Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Hvorfor skal EA prøve å ta giganten Steam med noe shitcrap onkel kunne koda bedre? Altså. Jeg ser ingen venner, alle er offline, ingen kan chatte med meg. I battlelog er alle away uansett hva de gjør.

Anti-virus, slå av webskjold e.l.

Har ikke antivirus, har åpne porter på routern, ingen brannmur på PCen. Dette er ikke nettverket mitt, dette er Origin. Det står find friends, alle venner står som offline, men de er online, men alt annet funker i Origin som spillkjøp. Steam funker som det skal, forøvrig alt annet.

 

Port fowarding er vell strengt tatt ikke nødvendig hvis du ikke skal hoste? EA selv har vell uttalt at for klienter så er port forwarding ikke anbefalt i det hele tatt og det skaper stort sett bare krøll om flere maskiner på samme nettverk skal spille Battlefield 3 om en maskin har fått åpnet alle portene for da vil de resterende maskinene kunne få problemer med å koble seg opp.

 

Det enkleste og mest effektive er å ha en router med fungerende upnp funksjonalitet og bare la spillet og routern gjøre den nødvendige jobben automatisk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg visste heller ikke at man kunne bruke WASD + piltastene for å fly. Har brukt WASD + mus den lille tiden jeg har tilbrakt i en jet (trives bedre i tanks).

Men jeg må si at å fly heli i BF3 er banalt lett! Når jeg tenker tilbake til hvordan det var å fly heli i DC-modden til BF1942, virker det som en ganske stor forskjell ihvertfall.

Lenke til kommentar

På heli syns jeg mus er helt overlegent, men ikke på jets.

 

Helt enig der :)

 

Men er det noen som vet hvordan man går ned i høyde med MAV'en?

 

Space er for å stige i høyde, men finner ikke knappen for å gå ned.. :/ har sjekket i keybindings...

 

Du bruker venstre CTRL for å gå ned i høyde.

Endret av Madone69
Lenke til kommentar

Korleis opplever dykk dei på laget, angåande ammo å health? Healer dei og kastar ut ammo og health packages eller berre står dei ved sidan av og lever sitt eiga liv?

 

Jeg healer og reviver som bare det, uavhengig om det er noen på min eller andres squad. Gjør alt jeg kan for å bevare flest mulig av våre egne, og klasker til med noen salver for å knerte fienden om sjansen skulle by seg.

 

 

Syns oppriktig synd på dere som ikke har opplevd lagånden ennå. Det gir mersmak å spille på en god squad! :w00t:

 

Eg og prøver å hjelpe til så godt som eg kan, hender og at eg ofrar meg sjølv for å hjelpe andre igjen, og å døy då er som oftast ikkje med vilje. Men det er kun dei som eg kjenner i squaden som hjelper til, ukjente som er i squaden er like hjernedaue som dei andre på laget. Så lagarbeid er relativt ukjent for mange, dessverre.

Lenke til kommentar

Har samme opplevelse. Er bare de jeg har på Skype i squaden som jeg spiller med som er konsekvente i å hjelpe til med ammo og reviving. Andre på laget eller ukjente i squaden er det helt random når gidder å gi deg noe support. En sjelden gang får man en som kan noe på squad, men resten av lagkameratene gjør fint lite for å hjelpe deg.

 

Spesielt irriterende er support folk som faen ikke klarer å hive ut ammo-box. Jeg har ved flere anledninger fotfulgt support folk når jeg har gått tom for ammo og både bruk commo-rose command, team-chat pluss at jeg har skutt vilt rundt han og på han og stått i veien for han og gjort ALT for å få oppmerksomhet, men likevel ingenting. Ofte ender det opp i at jeg blir drept mens jeg desperat prøver å få vedkommende til å hive ut ammo. Sinnsykt frustrerende.

Lenke til kommentar

Legger bare denne her i håp om at den skal få flere votes :)

 

http://getsatisfacti...nd_squad_orders

 

Slik at vi kan få et bf3 med teamplay litt mer som i bf2 :love:

 

Vil heller ha mindre chatvindu plassert et annet sted. Sykt irriterende å spille på servere som spammer i chatten vert minutt med "support this server", "you are playing on xxxx", "remember to play as a team".. Det forbanna chatvinduet dekker store deler høyresiden, og jeg har blitt drept utallige ganger fordi den er i veien :thumbdown:

hehe, enig! men ser ikke helt sammenhengen mellom ideen om å ha større squads og comander og det med chat vinduet :hmm:

Endret av Víkingasveitin
Lenke til kommentar

Noen her med SLi som støter på problemer med en gang grafikkinnstillingene blir høye? Kan bare kjøre det på high uten aa/af/hbao for at det skal bli smooth. Da har jeg nesten 90fps. Men skrur jeg på aa/af/hbao eller skrur det på ultra så får jeg rundt 50fps, som er helt akseptabelt men hvert 5/10sek så stopper det opp i nesten et helt sekund. Megastuttering.. Noen andre med problemer med sli?

 

i5 750 4ghz

460gtx 1gb sli, siste driver

Lenke til kommentar

Ja, da har jeg fått installert BF3. Tok meg litt tid fordi jeg har vært bortreist på jobb.

 

Men det var kanskje ikke så dumt, fordi nå gikk alt smertefritt og jeg var online og spilte på ca 30 min! :) Til og med patchet litt ser jeg, ingen bugs foreløpig.

 

Bare noen korte inntrykk så langt og alt er awesome! Skulle dog ønske folk var litt mer capturebevisste. Når jeg kommer inn som level 0 og rocker båten og topper lista når folk er level 40 osv så er noe galt.

 

Men veldig bra så langt, artige baner! :D

Lenke til kommentar

Har nå spilt en del BF3, startet med single player som jeg ikke har rundet ennå. Hvorfor? Fordi, bortsett fra lyd og grafikk, er det noe av det kjipeste/kjedligste jeg noen gang har spilt. Orker egentlig ikke utdype er enn det.

Kjøpte uansett spillet for multiplayer sin del, og der leveres varene! Morsomste mp jeg har spilt på evigheter.

 

Singleplayer : 5/10

 

Multiplayer : 9/10

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...