Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Speaking of antivirus, er det noen måte å få avast til å fungere sammen med battlelog/com center?

 

Om jeg deaktiverer avast funker alt fint, om den er på får jeg ikke invites eller noe. Litt kjip løsning, for jeg liker ikke å slå av antivirus for ofte, og nå om dagen er det mye gaming :p

Lenke til kommentar

Hvorfor skal EA prøve å ta giganten Steam med noe shitcrap onkel kunne koda bedre? Altså. Jeg ser ingen venner, alle er offline, ingen kan chatte med meg. I battlelog er alle away uansett hva de gjør.

Anti-virus, slå av webskjold e.l.

Har ikke antivirus, har åpne porter på routern, ingen brannmur på PCen. Dette er ikke nettverket mitt, dette er Origin. Det står find friends, alle venner står som offline, men de er online, men alt annet funker i Origin som spillkjøp. Steam funker som det skal, forøvrig alt annet.

Lenke til kommentar

Speaking of antivirus, er det noen måte å få avast til å fungere sammen med battlelog/com center?

 

Om jeg deaktiverer avast funker alt fint, om den er på får jeg ikke invites eller noe. Litt kjip løsning, for jeg liker ikke å slå av antivirus for ofte, og nå om dagen er det mye gaming :p

 

Dropp Avast, installer Microsoft Security Essentials. Det er gratis.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Legger bare denne her i håp om at den skal få flere votes :)

 

http://getsatisfacti...nd_squad_orders

 

Slik at vi kan få et bf3 med teamplay litt mer som i bf2 :love:

 

Vil heller ha mindre chatvindu plassert et annet sted. Sykt irriterende å spille på servere som spammer i chatten vert minutt med "support this server", "you are playing on xxxx", "remember to play as a team".. Det forbanna chatvinduet dekker store deler høyresiden, og jeg har blitt drept utallige ganger fordi den er i veien :thumbdown:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Speaking of antivirus, er det noen måte å få avast til å fungere sammen med battlelog/com center?

 

Om jeg deaktiverer avast funker alt fint, om den er på får jeg ikke invites eller noe. Litt kjip løsning, for jeg liker ikke å slå av antivirus for ofte, og nå om dagen er det mye gaming :p

Det er webskjoldet i avast som fucker for deg, sett opp ekskluderinger, evt slå det hele av.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Flere som har problemer med revive? Altså om man faktisk vil bli revivet eller ikke? Samme hvor mye jeg trykker på E, så blir jeg revivet, og så kommer det en idiot og skyter meg ett sekund senere, fordi jeg selvsagt blir revivet midt i skuddlinjen.

Lenke til kommentar

Flere som har problemer med revive? Altså om man faktisk vil bli revivet eller ikke? Samme hvor mye jeg trykker på E, så blir jeg revivet, og så kommer det en idiot og skyter meg ett sekund senere, fordi jeg selvsagt blir revivet midt i skuddlinjen.

Jeg har et litt annet problem, men gjelder reviving.

 

Jeg reviver ikke noen som ligger i skuddlinjen, slik at jeg utsetter meg selv og eventuelt andre som følger etter meg i fare.

 

 

Derimot de gangene kysten er klar for å revive, hender det seg mange ganger på rad at når jeg står der med defribilatoren og trykker som en gal, så vil ikke medspilleren lives opp igjen. Ikonet for at han kan revives flyter i løse lufta over han og indikerer at det ikke er for sent ennå - men det fungerer bare ikke. :ohmy:

 

 

 

 

 

Forøvrig flyr jeg med mus og tastatur. Får mer fintføling føler jeg. Switcher musa til høy sensitivity og lar det stå til. Bruker høyreklikk aktivt for å se meg rundt etter fienden mens jeg er i lufta.

Endret av OlaHaldor
Lenke til kommentar

Nei, det går ikke.

Ikke?

 

Får du noe feilmelding? Får du lagt inn keyen, eller får du ikke lastet ned via Origin? Rart.

 

Det finnes ingen steder å legge inn en serial. Handle, deretter "last ned". Jeg får ingen last ned, dessverre.

 

Nå må du gi deg. Når du har hovedvinduet til Origin oppe, trykk på tannhjulet, og velg deretter "Løs inn produktkode".

 

Tydeligvis er Origin Beta, for når jeg trykker på det, så kommer pop-up vinduet, som er hvitt - å som forblir hvitt. Ingenting skjer der.

 

Nå er det 80% på en pirat versjon, så bruker jeg heller bare serialen der.

Lenke til kommentar

Irriterer meg at det ikke er chat i co-op, så jeg kan fortelle den andre spilleren nøyaktig hvor stor idiot han er.

Man spiller da ikke co-op med randoms! :!:

 

Helt enig, mangel på chat i co-op er graverende.

 

 

Random Co-op fungerer bare på Fire from the sky, vel å merke bare hvis jeg blir pilot. å sitte på med randoms der er helt ut!

Kanskje derfor folk ikke vil være gunner heller med randoms? Det er så immari mange idiotpiloter der ute at man aldri vet når de flyr helikopteret i bakken, eller absolutt skal ta alt med FFAR slik at du som gunner aldri får sikte deg inn på noe som helst. (det virker som at mange ikke kan bruke FFAR uten å stupe ned mot mål i høy fart som om de fløy fixed wing...) En rolig, stabil pattform er det piloten i cobra skal gi gunner, og hjelpe til med hydra der det trengs - primært mot kjøretøy, men hvis du kan skyte dem uten å gå helt bananas med helikopteret, er det greit også.

 

FFS score er delt uansett.

 

 

Forøvrig, jeg har flydd veldig lite Cobra i MP. Er det like manøvrerbart i MP som i Co-op? For Havoc er som å fly en murstein i forhold...

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

I starten synes jeg søle,halo lys osv var kult i spillet, men nå som en har spilt i noen dager så synes jeg det ser helt latterlig ut til tider. Tenk om synet til folk hadde vært slik...hadde jo blitt gal! :)

 

Dem kunne ha tona ned disse effektene ganske så mye synes jeg...det får det jo ikke til å se mer realistisk ut...tvert imot.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...