Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Er Premium "limited time"? dvs jeg må bestille nå, eller kjøpe hver av pakkene seperat senere "forhåndsbestilling så og si"?

 

Vil vel tro premium vil være der "for alltid", men du vil vel få mer fordel av å bestille tidlig en seint, men du kan også kjøpe alle DLCene hver for seg om du ikke vil ha premium.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva FAEN er det som har skjedd med BF3 nå ?

 

Folk popper random opp på skjermen, så er man dau. Trykker på musa, AG`en gidder ikke lystre. Den veksler med å vere i semi-auto fra hver gang jeg spawner. Og så spawner man seff rett ved siden av FI, og da er det KONGE når den da plutselig står på semi.... og lyden? Den er jo helt rævkjørt, footsteps går i loop og høres helt rævkjørt ut? Føltes som jeg satte meg ned med en aplha demo i sted, og det klikket regelrett i hodet her jeg sitter.

 

EDIT: Fikk kjeft av dama pga. raginga her også...lite morro :p

Endret av Mala
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ja. Har fått dogtagene og beskjed om at jeg er premium-member, men får ikke joina servere med de nyeste kartene.

Mener EA sa på pressekonferansen at det kun var Playstation som fikk tilgang til CQ i dag. Både PC og Xbox må vente en uke.

 

Ja når jeg omsider tenkte på å sjekke info istedet for å sutre så fant jeg ut av det, er sant som du sier.

 

Takk for hjelpen alikevel.

Lenke til kommentar

Merka at AEKen også veksla mellom semi og full auto når jeg spawnet. Rimelig irriterende.

 

Ihvertfall i HC-modus, da har man ingen GUI til å indikere dette :p

 

Ja, spiller kun i hardcore. Må huske å sjekke rett etter respawn fremover, for å unngå raserianfall.

Lenke til kommentar

Spilte BF3 etter ca en måneds pause i dag. Første runden gikk temmelig greit egentlig, var gøy. PKP'en fikk kjørt seg litt.

 

Sitter som gunner i en tanks, når jeg plutselig ser tanksen fra utsiden, skjønner ikke helt hva som skjer..

..så kommer fasiten.. "Killed by administrator"

 

Ble flytta til det andre laget, av admin tydeligvis. Thanks.

Lenke til kommentar

Spilte BF3 etter ca en måneds pause i dag. Første runden gikk temmelig greit egentlig, var gøy. PKP'en fikk kjørt seg litt.

 

Sitter som gunner i en tanks, når jeg plutselig ser tanksen fra utsiden, skjønner ikke helt hva som skjer..

..så kommer fasiten.. "Killed by administrator"

 

Ble flytta til det andre laget, av admin tydeligvis. Thanks.

 

Det er skjer jo relativt ofte i de aller fleste fps spill med aktive admins. Man skal jo helst ha en god balanse mellom lagene.

Lenke til kommentar

Tja, nå har jeg nesten bare spilt BF2, BC2 og BF3 de siste 5-6-7årene så kansje jeg er blind, men jeg har også spilt en del andre spill hvor det kommer updates og der virker ikke på langt nær at andre får såpass mye mer "feil", men det kan jo hende det er fordi jeg har vært mer dedikert til disse spillene og "funnet" mer ut om dem enn andre spill jeg bare har prøvd litt.

Men de 2GB som blei lasta ned var jo primært pga de kommende DLCene, var vel bare små og få fixes til selve spillet.

Såklart, men nå mener jeg å huske at det har vært flere godt over 1 GB oppdateringer.

Og om det er pga Premium, DLC'er eller lignende. så vil disse også medføre en endring i kildekoden til battlelog og resten av BF3, som dermed potensielt kunne føre til feil. :)

Når det kommer til andre svært populære multiplayerspill så finner du nok ofte en god del feil, rett og slett på tungt belastede servere, og langt værre logistikk, samt større sannsynelighet for at feil oppstår/blir oppdaget. :)

Lenke til kommentar

Tja, nå har jeg nesten bare spilt BF2, BC2 og BF3 de siste 5-6-7årene så kansje jeg er blind, men jeg har også spilt en del andre spill hvor det kommer updates og der virker ikke på langt nær at andre får såpass mye mer "feil", men det kan jo hende det er fordi jeg har vært mer dedikert til disse spillene og "funnet" mer ut om dem enn andre spill jeg bare har prøvd litt.

Men de 2GB som blei lasta ned var jo primært pga de kommende DLCene, var vel bare små og få fixes til selve spillet.

Såklart, men nå mener jeg å huske at det har vært flere godt over 1 GB oppdateringer.

Og om det er pga Premium, DLC'er eller lignende. så vil disse også medføre en endring i kildekoden til battlelog og resten av BF3, som dermed potensielt kunne føre til feil. :)

Når det kommer til andre svært populære multiplayerspill så finner du nok ofte en god del feil, rett og slett på tungt belastede servere, og langt værre logistikk, samt større sannsynelighet for at feil oppstår/blir oppdaget. :)

 

Joda, men jeg syns bare dice er ekstreme, men det kan jo være fordi jeg bare har spilt altfor mye bf spill opp igjennom, men sitere to ganger?

Fikk dog ikke opp noe varsel om sitering så dette er jo gøy.

 

Flere som har blitt drept &--#62; revived &--#62; løper rundt med ingen kitt? Ikke kniv engang.

 

Ja, har også spawnet uten våpen, men er jo bare å løpe rundt å pange for det, har også sitti med deploy skjermen oppe selv om jeg har levd, men for guds skyld, aldri trykk på esc da, da må du vente til noen dreper deg, du kan ikke ta suicide og quit er liksom ikke noe alternativ for min del.

 

 

Skjer ofte med meg..Pytt pytt.

 

Var en som la ut denne litt bak i tråden,men likte den godt :D

Er nok mye sannhet i denne filmen:

 

 

 

De filmene der er rimelig artige, men det er jo nesten 100% sant alt de lager film om, det er altfor mange der ute som er helt lik som alle i de filmene. :(

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Hva FAEN er det som har skjedd med BF3 nå ?

 

Folk popper random opp på skjermen, så er man dau. Trykker på musa, AG`en gidder ikke lystre. Den veksler med å vere i semi-auto fra hver gang jeg spawner. Og så spawner man seff rett ved siden av FI, og da er det KONGE når den da plutselig står på semi.... og lyden? Den er jo helt rævkjørt, footsteps går i loop og høres helt rævkjørt ut? Føltes som jeg satte meg ned med en aplha demo i sted, og det klikket regelrett i hodet her jeg sitter.

 

EDIT: Fikk kjeft av dama pga. raginga her også...lite morro :p

 

Har masse problemer med lyden jeg også nå, i tillegg virker nettkoden verre enn noensinne. Men men sånn er det bare å spille DICE spill :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...