Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå var spørsmålet rettet mest mot dTd, men ja, er som regel tyskere som banner over en lav sko, er jo også andre nasjoner, men i alle mine år i fps gaming så er kick/ban på tyske servere en gjenganger og en god gammel slager.

Tror de fortsatt bærer nag for noe, lurer på hva lol.

Har også vært borti servere der norske spillere ikke får komme inn og hvor faktisk nicket mitt, som egentlig ikke er noe annet enn random fantasi er såkalt disallowed name så pb kicker for 5 minutter hver gang, lol.

 

Men 63-20 med m5k på tdm noshahar, ut av 250kills er vel ikke så ille, riktig nok på svensk server og de er jo greie, webhallen sine servere er nokså nice, sett borti ifra at man ikke kan rape. :( *cry*

For norske servere fins det ikke aktivitet på, trist å se at både tv2 og battlefield.no sine server og sikkert community bare dør, men på den annen side har norsk nivå vært utrolig lavt siden sånn 08 eller noe i bf2 så kansje ikke så rart.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Tja, jeg har spilt på noen us servere og de funker jo greit, men noen servere har på ett filter så de kicker de med høy ping over en gitt tidsperiode, fins jo også på norske servere så om noen i huset laster ned noe snusk samtidig så kan du jo bli kicka for høy ping.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Ja, veit, de eneste gode serverne der du aldri, eller kansje 99,99% av tiden ikke fikk urettferdige bans var på tv2 sine servere, det var også servere med bra høyt nivå i BF2 tiden, spilte du på en tysk/engelsk you name it server så var det easy å eie største delen av servern og hadde man med kompiser på ts/vt så var det enda enklere, men så spilte jeg i overkant mye i klan scenen også kalt i senere tid esl gamers, slike blir lett bannet og kan lett eie en hel server.

 

Synd de noobifiserer spillene mer og mer for vært år, jeg ser ikke ned på casual gamers, men i bf3 har de altfor mye makt.

 

Men webhallen sine servere er nokså nice så lenger du ikke baseraper( :( ) og ikke camper i krana på noshahar canals tdm.

 

Og ja, jeg har whinet mye om alt dette før, i know, i know, men er synd å se at de i mine og mange andres øyne river ned sitt eget merke navn og bare driter fullstendig i fansen som har holdt ut i tykt og tynt, de hører nada på det folk sier, eller de hører på feil type folk også mange ganger.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Joda, men en del av de som styrte skuta der kunne jo ta seg en kjempe diger bolle også reise, spesielt de som kom etter de som styrte først der, men serverne var nokså bra også kunne man rape der <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3.

Men var jo episk i seg selv å raide alle slags karkand servere også rape de til de blei tomme midt på natta, just for the lulz.

 

Serverne er jo fortsatt oppe til tv2 mener jeg, de var det for sånn 2-3 uker siden, men er jo ingen der, kansje 1 person som bare leker seg litt innimellom, men det er alt.

 

Men L86A2 er rævva, m5k er jo nesten bedre, selv på litt lengre avstand også, lol, men m5k var jo nice da når man fikk extended mag.

Ok da, den blei noe bedre når jeg fikk brukt den litt.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...