

dontgetit.gifdontgetit.gifdontgetit.gifdontgetit.gifdontgetit.gifdontgetit.gifdontgetit.gifdontgetit.gif

Lenke til kommentar

Jeg lurer på hvorfor det plutselig ble over 9000 servere i favorittene mine. Ingen av dem står som favoritt, men likevel vises det utallige servere der.

BF3 fungerer stort sett uten problemer for meg, men første gang (pr. dag) jeg skal joine en server, slutter BF3.exe å svare og må lukkes. Neste forsøk er alltid vellykket. Merkelige greier... :)

 

Har akkuratt samme problemer som disse 2 over meg

Lenke til kommentar

er nokk bug ja.

Har en bug selv i customize menyen til angreps helikoptrene. isteden for en rekke med 3 alternativer som IRflares etc har jeg 2 rekker som viser nøyaktig samme data. når jeg unlocker ting til helikoptrene vises også unlockene dermed 2 ganger.

 

Sikker på at du ikke blander unlocks til heli driver og heli gunner? Fordi på attack heli's kan du sette på upgrades både som pilot og som gunner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...