Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klarer ikke spille, kommer mare en nettside opp med login, passordet fungerer ikke, ikke det nye heller.

 

Battlelog login is currently disabled, please try again in a while

 

Kan man ikke spille selve spillet da, mens de tar ned battlelog.

Endret av War
Lenke til kommentar

Med BF3 så har man i det minste ikke gått glipp av noe kvalitetstid på nettet.

Med andre spill så må du sitte å se på en eller annen start-intro, trykke deg gjennom noen menyer og ofte må man se på loadinga.

 

På BF3 så fortsetter jeg jo bare å surfe her på diskusjon.no eller 9gag eller lignende uansett, så om noe går til helvette, ja så er det i grunn ikke så ille like vell. :p Ikke at jeg synes det er like mye feil som foregår som mange skal ha det til.

 

At de skal vedlikeholde en sjelden gang i blandt går jeg fint med på. Skjer jo støtt og stadig på diskusjon.no også. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nåja, det er nok tvilsomt grunnen. Det er langt vanskeligere å lage noe til PC, da det skal funke på et tilnærmet uendelig antall maskiner, og det kan derfor hende at det tar litt lenger å feilsøke/bugg-fixe etc. Og er det noe som dukker opp i siste liten, ja så er det lettere å heller forskyve det på den aktuelle platformen.

 

Men lastet nå ned patchen for mange timer siden, og ser ikke helt hvorfor PC-brukere blir nedprioritert så veldig. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...