Gå til innhold

Lærerne må tåle å bli spyttet på


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Igjen, hva er poenget med vaktene i friminuttet da? Hvor har du det foresten fra at det ikke er lærernes ansvar å hindre mobbing på skolene når det faktisk er de som jobber og har ansvaret der?

 

De jobber der med undervisning og har ansvaret for at undervisningen gjennomføres.

 

Lærerne har ansvar for et godt læringsmiljø.

Vis noen blir mobbet, har de ikke et godt læringsmiljø.

Ikke glem at det vistnok SKAL være nedfelt lover på saken.

Mobbing skal forebygges, det har vi noen lovnader og vedtak om.

Så blir en elev mobbet, hvem er ansvarlig?

Hvem skal ordne opp?

Hvem skal ta tak vis de som skulle ta tak ikke gjør jobben sin?

Lenke til kommentar

Glimti: hvorfor deltar du egentlig i tråden. Du har fått presentert mange spørsmål og synspunkter som du nekter å svare på og du dropper ut avdisksjonen når du mangler svar. Likevell dukker du opp igjen for å gjennta hvor glad du er i vold mot lærere osv. Altså gjenntar du det samme fryktelig mange ganger men nekter å diskutere mer rundt påstandene og ditt eget alternativ. Man får jo inntrykk av at du egentlig har mest lyst til å krangle?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Så vidt jeg vet har det bare vært diskusjon og ikke krangel i denne tråden i dag. I en lang stund faktisk. Jeg har forklart for lengst hvorfor jeg har gitt opp den såkalte "diskusjonen" med deg.

 

Du har forklart st du ikke gidder å diskutere mer og at du ikke tar meg serriøst. Dette på tross av at jeg mener jeg har strukket meg langt for å samle spørsmål slik at de skal være enkle å forstå og endre innlegg slik at de ikke støter deg.

 

Det jeg, og flere med meg, har forsøkt er å gå dypere i problemstillingen og spørre deg hva ditt alternativ er. Ett betimelig spørsmål med tanke på din massive kritikk av dagens system. Nå når det har blitt stilt spørsmål ved alternativet ditt og du har måttet gå tilbake på ting nekter du å diskutere dette videre og holder deg i steden til å poste artikler og diskutere drikking i timen.

 

Det ser jo da ut som du ønsker å fortsette å gå i sirkler da du dropper ut hver gang diskusjonen beveger seg frem til det punktet det ditt eget system må forklares, for så å dukke opp igjen på start med en ny debatant.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Så blir en elev mobbet, hvem er ansvarlig?

Hvem skal ordne opp?

 

 

Mobberen er selvsagt ansvarlig.

De eneste som kan ordne opp er foreldrene i samarbeid med mobberen(e).

Vel jeg er nå heldigvis ferdig med skole og slikt. Husker med gru tilbake til den tiden da jeg gikk på skolen og ble mobbet omtrent hver dag. Hjalp ikke noe særlig heller at lærerene åpenlyst ga faen i at jeg ble mobba. Og tok jeg igjen så ble det alltid meg som måtte inn til rektor og ikke noen av mobberne. Men men, slik går no dagane.

 

En annen ting er fysisk avstraffelse. Det er som kjent fyfy i norge bla bla. Kan nevne at hvis jeg gjorde noe galt hjemme så la ikke fattern fem flate øre for å gi meg noen saftige karameller så tenna skrangla i kjeften.

Endret av Phyltre
Lenke til kommentar

Det er ikke noe jeg har nektet å diskutere helelr så det argumentet faller sammen. Denne tråden dreier seg om forholdet til lærerne så det er helt relevante linker.

 

Du har nektet å svare på en rekke spørsmål og å diskutere dine forslag videre, så nei argumentet faller langtfra sammen. Hva er grunne til at du fortsetter å delta men nektet å diskutere dypere enn drikking og spytting?

Lenke til kommentar

Jeg har forklart og forklart, men alt du har sagt er at det gir mer spørsmål enn svar eller at det ikke holder.

 

Du har forklart deler v ditt system, men når det har kommet spørsmål til dem nekter du å svare. Vær så snill å ikke lat som jeg gjør meg vanskelig her for jeg hat faktisk samlet sammen spørsmålene for deg flere ganger og ingen av dem er urimelige med tanke på budskapet ditt.

 

Å påstå at jeg kun har sagt at det gir mer spørsmål blir direkte uærlig og jeg regner med at du ikke vil bli oppfattet så userriøst som du da fremstår. Jeg har tross alt stilt deg en rekke saklige spørsmål. Hvorfor forklarer du ikke heller ditt eget system og besvarer spørsmålene rundt ditt system fremfor å late som ingenting og gjenntA deg selv? :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...