Gå til innhold

Småprat om/rundt "The Secret World"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis man har beta klienten er det bare og oppdatere den for å spille gratis i helgen, eller må man laste ned ny klient?

skal vel funke med beta klienten. jeg bruker fortsatt beta klienten

Du bruker ikke beta klienten lengre, den har blitt oppdatert til nyeste versjon. Så har man ikke oppdatert siden beta så vil den bli oppdatert når man starter spillet :)

Lenke til kommentar

Må nok være ærlig å si at jeg mistet interessen for spillet etter å ha gjort alle dungeons flere ganger. Gikk rett og slett lei og har ikke logget inn på over en uke nå.

 

Hvis noen ønsker å overta ansvaret for listen over spillere, så kan jeg spørre mod om det er mulig å endre rettigheter til tråden.

 

Denne posten må for all del ikke ses på som kritikk mot spillet, jeg har rett og slett bare mistet interessen.

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar

@Bjohansen det er gjerne sånn det blir når man spiller samme spill sinnsykt mye en periode, man trenger en pause. Spillte AoC altfor mye en periode og det var deilig og ikke spille. TSW er heldigvis et spill som er lett å komme seg inn i senere (bare 7 hotkeys), så tipper det frister igjen når de kommer med en ny sone, et nytt raid e.l. Man trenger ikke akkurat spille et MMO 12mnd i året, passer fint å ta seg en måned 2-3-4 ganger i året etter at de har kommet med nytt morsomt innhold. ;)

 

Mao, kjenner meg igjen her og har hatt en liten pause selv, men spilte litt igår og jaggu var ikke spillet morsomt igjen. ;)

Lenke til kommentar

Selv om det sikkert er enkelt, har jeg i dag, duoa Polaris og Hell Rising med en fyr fra cabalen. Han som pro tank, jeg som noobish dps. Et under at det gikk så bra som det gikk, og jeg fikk endelig loren min. Mangler vel og merke tre stykker, men får ta de etter litt søvn. Og så planlegger han en healtank-build, samt skaffe seg noen nye pistoler, og så skal vi se om vi ikke kan duoe Darkness War også. ^^

Lenke til kommentar

Både Blood Magic og AR er healing. ;)

 

Hvis du ser her: http://yokaiblog.wikidot.com/guides:weapon-choices

så ser du at de har synergi rundt afflcted staten og det er omtrent det.

 

Det er lettere (krever mindre AP) å lage builds rundt våpen som har mer synergi enn det. Jeg gikk f.eks for Pistol/Elemental som begge har synergi rundt critical hits, chain abilities og hindered staten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...