Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Da ble det bf premium på meg også, fra green man gaming med 20% rabattkode jeg fant på FB siden dems ble det ~280 kr :)

 

Edit: bleh, jeg som hadde fått for meg at CQ var innebygd i forrige patch siden den var såppas stor, så må jeg vente en halvtime for å DL CQ av like vel...

Endret av dTd
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter at jeg kjøpte premium og innstalerte CQ igår så merket jeg at jeg ble kastet tilfeldig ut av games, og får bare opp something went wrong. Har aldri hatt problemer med BF3 sånn sett før, men mener å huske at pb har vært synderen hos mange, så tenkte jeg skulle oppdatere den manuelt. Men har dere noen andre tips utover dette?

Lenke til kommentar

Ok. Finner ikke noe sted å søke etter dette på forumet, så mulig det er spurt før. Har akkurat begynt å spille igjen etter at jeg skaffet meg premium fra grenn man gaming for en billig penge, men sliter med en bug. Etter å ha dødd en gang, spawner jeg uten våpen. Jeg kan dø, løperundt, skifte lag, alt mulig...men får ikke våpen. Ser heller ikke våpenmodellene i gui. Noen som har en løsning på dette ?

Lenke til kommentar

Ok. Finner ikke noe sted å søke etter dette på forumet, så mulig det er spurt før. Har akkurat begynt å spille igjen etter at jeg skaffet meg premium fra grenn man gaming for en billig penge, men sliter med en bug. Etter å ha dødd en gang, spawner jeg uten våpen. Jeg kan dø, løperundt, skifte lag, alt mulig...men får ikke våpen. Ser heller ikke våpenmodellene i gui. Noen som har en løsning på dette ?

Prøv her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1386732&hl=&fromsearch=1
Lenke til kommentar

C4 på flagg er jo genialt, man kan både angripe andre points og holde ett point samtidig. Om man er så forbanna lat at man ikke kan kaste inn en nade før man setter seg ned ved flagget fortjener man å dø. Det står jo i CQ guiden at man skal passe på siden det kan være feller på flaggene. Løpe i sirkel rundt flagget er tydeligvis ikke noe pes, men å kaste en granat for å cleare området, det blir for mye.. *klikk* :wee:

Lenke til kommentar

Enda mer morro å hive det på flagg, så vente til de andre har tatt flagget før du sprenger. Står ofte hele squadder der som vil ha poeng. :green:

Om man venter til flagget er tatt i håp om at man skal få tatt ut mer enn én person, er man en elendig lagspiller. :thumbdown:
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser du på det sånn som det har du har ihvertfall ikke forstått prinsippet bak C4 på flagget! Vice, om du kaster ut C4 i håp om en og annen kill, så kan du bruke tiden på noe annet! :nei2: Det er bare egoistisk å ta førstemann på flagget. Man rensker omådet med C4 idet man mister flagget og er på pletten 10-15 sec senere med resten av squadden. Å sprenge for å holde flagget er idioti da det 9 av 10 ganger blir mistet siden fienden har fått spawnpunktet sitt flyttet til den delen av kartet. Skal man sprenge førstemann, så kommer 3 stk rett etter? Ta ut de som er der da de tar det og ta det tilbake. C4 er tull å bruke på enkeltpersoner, man må bruke det på grupper. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...