Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Kan noen hjelpe meg, jeg er på utkikk etter servere som har:

 

-hardcore

-B2K

-map rotation

-Conquest Assault Large (64 spillere)

-Minst 50% populated store deler av døgnet og uka

 

Trenger bare et navn å søke etter. Eneste B2K server jeg har nå er Webhallen. Finner ikke en eneste annen. På forhånd takk.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lurer på hvilken luring i DICE som fant på at man skulle få en eod bot kill som et assigment. Har prøvd i 1 time nå uten hell :(

Gå inn på en tom server med en kompis. Voila. Folk skal være usedvanlig sløve dersom de blir drept av en EOD bot, siden det ikke er noen instakill så du må ganske mye flaks for å få det til. Har blitt forsøkt drept selv noen ganger av bots, men det er jo bare å snu seg og skyte den istykker når du merker at myggen biter deg.
Lenke til kommentar

Joda planla å gjøre det på den måten. Synes det er det mest idiotiske assigment jeg har vært borti, EOD boten er liksom ikke designet for å kjøre rundt å drepe folk med, dessuten går det nesten ikke ann å kjøre dritten heller., en liten sten i veien å dritten går helt apeshit :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

100.000 spillere som spawner i jets kun for å kræsje inn i campere? Enda mer RPG-spam i håp om multikill? Nei takk... Fornuftige assignments som oppfordrer til lagspill ønsker jeg velkommen. Assignments som går på flag capture, for eksempel, kunne vært fint.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Synes det er det mest idiotiske assigment jeg har vært borti, EOD boten er liksom ikke designet for å kjøre rundt å drepe folk med, dessuten går det nesten ikke ann å kjøre dritten heller., en liten sten i veien å dritten går helt apeshit :p

 

Få med noen venner og lag en Squad Bot! :green:

http://www.youtube.com/watch?v=d_ssmf1Zv7I&feature=my_favorites&list=FLOyOA-cESwys7ctE8RcQniQ

(Hopp over 2 min. lang intro)

Lenke til kommentar

Får ny pc tii helga, og bare spilt bf3 på konsoll, men var så tomt, så ble litt kjedelig.

 

Nå får jeg en kraft pakke av en pc. og vil veldig gjerne spille bf3. spørsmål bare. ville det vanskelig å spille mot andre siden 90% av folka som spiller er høy level med alle unlocks etc?

 

kan jo kjøpe unlocks, men det er litt ja, å jukse føler jeg

Lenke til kommentar

100.000 spillere som spawner i jets kun for å kræsje inn i campere? Enda mer RPG-spam i håp om multikill? Nei takk... Fornuftige assignments som oppfordrer til lagspill ønsker jeg velkommen. Assignments som går på flag capture, for eksempel, kunne vært fint.

 

Nå er det jo ikke slik at det finnes en server hvor hele laget ditt kun spiller for objektiver i si conquest. At et jet krasjes skjer ofte nok allikevel, for ikke å si at et lag med overlegen pilot vil dominere kraftig. Din spillopplevelse vil ikke endres så drastisk som du tilsynelatende tror. Å se et jet stupe ned mot en hill wookie syns jeg bare hadde vært gøy å se. Skjønt, det assignmentet var jo bare et eksempel. RPG multikill forsøk har du jo uansett på baner som Metro, så akkurat det med multikill vil ikke akkurat endre noe. Og man må jo drepe et fult transport heli eller noe for en 5x mult (Eller hive en granat ned i cluster fuck områder på Metro).

 

Tanken var assignments som også er anderledes og gøy. Hadde jeg foreslått dobbel headshot assignment ville du kanskje tenkt "å nei, masse recons som bare camper og prøver å få en dobbel hs". Selv ville jeg tenkt at jeg kunne løpe rundt med en sniper og se om jeg samtidig får til dette. Selv om det selvsagt også vil resultere i noen som bare prøver å campe seg til dette.

 

Men vi hadde jo EOD bot assignment. Og RPG kill assignment. Det var vel kun snakk om en særs liten periode hvor man så EOD bots over alt. Selv merket jeg ikke noe særlig til mer bruk av RPGs (spiller sjeldent på inf only servere).

Lenke til kommentar

Forslag til assignment:

 

Transport Heli Assignment - Frakt fire+ soldater til et flagg. Tar de flagget innen en viss tid, får du ekstra poeng og assignment completed.

 

Defuse/Arm M-Com assignment

 

Capture flag assignment

 

Dedicated Designater - Få lock-on på fi kjøretøy og la lagkameratene dine ta den ut for å fullføre assignment.

 

Spotter assignment - Spot X antall fiender, som dør rett etterpå.

 

Nemesis assignment - Plukk opp fiendens våpen, og drep han igjen med det.

 

Top player assignment - Kom på førsteplass 5 ganger for å fullføre assignment.

 

Paratrooper assignment - Drep noen mens du er i fallskjerm.

 

Hard to kill assignment - Drep tre fiender på rad mens du er under 50 % HP

 

...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...