Gå til innhold

Småprat om/rundt "The Secret World"


Anbefalte innlegg

Stunlock i seg selv er ingenting, kan være irriterende til tider men ikke nødvendigvis dødelig.

 

Blaze derimot er dødelig, om skillen fungerer som normalt så er det selvsagt ikke dødelig, men folk exploiter skillen sånn at den gir double damage, noen ganger trippel damage, og da er det DEADLY, instant kill, you name it, og det er ikke noe morsomt, ødelegger mye av morroa i PVP.

 

Funcom har vært klar over dette i lengre tid og har ikke fikset det, sup? dette er jo game breaker deluxe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Begge er penetrate, den gule linjen er i veien ^^

Poenget mitt var at begge angrepene både crittet og penetratet. Det gjør at du får en rimelig syk damage bonus, derav den høye skaden.

 

Hva om det er 3 hits?

 

Søkte på liggnende problemer, fant også svar.

http://forums.thesec...ead.php?t=50814

Leste litt om det, ser ut til å være en bug sammen med anima charge som gjør at blaze av og til ikke trigger og av og til trigger to-tre ganger.

Lenke til kommentar

Som jeg har skjønt det så er det, du trenger crit passive skillen som tilhører blaze, "bloodsports (fists) passive skill, så dpser du en random target til han har noen stacks med bloodsports elns, så når du da skifter target og bruker "Blaze" så vil den double/trippel hitte personen, vanligvis one shot om personen ikke er tank.

 

Usikker da jeg ikke har testet, har bare tatt i mot disse double hits :p (spiller bare healer i pvp)

Lenke til kommentar

Google it.

 

Aldri i livet! Jeg skal spille dette spillet slik det er tenkt.

Jeg vil ikke ødelegge noe med å jukse frem en løsning. Spillet er ment å trimme hjernebarken, ikke fingertuppene.

 

Jeg klarte det til slutt, men det var etter å ha studert latin i over 3 timer. Når oppdraget var over fant jeg ut at det strengt tatt ikke var nødvendig å oversette versene, men dæven så moro det var.

Endret av Dr. Mobius
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Som jeg har skjønt det så er det, du trenger crit passive skillen som tilhører blaze, "bloodsports (fists) passive skill, så dpser du en random target til han har noen stacks med bloodsports elns, så når du da skifter target og bruker "Blaze" så vil den double/trippel hitte personen, vanligvis one shot om personen ikke er tank.

 

Usikker da jeg ikke har testet, har bare tatt i mot disse double hits :p (spiller bare healer i pvp)

Fra Lead Designer'n:

It's been fixed in an internal game version, and the fix will be patched out soon. I can not give you an exact patch time at the moment, as it requires some testing first.

 

Lurer på om 1.11 patchen kommer ut i morgen, eller om den kommer på tirsdag...

Lenke til kommentar

Market/AH er bugget slik at items som er solgt ikke blir fjernet fra listen. Det betyr at når du leter etter ting så er det en stor sjanse for at tingen er solgt allerede. Hvis du trykker BUY og du ikke får beskjed om at itemet er i posten (det havner automatisk i banken din, dog) så er itemet solgt allerede, og du får prøve neste.

 

Ting som har mindre enn 7 dager igjen på listetiden er meget trolig solgt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...