Gå til innhold

Lærerne må tåle å bli spyttet på


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og derfor må lærerne vente seg slik om de ikke kan spille på lag med elevene.

 

Mange lærere har nok forsøkt å spille mest mulig på lag med elevene, men oppdaget at det har gjort hverdagen mye vanskeligere for alle parter. Hvordan skal man da kunne reagere på negativ atferd? Eller skal man godta alt? Men for all del, et lite fåtall har nok fått det til.

Lenke til kommentar

Jeg tror nok mye av atferden i skolegangen skyldes foreldres evne til å oppdra barn...

Jeg sier ikke at det er sånn, men jeg vil tippe at det er en veeeldig relevant faktor

 

EDIT: Og det har vel litt med hva slgs miljø og vennegjeng man enderopp i.

Det er vel nevnt åtti ganger før, men yeye

Endret av Ch : )
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Som lærer, riktignok foreløpig bare vikar, så er det verste jeg vet denne tendensen til at elevene absolutt skal ha musikk hele tiden. Hadde det bare kommet forespørsler eller bruk av dette når de skulle arbeide stille, men nei da. Det at noen lærere er svake når det kommer til dette tror jeg skaper større problemer for de strengere lærerne...

Lenke til kommentar

Mange lærere har nok forsøkt å spille mest mulig på lag med elevene, men oppdaget at det har gjort hverdagen mye vanskeligere for alle parter. Hvordan skal man da kunne reagere på negativ atferd? Eller skal man godta alt? Men for all del, et lite fåtall har nok fått det til.

 

Om de ikke gjør det møter de bare motstand! Har mange prakteksempler på det fra både barne, ungdoms og videregående skole! ;)

Lenke til kommentar

Jaså... Hva sier du da når hele klassen utenom to-tre nynner "mmmmmmmmmmmmmmmmm" i timen eller nå hele klassen utenom to-tre roper "Jævla bitch" om og om igjen?

 

Det mest patetiske med hele denne greia (hvis noe av det er sant) er at du virker stolt over å ha vært med på å ødelegge skolegangen for 30+ elever.

 

Du kommer ihvertfall med gode argumenter for institusjonsskoler for elever som ødelegger for vanlig undervisning.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...