Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Plass man kan kjøpe Close Quarters billig? 129,- (Origin) for en DLC er galskap.

 

129 ... det er 1 tur på kino det, eller 2 pils.. eller 6 en og en halvliter coca cola?

hmm... hvorfor ikke kjøpe premium :p

 

Vel, jeg er av det prinsippet at når du betalter 500kr +/- for et spill så har du kjøpt hele spillet, ikke bare litt av det :)

Lenke til kommentar

Plass man kan kjøpe Close Quarters billig? 129,- (Origin) for en DLC er galskap.

 

129 ... det er 1 tur på kino det, eller 2 pils.. eller 6 en og en halvliter coca cola?

hmm... hvorfor ikke kjøpe premium :p

 

Vel, jeg er av det prinsippet at når du betalter 500kr +/- for et spill så har du kjøpt hele spillet, ikke bare litt av det :)

 

Og du har fått hele spillet. DLC er faktisk tilleggspakker med nytt innhold. Det er så vanvittig sært å kreve gratis oppgraderinger av en vare, fordi du mener det er en del av spillet du kjøpte i fjor høst.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Plass man kan kjøpe Close Quarters billig? 129,- (Origin) for en DLC er galskap.

 

129 ... det er 1 tur på kino det, eller 2 pils.. eller 6 en og en halvliter coca cola?

hmm... hvorfor ikke kjøpe premium :p

 

Vel, jeg er av det prinsippet at når du betalter 500kr +/- for et spill så har du kjøpt hele spillet, ikke bare litt av det :)

 

Ja, du kan få Close Quarters til 129kr, men kun hvis du finner Premium et eller annet sted billig. Man får det vel til rett under 300kr. 300kr for 4 DLCer er ikke dyrt...

Lenke til kommentar

Plass man kan kjøpe Close Quarters billig? 129,- (Origin) for en DLC er galskap.

 

129 ... det er 1 tur på kino det, eller 2 pils.. eller 6 en og en halvliter coca cola?

hmm... hvorfor ikke kjøpe premium :p

 

Vel, jeg er av det prinsippet at når du betalter 500kr +/- for et spill så har du kjøpt hele spillet, ikke bare litt av det :)

Nå var jo ikke Close Quarter en del av Battlefield 3 når det kom.
Lenke til kommentar

Tja jeg bare kjøpte cq uten premium, jeg nekter å være premium noob og jeg kan støtte det å betale for andre maps etc, men ikke alt det andre rælet som bare gir deg en illusjon om at du får "så mye mer" enn det du egentlig behøver å ha.

Alt det kamuflajse tullet er ubrukelig, det hadde fungert i den virkelig verden, men ikke her.

2 uker tilgang før er sikkert kjekt men 90% av de som spiller har nada peiling på det de gjør så er null stress å ta de selv de "kjenner" mapet bedre, eller alt de gjør er å finne ut hvor det er best å campe, men det er nå ikke noe problem heller sånn sett.

Endret av meg0709
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tja jeg bare kjøpte cq uten premium, jeg nekter å være premium noob og jeg kan støtte det å betale for andre maps etc, men ikke alt det andre rælet som bare gir deg en illusjon om at du får "så mye mer" enn det du egentlig behøver å ha.

Alt det kamuflajse tullet er ubrukelig, det hadde fungert i den virkelig verden, men ikke her.

2 uker tilgang før er sikkert kjekt men 90% av de som spiller har nada peiling på det de gjør så er null stress å ta de selv de "kjenner" mapet bedre, eller alt de gjør er å finne ut hvor det er best å campe, men det er nå ikke noe problem heller sånn sett.

 

På hvilken måte blir man "premium noob" av å kjøpe premium? Er sånne som deg som ødelegger BF3 communityet. :nei2:

 

Poenget med premium er ikke å få "mye mer" som flere kamoflasjer, men å faktisk få alle DLCene billigere.

 

Må si meg devlis enig med begge to her, men N1ko har et bedre poeng... Altså du får en del unødvendig drit med premium. Men om du uansett har tenkt å kjøpe de resterende DLC'ene så er premium mye billigere. Jeg betalte under 300 kr for det. Men hey, vi bor i norge, det er et fritt land og vi er absolutt ikke fattige, så om du vil bruke mere penge på hver enkelt DLC så go for it :thumbup:

Endret av dTd
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tja jeg bare kjøpte cq uten premium, jeg nekter å være premium noob og jeg kan støtte det å betale for andre maps etc, men ikke alt det andre rælet som bare gir deg en illusjon om at du får "så mye mer" enn det du egentlig behøver å ha.

Alt det kamuflajse tullet er ubrukelig, det hadde fungert i den virkelig verden, men ikke her.

2 uker tilgang før er sikkert kjekt men 90% av de som spiller har nada peiling på det de gjør så er null stress å ta de selv de "kjenner" mapet bedre, eller alt de gjør er å finne ut hvor det er best å campe, men det er nå ikke noe problem heller sånn sett.

 

På hvilken måte blir man "premium noob" av å kjøpe premium? Er sånne som deg som ødelegger BF3 communityet. :nei2:

 

Poenget med premium er ikke å få "mye mer" som flere kamoflasjer, men å faktisk få alle DLCene billigere.

Var kun for å få alle DLCene at jeg kjøpte Premium. Driter langveis i dogtags og kamuflasjene :p
Lenke til kommentar

Om man ikke skal kjøpe alle expansions så er det jo bare å droppe premium. Men dersom man regner med å spille alle sammen så er premium en god deal. At man får med ekstra "unødvendige" ting på kjøpet er jo kun positivt. Var ganske negativ til premium selv i starten, men det var før jeg visste 100% hva det innebar. Synes egentlig de har gjort en grei sak ut av premium, det var mer enn jeg forventet først.

Lenke til kommentar

Uff, får vondt i hodet av å spille på dårlige servere... Noen som vet om gode og populære servere, HC, som ikke er Webhallen eller DFA?

 

EDIT: Hm. Ble drept mens jeg kjørte en MAV, og ble deretter revivet mens jeg fortsatt så feeden fra MAV-en. Alt ble blurry og rødt/blått og spillet kræsjet. Kjent feil?

Endret av Sencured
Lenke til kommentar

Alltid like gøy: Laget vårt blir fullstendig overkjørt "The enemy now controls all points" hele tiden. Squaden jeg er i fungerer nogenlunde og alle medlemmene ligger på 1.2. og 3. plass på laget. Fjerdemann joiner aldri. Alle insisterer på å bli i sine to og tremanns squader.. :wallbash:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...