Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Selvsagt burde det være assignments som krever teamplay. Det er vel et snev av det i de som allerede er ute. Dog synes jeg selv at de er veldig lite krevende mtp antall kills som må til for å fullføre.

 

Men savner noen moro-assignments. Doublekill med den mini trucken feks. Smoke nade kill en med granat slik at han mister granaten og granaten drepen enda en fi. Noe som er litt håpløst og litt moro. Noe som ikke gir en "fordel" ingame, men noe slikt som camo. Nerowulf sitt forslag om parachute kill er jo også noe som er i den kategorien. Savner også dører som i BFBC2. Shotgun kill gjennom dør syns jeg også hadde vært en stilig assignment ting.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

M16A3 er ikke nødvendigvis det BESTE våpenet. Den største plussen med denne rifla er at du reloader veldig fort. Jeg velger veldig ofte å bruke AEK isteden. AEK med HOLO funker som bare det, da balanserer du sikte med spread'en.

 

Problemet med dissa assignments'a er de er latterlig enkle på mange måter.

 

100 kills med pecheneg? hva faen! gi meg 1000 kills. Der har du en challenge.

 

Gi meg assignments med guns som veldig sjeldent blir brukt.

 

- KH2002

- AN94

- TYPE 88

- SG553

 

Håper på at vi får noen artige gadgets fremover. De vi har er ganske kjedelige.

 

Medic Bag eller M320?

T-ugs eller Mav?

Claymore eller C4?

Lenke til kommentar

Aghh, spilte "Vanilla BF3" igår og ble smertelig påminnet på hvorfor jeg gikk drittlei BF3 før CQ kom ut. 90% av alle deaths var spawnkills fra tusenvis av snipere og tanks/fly/helikoptere som kom ut fra intet. Virker som om cheats også er mer utbredt i Vanilla enn CQ. Selv om man lå helt stille i skjul rett etter spawn var det ofte det kom folk som overrasket deg med å vite nøyaktig posisjon og fyre av et headshot etter ca. 0.001sek :thumbdown:

Lenke til kommentar

Jeg tror antall spillere som blir anklaget for å jukse er langt, langt høyere enn antall spillere som faktisk jukser. Alle kan ha en unormalt god runde i blant og ende opp med 33-4 i K/D og 30% høyere score enn nummer to på scoreboard. Å sitte oppe på en bergknaus og campe spawnpoints med 12x scope kan umulig være vanskelig, og det er nesten helt umulig å snike seg fra A til B på et kart uten å bli oppdaget på et eller annet punkt - folk vet hvor du er fordi andre folk har prøvd på akkurat det samme som deg ti tusen ganger før.

 

Det trenger ikke være aimbot, wallhack, suppression ignore, grenade/knife hack (eksisterer disse i det hele tatt? Folk whiner i chatten stadig støtt), du har blitt eid og må bare vente på revive eller respawn.

 

Klart, det finnes folk som jukser, men gjentatte headshots og "no fucking way you could see me" betyr som regel at det er snakk om en bedre spiller eller noen som har flaks/en god dag.

 

Jeg har selv blitt anklaget for å jukse på både den ene og den andre måten, og det er ingenting annet som varmer mer enn å lese "TURN OFF WALLHACK" og "everyone report Sencured" når jeg har en av mine bedre runder... :) Jeg ble selvsagt også anklaget for juks den ene gangen jeg sprengte en tanks med en SV98, morsomt at ikke alle vet at det på en måte går an...

 

Nei, det er lett å tro at motspillere jukser. Men prøv å observer en medspiller som blir anklaget for det samme - du vil sjeldent tro at det er noe uærlig på gang.

 

...lå helt stille i skjul rett etter spawn var det ofte det kom folk som overrasket deg med å vite nøyaktig posisjon og fyre av et headshot...

Det der er å be om å snipet, cheat på G eller ei. :D

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Joda, noen kan selvsagt ha gode runder, men det er snakk om når man gjentatte ganger blir lokalisert og headshottet på 0,001 sekund, selv når man selv har fordelen. Og eksempelet mitt med ligge i skjul var jo poenget mitt, ligge i skjul slik at jeg selv ikke kunne se noen, og ingen andre kunne se meg. Har spilt nærmest ekslusivt CQ etter at det kom ut og jeg har hatt svært få, eller ingen, episoder der hvor jeg har mistenkt folk for juks. Har noen andre CQ spillere samme erfaring? Jeg tror CQ rett og slett ikke egner seg like bra til juksing da det er såpass tett der slik at man ganske raskt mister mye av fordelene med juksing slik som i vanilla BF3. I tillegg vil det også være mye lettere å bli avslørt.

Lenke til kommentar

At jeg ikke har funnet fram til M417 før nå er rett og slett en skandale! Det er rifla jeg har leita etter :) Finnes ingen grunn til å ikke kjøre aggressive recon nå!

Den er rimelig syk, litt for kraftig i mine øyne. Skulle ønske det var assignments på den istedet for møkkabørsa L96. Men det finnes da masse andre våpen man kan kjøre aggressiv recon med, men det er kanskje få som matcher både short distance og long slik M417 gjør?
Lenke til kommentar

Synes egentlig den var passelig kraftig; har jo samme base-damage som MK11 og SVD. Det som gjør at den skiller seg ut er 20 deilige kuler i magasinet, og litt bedre treffsikkerhet. Dette gjør den ypperlig til både på close og middels range (har enda ikke prøvd skikkelig long range, venter til jeg får heavy barrel).

Lenke til kommentar

At jeg ikke har funnet fram til M417 før nå er rett og slett en skandale! Det er rifla jeg har leita etter :) Finnes ingen grunn til å ikke kjøre aggressive recon nå!

Den er rimelig syk, litt for kraftig i mine øyne. Skulle ønske det var assignments på den istedet for møkkabørsa L96. Men det finnes da masse andre våpen man kan kjøre aggressiv recon med, men det er kanskje få som matcher både short distance og long slik M417 gjør?

 

L96 er fantastisk!

Lenke til kommentar

Havnet på en squad idag med totalt 5 stk??? Kjent exploit eller bare random bug?

Og apropos cheats på CQ: Havnet på en server idag hvor en kar med M417 headshottet meg hver eneste gang jeg traff på ham. Jeg rakk aldri engang å trykke på avtrekkeren før jeg var død. Og jeg havnet på blant top75% på laget....

Endret av Vice
Lenke til kommentar

Hvis man virkelig gidder å begynne å ta opp matcher koster det svært lite. Battlerecorder tror jeg krever mye for at skal være et funksjonelt tiltak. Flott om det kommer, men da ser jeg helst at det er problemfritt og ikke gir noen ytelsesproblemer.Tror det er et stykke til enda.

 

Edit: Skulle gjerne ha sett noen langsiktige assignments også.

 

10 000 kills som recon = c4 tilgjengelig for recons

10 000 kills som engineer = A4 kontrollerbar rakett tilgjengelig for engineers

10 000 kills som support = mortar som i BFBC2 tilgjengelig for supports

10 000 kills som assault = noe :p

Endret av bandreas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...