Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okei, har sett meg møkk lei. Jeg har en hellsikkes bug som jeg ikke har peiling på hva egentlig er.

 

Det som skjer er at noe i spillet får hele maskinen min til å fryse helt. Lyden looper i veldig høy hastighet og bildet fryser. Den eneste måten jeg får gjort noe igjen på er å holde inne på/av knappen og starte på nytt. Har googlet denne feilen, men de jeg har denne buggen til felles med har ikke akkurat samme symptomene som meg. Hos meg fryser den helt og ingenting skjer før jeg manuelt skrur av. Den kommer aldri på noe spesielt tidspunkt, bare helt tilfeldig. For det meste skjer det etter 15-20 minutter, men ingenting fast. Kan være mindre, kan være mere.

 

Har akkurat samme feilen i Bad Company 2, like irriterende...

 

Specs:

Intel Core 2 Duo E7400 @ 2,93Ghz, ikke klokket

GTX 260, 1GB

6GB DDR2 RAM

 

Om noen har møtt på noe lignende hadde jeg satt stor pris på hjelp!

 

 

Jeg hadde akkurat samme symptomene som deg, jeg fikset det ved å gjøre det som står i denne tråden: http://battlelog.battlefield.com/bf3/forum/threadview/2832654347717482498/

 

 

#1 - PunkBuster Solution (how I fixed my freeze with looping sound).

 

Uninstalled everything related to PunkBuster.

 

1- Go to Battllefield 3 Folder > Run "pbsvc.exe" as administrator > Unistall PunkBuster.

2- Delete the "pb" folder inside Battlefield 3 Folder.

3- Delete the "pb" folder inside "C:\Users\*USERNAME*\AppData\Local\PunkBuster\BF3"

4- Go to "C:\Windows\SysWOW64" and delete any PunkBuster file you can find.

5- Go to "C:\Windows\System32" and delete any PunkBuster file you can find.

The file names inside System32/SysWOW64 folder usually are:

- PnkBstrA.exe

- PnkBstrB.ex0

- PnkBstrB.exe

- PnkBstrB.xtr

- PnkBsrt.sys

Basically, delete everything with "Pnk".

 

After this, download this version of pbsvc.exe http://www.evenbalance.com/downloads/pbsvc/pbsvc.exe [evenbalance.com]

- Run as administrator.

- Install PunkBuster Service.

 

My rig:

Asus P6X58D-E (Realtek ALC889 with R2.65 drivers)

Intel Core i7 950

Corsair Xms3 6GB (3x2GB)

EVGA GTX 560 Ti FPB

Samsung Spinpoint F3 (2x1TB RAID-0)

Windows 7 Professional 64bits (Genuine)

 

I played the hole afternoon without a client freeze/crash.

 

Lenke til kommentar

Begynner allerede å bli bra lei mp pga følgende:

 

- Bruker en 360 trådløs joystick til å styre fly / helikopter. Hvis denne skrur seg av grunnet inaktivitet, så virker den ikke igjen i spillet før jeg går ut og inn av spillet. Passe tett.

- Public er helt sjanseløst. Bare masse egoister og tullinger som ikke bryr seg stort om objective.

- Irriterende sidestep bug, som fører til at ting hakker om man sidestepper stående.

- Utrolig unøyaktig hit detection system

- Lommelykta fra helvete. Har ikke noe imot at mostander har lommelykt, men når alle på eget lag skal løpe rundt med det så blir det bare slitsomt.

- Folk som på død å liv skal revive midt i skudlinja.

- Seine Crossing Hardcore = Arty spam deluxe = sjanseløst.

 

Er også merkelig at man får et kill når motstander blir reviva uten å få en death. Ulogisk bare.

 

Kan ikke helt se hvordan Dice skal klare å underholde massene over tid med dette spillet.

Endret av MiRaCL
Lenke til kommentar

Er så jævlig kjipt at de skal alltid tenke penger! Syns vi skulle hatt et eget spill for kun PC, der Battlefield hører hjemme! Så kunne de heller laget et eget for kun konsoll som med første Bad Company.

 

Ikke misforstå meg, Battlefield 3 er et bra spill det! Men tror det kunne vært mye bedre for oss PC spillere hvis det var laget kun for PC. Da hadde vi kanskje snakket Battlefield 2 i en ny utgave..

 

hadde de ikke brydd seg så mye om penger, hadde det ikke vært noe BF3...

 

Joda, var nå ikke helt sånn jeg mente det heller. Men etter Bad Company serien kom så har ikke 'Battlefield' vært helt det samme. BF3 burde heller ha navnet BF Bad Company 3!! For BF3 er langtifra oppfølgeren til 2'eren i mine øyner.

 

Og som sagt, ikke misforstå meg! BF3 er et bra spill det, men jeg klarer ikke få den skikkelige 'Battlefield'-følelsen etter at konsoll kom inn i bildet. Derfor mener jeg konsoll kunne hatt Bad Company og vi videre på den originale Battlefield-oppskriften med store baner osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

er det mulig å spille coop med random folk på nettet? Type quick match coop eller noe sånt? Liker ikke at så mange fine rifler skal være låst til å få unlocket der.

 

Jepp. Når du er på coop-skjermen, kan du velge "Public matchmaking" eller å invitere en i vennelista di, på Start Mission knappen.

 

nice. d e good. synd eg ikkje har mic eneste.

 

btw er det bare meg eller hadde det vært litt kulere på rush om fyren din faktisk driver å fester noe på de punktene som skal sprenges når du e der å aktivere de? en c4 eller noe?

 

Har lite å si da det ikke er voice coms (eller chat for den saks skyld :thumbdown: ) i Co-op.

 

Forøvrig, G3 var latterlig raskt å unlocke i coop.

 

Bare å bruke skype, det.

 

Lett når du joiner en random matchmaking dude som man ikke engang kan kommunisere med før man har fullført runden og evt. kan poste på battlelogg entryen...

 

Forøvrig, G3 var latterlig raskt å unlocke i coop.

 

Hva er dommen? karakteristikk? Er den like kjekk som i BF2?

Enda bedre ettersom man har single shot og full auto :D

Lenke til kommentar

Begynner allerede å bli bra lei mp pga følgende:

 

- Bruker en 360 trådløs joystick til å styre fly / helikopter. Hvis denne skrur seg av grunnet inaktivitet, så virker den ikke igjen i spillet før jeg går ut og inn av spillet. Passe tett.

Kan umulig være pga spillet

- Public er helt sjanseløst. Bare masse egoister og tullinger som ikke bryr seg stort om objective.

Finn servere uten egoister og tullinger

- Irriterende sidestep bug, som fører til at ting hakker om man sidestepper stående.

Patcher rulles ut fortløpende

- Utrolig unøyaktig hit detection system

Patcher rulles ut fortløpende

- Lommelykta fra helvete. Har ikke noe imot at mostander har lommelykt, men når alle på eget lag skal løpe rundt med det så blir det bare slitsomt.

Unngå public/bruk solbriller

- Folk som på død å liv skal revive midt i skudlinja.

Finn server med voksne spillere.

- Seine Crossing Hardcore = Arty spam deluxe = sjanseløst.

Unngå Seine Crossing Hardcore

 

Er også merkelig at man får et kill når motstander blir reviva uten å få en death. Ulogisk bare.

Var slik i BF2 også. Ulogisk? Egentlig ikke. Har det noe å si? Nei

 

Kan ikke helt se hvordan Dice skal klare å underholde massene over tid med dette spillet.

Synd for deg at du ikke ser potensialet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har ikke skjønt greia med laser sight og flashlight. Eneste jeg synes er bra med det er at jeg vet når fienden sikter på meg, for da er det bare å komme seg til unna. Liker folk som bruker det, men er i mine øyne ubrukelig.

 

 

Er ikke brukelig til noen ting.

 

Det ser bare "kult" ut...

Da har du missforstått :cool:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Faen :realmad: ! Jeg blir så jævlig irritert, når jeg får 7-8k uten bonuser får de andre på laget 2-3k i score. :realmad: :realmad:

Haha, ja. Her kjemper man hardt, eier alle, får desidert mest poeng, MVP ribbon og... og taper likevel fordi halve laget er snipers som sitter i buskene rundt om kring (eller oppå steiner, med laser/lommelykt og silhuett av både soldat, spawn beacon og SOFLAM).

 

Seriøst, snipere altså... Cirka en av ti av de som absolutt skal spille sniper er egentlig gode nok til å gjøre det. Resten har ikke peiling på hva de holder på med:

 

  • Manglende evne til å forflytte seg
  • Klarer faen ikke å spotte fiende
  • Sikter som regel til motsatt side av kartet, til der de selv bruker å sitte når de spiller andre veien, slik at de har null oversikt over hvem som sniker seg rundt og dreper resten av laget bakfra
  • Bruker alltid laser eller lommelykt og slår den aldri av, og lyser i øynene på medspillerne
  • Hopper alltid inn i ledig tanks
  • Har null fantasi, sitter alltid så høyt oppe og så langt borte som mulig
  • Stikker rifla ut gjennom vinduet

 

Utrolig lett å drepe de fleste snipere. Drepte du han ikke med første skuddet? Ta det med ro, enten sitter han der fremdeles eller så er han tilbake om to sekunder i den tro om at du nå har glemt han av...

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Har ikke skjønt greia med laser sight og flashlight. Eneste jeg synes er bra med det er at jeg vet når fienden sikter på meg, for da er det bare å komme seg til unna. Liker folk som bruker det, men er i mine øyne ubrukelig.

 

 

Er ikke brukelig til noen ting.

 

Det ser bare "kult" ut...

Laser sight gjør at du får bedre "hip fire accuracy" pluss at man blender fienden. Flashlight blender fienden i close combat og er latterlig effektivt siden det er håpløst å treffe skikkelig (type hs)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...