Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fordi den ikke er ute enda ? ;) Kommer vel med CQ?

 

Men jeg har andre gamemodes som ikke har vært der før;

 

1gloir.png

 

Conquest Domination?

:hmm:

 

Synes for øvrig det blir overkill med så mange maps og stæsj. 16 nye maps i tillegg til standardmaps og B2K? Det er kanskje dobbelt så mange som nødvendig, etter min mening. Men tror nok jeg kommer til å kjøpe Premium uansett. Prisen blir omtrent det samme som om man skulle kjøpt alle DLC'ene, og man får i tillegg litt ekstra med på kjøpet.

Endret av Sir Sanchez
Lenke til kommentar

Gun Master virker jo som en ganske morsom mode, du får en slags forklaring i en video som ligger ute for Premium brukere. Sånn etter hukommelsen:

 

Poenget er at alle starter med pistol som eneste våpen, når du har drept noen med pistol så får du et nytt litt kraftigere våpen. Hver gang du dreper noen får du et nytt våpen du må drepe noen med. Den som klarer å swappe gjennom "alle" våpnene og avslutter med en knife-kill vinner runden.

 

Fant en youtube video:

http://www.youtube.com/watch?v=vb0ZdxHp7WU#!

 

Ååh, husker det ble en timer med gungame i cs 1.6... Var fun Stuff :D

Lenke til kommentar

Gun Master virker jo som en ganske morsom mode, du får en slags forklaring i en video som ligger ute for Premium brukere. Sånn etter hukommelsen:

 

Poenget er at alle starter med pistol som eneste våpen, når du har drept noen med pistol så får du et nytt litt kraftigere våpen. Hver gang du dreper noen får du et nytt våpen du må drepe noen med. Den som klarer å swappe gjennom "alle" våpnene og avslutter med en knife-kill vinner runden.

 

Fant en youtube video:

http://www.youtube.c...?v=vb0ZdxHp7WU#!

 

Burde heller være omvendt. start med kraftig våpen og jobb deg nedover. Da er det dem med skills som vinner til slutt. :p

 

Men det er vel bare en variasjon av gun game som er med i andre spill?

Endret av MrLee
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan ser admins at folk har premium uten å sjekke hver konto på battlelog? Andre våpen?

 

Tror det står en plass når du blir drept at den som drepte har Premium. Bare sjekk den videoen som ble sitert et par poster lengre oppe. Der står det "Premium Player" under infoen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Hvordan kan jeg levle raskt? Liker å bruke hagle og boltsniper,

 

Saxy98

Bruk 870 på tdm eller sqdm på noshahr canals, liten bane, og løp mellom containerene. Fikk selv 200+ kills med 870 i løpet av ett par timer siste natta på TG med den komboen. Med en grei KD og god mengde streaks får du latterlig mye poeng.

 

Takker for svar skal prøves ut. Er 870 den kraftigste hagla? Bruker den med sånne piler. Hva bruker dere på den buckshot eller frag? Hva gjør mest skade?

 

Saxy98

Lenke til kommentar

Leste på battlelog at flere admins begynner å banne premium spillere.

Var det oppgitt noen grunn til det?

 

Fikk ikke lest så mye før battlelog ble tatt ned for en ny oppdatering. Men noe av det var pga B2K, Server queue priority og de vanlig standard noob, gay, fag, poor meldingene.

Lenke til kommentar

Noen mulighet til å kjøpe Premium i annen valuta enn norske kroner?

 

Slenger meg på denne, syns de tar seg godt betalt inn NOK ja

Dette lurer jeg også på. Jeg vet en jeg spiller med som er amerikaner skiftet over til Canada for å betale mindre skatt på premium pakken. Så jeg lurte på hvordan det er mulig å f.eks betale i en annen valuta.

Endret av Sulfuric
Lenke til kommentar

Noen mulighet til å kjøpe Premium i annen valuta enn norske kroner?

 

Slenger meg på denne, syns de tar seg godt betalt inn NOK ja

Dette lurer jeg også på. Jeg vet en jeg spiller med som er amerikaner skiftet over til Canada for å betale mindre skatt på premium pakken. Så jeg lurte på hvordan det er mulig å f.eks betale i en annen valuta.

 

http://battlelog.battlefield.com/bf3/forum/threadview/2832654348048396439/

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Det er bra du avslutter posten din med nicket ditt. Hadde ikke greid å sett hvem som skrev posten om du ikke hadde gjort det.

 

Hvis du tar skade av det skal jeg slutte med det øyeblikkelig :)

Men er det noen som kan svare på hvilken ammo de synes er best på hagla?

 

Saxy98

Lenke til kommentar

Noen mulighet til å kjøpe Premium i annen valuta enn norske kroner?

 

Slenger meg på denne, syns de tar seg godt betalt inn NOK ja

Dette lurer jeg også på. Jeg vet en jeg spiller med som er amerikaner skiftet over til Canada for å betale mindre skatt på premium pakken. Så jeg lurte på hvordan det er mulig å f.eks betale i en annen valuta.

 

http://battlelog.bat...54348048396439/

 

Så folk gjør altså det der for å spare uhyrlige 30 kroner?! Wow, me mega-impressed!!

Lenke til kommentar

Noen mulighet til å kjøpe Premium i annen valuta enn norske kroner?

 

Slenger meg på denne, syns de tar seg godt betalt inn NOK ja

Dette lurer jeg også på. Jeg vet en jeg spiller med som er amerikaner skiftet over til Canada for å betale mindre skatt på premium pakken. Så jeg lurte på hvordan det er mulig å f.eks betale i en annen valuta.

 

http://battlelog.bat...54348048396439/

 

Så folk gjør altså det der for å spare uhyrlige 30 kroner?! Wow, me mega-impressed!!

 

Har lest at noen har kjøpt det for 20 euro i brasil. Noe som tilsvarer rundt 152 kroner eller 297 kroner spart. Litt mer enn 30 spenn eller hur?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...