Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Er det 45 som er maks lvl?

Ser folk sier det er både 45, 100 og 145. Hvor får de 100 og 145 fra?

 

Du slutter å unlocke på rank 45, men du levler videre.

Så på lvl 45 har du alt? men hva er maks rank?

Man har nok ikke alt på rank 45. Man må jo låse opp ting til alle våpnene om man vil ha alt. Skulle det ikke ta ca. 400 timer før man hadde låst opp aboslutt alt? Sånn ca. Noen gjør det sikkert mye fortere men.. :p

 

Virker litt overdrevent med 400 timer :p

Kanskje om du vil ha alle unlocksa til alle våpena (350 kills)... Men man gidder vel skjeldent å bruke tid på våpen man ikke syns noe særlig om? :p

 

jeg har ihvertfall rundet 27 og en halv time nå og er straks på rank 34. På assault klassen mangler jeg å unlocke an-94, pluss de første våpena på tvers av lagene. På engineer så mangler jeg bare de første våpena på tvers av klassene, det samme gjelder recon. og på support så har jeg akk unlocka mortar...

 

Samt at jeg har ca halvparten av unlocksa på fly & heli og par tre på de andre kjøretøya.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Virker litt overdrevent med 400 timer :p

Kanskje om du vil ha alle unlocksa til alle våpena (350 kills)... Men man gidder vel skjeldent å bruke tid på våpen man ikke syns noe særlig om? :p

 

hehe tja, si det. Ganske sikker på at jeg skal unlocke alt når jeg har spillt en stund. Time will tell!

Lenke til kommentar

Nei, det går ikke.

Ikke?

 

Får du noe feilmelding? Får du lagt inn keyen, eller får du ikke lastet ned via Origin? Rart.

 

Det finnes ingen steder å legge inn en serial. Handle, deretter "last ned". Jeg får ingen last ned, dessverre.

 

Nå må du gi deg. Når du har hovedvinduet til Origin oppe, trykk på tannhjulet, og velg deretter "Løs inn produktkode".

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Korleis opplever dykk dei på laget, angåande ammo å health? Healer dei og kastar ut ammo og health packages eller berre står dei ved sidan av og lever sitt eiga liv?

 

Jeg healer og reviver som bare det, uavhengig om det er noen på min eller andres squad. Gjør alt jeg kan for å bevare flest mulig av våre egne, og klasker til med noen salver for å knerte fienden om sjansen skulle by seg.

 

 

Syns oppriktig synd på dere som ikke har opplevd lagånden ennå. Det gir mersmak å spille på en god squad! :w00t:

Lenke til kommentar

Hører man forskjellen på når noen locker inn på deg, og når de har avfyrt raketten?

 

 

Jeg lastet opp en video til deg:

 

http://www.youtube.com/watch?v=fHoGVycmpjw

 

Fra ca 00:25-00:26 er det noen som avfyrer raketten, og da hører en lysere og raskere pipe-lyd :)

 

 

Men se bort i fra kræsjet på slutten, jeg klarer som regel alltid å komme over der uten problemer i så lave høyder :p

Endret av Tiugama Kaa
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Virker litt overdrevent med 400 timer :p

Kanskje om du vil ha alle unlocksa til alle våpena (350 kills)... Men man gidder vel skjeldent å bruke tid på våpen man ikke syns noe særlig om? :p

 

hehe tja, si det. Ganske sikker på at jeg skal unlocke alt når jeg har spillt en stund. Time will tell!

 

Jo kanskje :p

Jeg vet med meg selv at når jeg finner meg et najs våpen så gidder jeg skjeldent å bruke tid på å "levle" opp de andre våpena x)

Får heller bli et "side" prosjekt om jeg blir lei casual gaming og vil prøve å få alt unlocka. Men imo så har du egentlig fått "alt" når du har testet alle våpena et par runder :)

Er liksom ikke såå spennende å unlocke et nytt sikte mot ett nytt våpen

Lenke til kommentar

Og fly helikipopter gjør man fanken meg ikke alene :p

 

Droppe flares, extinguisher, rockets, holde helikopter stødig i lufta... mye og passe på.

 

Spilte en runde med en dude nå, jeg var gunner. SYKT kult, han visste hva han gjorde og sammen var vi dynamitt :p

 

Mere sånn dyktig samarbeid er det som gjør dette spillet morsomt.

Synd det aldri skjer -.-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...