Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okei, har sett meg møkk lei. Jeg har en hellsikkes bug som jeg ikke har peiling på hva egentlig er.

 

Det som skjer er at noe i spillet får hele maskinen min til å fryse helt. Lyden looper i veldig høy hastighet og bildet fryser. Den eneste måten jeg får gjort noe igjen på er å holde inne på/av knappen og starte på nytt. Har googlet denne feilen, men de jeg har denne buggen til felles med har ikke akkurat samme symptomene som meg. Hos meg fryser den helt og ingenting skjer før jeg manuelt skrur av. Den kommer aldri på noe spesielt tidspunkt, bare helt tilfeldig. For det meste skjer det etter 15-20 minutter, men ingenting fast. Kan være mindre, kan være mere.

 

Har akkurat samme feilen i Bad Company 2, like irriterende...

 

Specs:

Intel Core 2 Duo E7400 @ 2,93Ghz, ikke klokket

GTX 260, 1GB

6GB DDR2 RAM

 

Om noen har møtt på noe lignende hadde jeg satt stor pris på hjelp!

 

Bruker du trådløst internett?

 

Denne hører hjemme i hardware, beklager.

Hadde samme problem med BC2, måtte kjøpe meg et lydkort, fordi PB hater intregerte lydkort.

 

Sitter 1m fra modemet og den meteren er kablet :) Ser ikke helt at dette er et 100% hardware relatert problem, jeg utelukker ikke muligheten for at det er software.

 

Mammakamelen: Løste dette problemet helt? Er lei av 15 minutters økter, så om det er så enkelt hadde jeg blitt lettet.

Lenke til kommentar

er det mulig å spille coop med random folk på nettet? Type quick match coop eller noe sånt? Liker ikke at så mange fine rifler skal være låst til å få unlocket der.

 

Jepp. Når du er på coop-skjermen, kan du velge "Public matchmaking" eller å invitere en i vennelista di, på Start Mission knappen.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

er det mulig å spille coop med random folk på nettet? Type quick match coop eller noe sånt? Liker ikke at så mange fine rifler skal være låst til å få unlocket der.

 

Jepp. Når du er på coop-skjermen, kan du velge "Public matchmaking" eller å invitere en i vennelista di, på Start Mission knappen.

 

nice. d e good. synd eg ikkje har mic eneste.

 

btw er det bare meg eller hadde det vært litt kulere på rush om fyren din faktisk driver å fester noe på de punktene som skal sprenges når du e der å aktivere de? en c4 eller noe?

Lenke til kommentar

er det mulig å spille coop med random folk på nettet? Type quick match coop eller noe sånt? Liker ikke at så mange fine rifler skal være låst til å få unlocket der.

 

Jepp. Når du er på coop-skjermen, kan du velge "Public matchmaking" eller å invitere en i vennelista di, på Start Mission knappen.

 

nice. d e good. synd eg ikkje har mic eneste.

 

btw er det bare meg eller hadde det vært litt kulere på rush om fyren din faktisk driver å fester noe på de punktene som skal sprenges når du e der å aktivere de? en c4 eller noe?

 

Har lite å si da det ikke er voice coms (eller chat for den saks skyld :thumbdown: ) i Co-op.

 

Forøvrig, G3 var latterlig raskt å unlocke i coop.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

er det mulig å spille coop med random folk på nettet? Type quick match coop eller noe sånt? Liker ikke at så mange fine rifler skal være låst til å få unlocket der.

 

Jepp. Når du er på coop-skjermen, kan du velge "Public matchmaking" eller å invitere en i vennelista di, på Start Mission knappen.

 

nice. d e good. synd eg ikkje har mic eneste.

 

btw er det bare meg eller hadde det vært litt kulere på rush om fyren din faktisk driver å fester noe på de punktene som skal sprenges når du e der å aktivere de? en c4 eller noe?

 

Har lite å si da det ikke er voice coms (eller chat for den saks skyld :thumbdown: ) i Co-op.

 

Forøvrig, G3 var latterlig raskt å unlocke i coop.

 

Bare å bruke skype, det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...