Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjedde i firefox også. Løste det med F5

Hehe, gratulerer med post nummer 30.000 i denne tråden.. :D over 1500 sider også gitt..

 

--

 

Har selv ikke vært noe særlig aktiv i BF3 i det siste. D3 som har fått min oppmerksomhet.. Må vel snart ta en runde.. hvilke server er det det går i nå? Multigamer?

Lenke til kommentar

For noe bullshit Premium er. Double XP Weekends, og forhåndsbetaling for tilleggspakker som kommer ut om et år? Virkelig?

 

EDIT: Ikke minst, prioritet i kø og reset av stats? Snakk om forskjellsbehandling. Betaler man mer, får man et bedre spill, til tross for at alle allerede har betalt fullpris for spillet.

 

I alle tidligere Battlefield-spill som jeg kan huske kunne man ha flere karakterer, og enkelt slette eller hoppe mellom de. Nå må man betale for noe som ikke engang er halvparten av den muligheten.

 

Hvis dette skjer nå, hva er det neste steget? Betale for å kunne spille etter midnatt?

 

Enig, BF navnet har bare blitt mer skittent side de begynte med modern combat/ bad company på konsoll, dessverre så i mine øyne og i ca alle andre sin kompetative øyne så døde navnet med bf2.

Ja, jeg er bf fanby helt till bf2 og ja, jeg er sikkert useriøs også.

 

Men ja, det hadde vært mer mening i premium om hele spillet var gratis, men ea skal vel melke alt de kan ut av spillet og navnet, er jo trist at man kan kjøpe unlocks og komme først i køen etc, jeg forstår reserved slots på server, men ikke at man kan komme først i køen.

Men jeg frykter for at hvis man skal kjøpe alle de 4 eller 5 expansions packene så blir det dyrere enn å betale for gay premium, sorry to say it.

 

Noen som veit hvor mye hver DLC koster?

b2k kosta vel 150kr eller noe?

 

Med andre ord får man ikke CQ uten å ha kjøpt denne eller premium?

For jeg kan nå i hvertfall velge de forskjellige brettene og huke av for modusen. (er det slik at jeg bare ikke kan spille på serverene da?)

 

Bare så jeg har forstått EA sin plan riktig, for det virker jo veldig som om CQ kom gratis til Limited Edition ...

 

Du kan vel ikke spille de mapsene om close quarter DLC ikke har kommet ut eller du har kjøpt det.

Så ja, du MÅ kjøpe close quarter for å spille de nye mapsene og få de nye våpnene.

 

Hva er gun master play mode?

Er det noe ala gun game i cs, eller hva det nå het igjen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

TDM.

Sniper funker vel ikke så bra, men hagle er en pest og en plage på tdm, pdw weapon som mp7 som har extended mag og laser er også win på tdm helst bare noshahr canals, men caspian og seine funker jo også der, til dels også bazaar, men resten er søppel som tdm maps.

Hvis jeg skal spille tdm så liker jeg servere som har maks 24 spillere totalt og ikke alt for mange kills, maks 250-300kills, da booster du også spm og accuracy vil vel også boostes om du bruker shotguns.

Lønner seg å gå support for unlimted ammo, du kan være mega drittsekk og gå med claymore også, men vær ops på at mange servere ikke tillater hagler, clay og en del andre våpen, men det fins noen der ute som tillater alt også.

 

Det er kansje ikke den kjappeste måten, men jeg er ingen fan av power levling, men dette er det jeg personlig får mye poeng av over kort tid på.

 

Og resten er opp til deg eller hvor god du er.

 

 

 

En ting jeg har lurt på med noobtuben, eller M320 som den heter, du har 3 ammo typer, en som sier pang, en som lager røyk, men den siste som heter M320BUCK, hva gjør den?

Er det som en 40mm hagle typen som var i bc2?

Eller sier denne typen pang på impact mens den sprer kuler rundt i alle retninger?

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Hvordan kan jeg levle raskt? Liker å bruke hagle og boltsniper,

 

Saxy98

Bruk 870 på tdm eller sqdm på noshahr canals, liten bane, og løp mellom containerene. Fikk selv 200+ kills med 870 i løpet av ett par timer siste natta på TG med den komboen. Med en grei KD og god mengde streaks får du latterlig mye poeng.

Lenke til kommentar

En ting jeg har lurt på med noobtuben, eller M320 som den heter, du har 3 ammo typer, en som sier pang, en som lager røyk, men den siste som heter M320BUCK, hva gjør den?

Er det som en 40mm hagle typen som var i bc2?

Eller sier denne typen pang på impact mens den sprer kuler rundt i alle retninger?

 

Ettersom ingen har svart: Det er 40mm hagle.

Lenke til kommentar

Gun Master virker jo som en ganske morsom mode, du får en slags forklaring i en video som ligger ute for Premium brukere. Sånn etter hukommelsen:

 

Poenget er at alle starter med pistol som eneste våpen, når du har drept noen med pistol så får du et nytt litt kraftigere våpen. Hver gang du dreper noen får du et nytt våpen du må drepe noen med. Den som klarer å swappe gjennom "alle" våpnene og avslutter med en knife-kill vinner runden.

 

Fant en youtube video:

http://www.youtube.com/watch?v=vb0ZdxHp7WU#!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...