Gå til innhold

Småprat om/rundt "The Secret World"


Anbefalte innlegg

Tenkte å bruke g2play.net. Er jo halve prisen ift funcom. MEN. Er det lovlig? Er keyen gyldig? Får jeg noensinne noe som helst trøbbel?

Min nøkkel funket, det var nøye på sikkerhet (jeg måtte f.eks bekrefte at jeg eide begge email kontoene jeg brukte, og de tok whois på meg(ip) og sammenlignet med registreringsinformasjon.

 

Nøkkelen funker den, men jeg kan vel kanskje ikke si så mye, er ikke så lenge siden jeg kjøpte den nøkkelen. (forrige post i denne tråden).

 

Penger er penger, rike folk er ikke rik fordi de sløser penger.

Endret av Sulfuric
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har Origin i det hele tatt fiksa det så du kan bruke det til å spille TSW? Husker det var mye kluss med det. Selv kjøpte jeg det rett fra G2Play, og endte så opp med å kjøpe Grandmaster Pack. Fuck it, den outfiten er fet! :D

 

Så ... Har noen en god build for blade / pistol? Begynner å bli smålei blade / elemental og det lille jeg prøvde av blade / blood frista ikke til mersmak.

Du kan jo ta en titt på min.

 

http://chronicle.the...haracter/TSCORP

 

Prøvde spillets foreslåtte Palidin build, men den likte jeg ikke. Liker min originale best.

Men om den den er så bra iforhold til andre blade - pistol builds vet jeg ikke. Jeg er ingen erfaren mmo spiller da dette er mitt første mmo-spill.

Endret av Scorpion88
Lenke til kommentar

Scorpion88, tja, kanskje den fungerer, fikk en annen build anbefalt av noen i cabalen.

 

Actives:

Hair Trigger

Shootout

Dancing Blade

Chop Shop

Deadly Aim

Martial Discipline

Bullet Ballet

Passives:

Increased Focus

Criticality

Mind over Matter

Insult to Injury

Regeneration

Sweetspot

Live Wire

Talismans:

Head - DPS - Crit Rating - Sig of Fury

Finger - DPS - Crit Rating - Sig of Laceration

Neck - DPS - Penetration - Sig of Fortitude

Wrist - DPS - Crit Rating / Pen - Sig of Attack Damage

Luck - Heal - Crit Rating / Crit Power - Sig of Focus

Waist - Health - Crit Rating / Crit Power - Sig of Fortify

Occult - Health - Crit Rating / Crit Power - Sig of Rejuv

 

Har skillsa, mangler bare gear for å teste det med.

 

Noen andre som har opplevd problemer med at Mortal Sins tier 10 bugger når man skal

 

 

aktivere den vannkilden? Står at jeg ikke kan bruke den fordi andre bruker den, men det er ingen i nærheten ...

 

 

Lenke til kommentar

Den er oppe igjen kl 16 henrikrox. (Eller nå, de er som oftest tidligere)

 

Blackbrrd, såg det et Ragnar intervju eller leste det på thesecretworld. Vet ikke helt, men viss jeg finner det igjen skal jeg linke det her :)

 

With this update we have enabled TXAA, and The Secret World is the first game in the world to support this anti-aliasing technique! Nice!

Endret av GnilreG
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...