Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Har spilt lite med FAMAS, men prøvde den igjen her om dagen, og den går inn i rekken som en av mine favorittvåpen, helt konge i CQ, og samtidig god å bruke på mål lenger unna.

 

Forgrip + Heavy Barrel + RDS er komboen jeg bruker.

 

Burde ikke bruke vertikalgrep. Er bugget, slik at du faktisk får litt mer spredning.

Endret av Northern
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har i det siste blitt en god del Battlefield 3 på meg. For meg har ikke Battlefield 3 overgått BC2, men hey, det er umulig å finne fulle matcher i BC2, så jeg krøyp til korset.

Jeg skulle ønske vi kunne få noen flere "ute i det grønne"-maps, som jeg synes Dice er så flinke til å lage. Heavy Metal er jo et råfett map, for eksempel. Dessuten savner jeg de vintermapsa vi også hadde i BC2. Synes mapsa vi har nå virker litt... uinspirerte. Samtlige er urbane betongsamlinger. Det finnes unntak selvfølgelig, og det er jo gode maps også. Just sayin'!

 

Synes forøvrig det er smart (og litt sleipt) å gi spillerne mulighet til å leie servere. En ulempe ved dette er de forbaskede reglene dem lager. Det er ikke alltid de følger det opp, men poenget er at spillet er laget slik for at det skal spilles slik. Men sånn er det nå en gang.

Lenke til kommentar

Har i det siste blitt en god del Battlefield 3 på meg. For meg har ikke Battlefield 3 overgått BC2, men hey, det er umulig å finne fulle matcher i BC2, så jeg krøyp til korset.

Jeg skulle ønske vi kunne få noen flere "ute i det grønne"-maps, som jeg synes Dice er så flinke til å lage. Heavy Metal er jo et råfett map, for eksempel. Dessuten savner jeg de vintermapsa vi også hadde i BC2. Synes mapsa vi har nå virker litt... uinspirerte. Samtlige er urbane betongsamlinger. Det finnes unntak selvfølgelig, og det er jo gode maps også. Just sayin'!

 

Synes forøvrig det er smart (og litt sleipt) å gi spillerne mulighet til å leie servere. En ulempe ved dette er de forbaskede reglene dem lager. Det er ikke alltid de følger det opp, men poenget er at spillet er laget slik for at det skal spilles slik. Men sånn er det nå en gang.

 

 

Heavy Metal er jo det fæleste mappet til BC2. Nja, Port Valdez er ikke noe stas det heller. Hadde de portet Oasis til BF3 skulle jeg begynt å spille igjen!

Lenke til kommentar

Whaaaaat?

Fakta?

Jaja, ikke så ofte jeg bruker den, går mest i magnum 44 og m1911, trodde alle pistoler/revolvere kunne brukes på begge sider, jaja, men takk for svar.

 

M1911 er så episk awesome at jeg vurderer å gå til sengs med den.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Heavy Metal er jo det fæleste mappet til BC2. Nja, Port Valdez er ikke noe stas det heller. Hadde de portet Oasis til BF3 skulle jeg begynt å spille igjen!

Jeg oppfattet Heavy Metal som en av de bedre mapsa, og i en kategori som skiller Battlefield ytterligere fra CoD.

Lenke til kommentar

Heavy Metal er jo det fæleste mappet til BC2. Nja, Port Valdez er ikke noe stas det heller. Hadde de portet Oasis til BF3 skulle jeg begynt å spille igjen!

Jeg oppfattet Heavy Metal som en av de bedre mapsa, og i en kategori som skiller Battlefield ytterligere fra CoD.

 

Selv om det var stort og la vekt på kjøretøy, så er det vel liten tvil om at det var tomt og lineært med tanke på områdene/flatene som var til disposisjon. Jeg ville ihvertfall likt det mye bedre om det var mer "fyll" mellom A og C i form av både bygninger og vegetasjon.

En nøytral base som ikke drainet tickets, men som gav kjøretøy, hadde også gitt det kartet litt mer spillbarhet. I mine øyne da :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...