Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Noen som blir drept rundt hjørner?

 

Ganske ofte nå merker jeg at så fort jeg skal hoppe rundt hjørnet så blir jeg truffet. Da mener jeg et stykke rundt hjørnet, ute av crossfire.

 

Delay, kanskje?

 

Har hatt veldig til rubberbanding selv i det siste. Føles som det skjer oftest når jeg går fra stående til liggende. Men det kan være fordi bevegelsen bare er større, så det forsterker inntrykket.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har spilt lite med FAMAS, men prøvde den igjen her om dagen, og den går inn i rekken som en av mine favorittvåpen, helt konge i CQ, og samtidig god å bruke på mål lenger unna.

 

Forgrip + Heavy Barrel + RDS er komboen jeg bruker.

Endret av FiveInline
Lenke til kommentar

Har spilt lite med FAMAS, men prøvde den igjen her om dagen, og den går inn i rekken som en av mine favorittvåpen, helt konge i CQ, og samtidig god å bruke på mål lenger unna.

 

Forgrip + Heavy Barrel + RDS er komboen jeg bruker.

Du burde prøve den med Lasersight istedenfor HB. Den har ganske insane hipfire :)

Lenke til kommentar

Noen andre som sliter med at command rosen henger seg MYE?

Jeg har en vane/uvane med å spamme Q(ikke fibrielsk, men kanskje 5-10 ganger) når dør, dont know hvorfor egentlig, har ikke alltid så lyst å bli revivet, men uansett, når jeg først respawner da så blinker command rosen konstant eller henger seg foran skjermen, slik at det blir umulig å styre karakteren, det hele løses ganske lett med å trykke esc, men still ganske plagsomt midt i skuddvekslingen.

Lenke til kommentar

Noen andre som sliter med at command rosen henger seg MYE?

Jeg har en vane/uvane med å spamme Q(ikke fibrielsk, men kanskje 5-10 ganger) når dør, dont know hvorfor egentlig, har ikke alltid så lyst å bli revivet, men uansett, når jeg først respawner da så blinker command rosen konstant eller henger seg foran skjermen, slik at det blir umulig å styre karakteren, det hele løses ganske lett med å trykke esc, men still ganske plagsomt midt i skuddvekslingen.

Er ikke bare commandrosen som nekter og fjerne seg, avogtil henger selve "death screen"(infoen om den som drepte deg). Utrolig plagsomt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...