Gå til innhold

Småprat om/rundt "The Secret World"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å om jeg ikke har fått missionet? Hva er det som eventuelt kan mangle for å få det?

Så sant du har fått telefonsamtalen kan du hente missionet på kontoret til høyre når du kommer inn. Missionet ligger på en benk eller noe på kontoret der.

jeg vet hvor jeg skal få missionet etter å eventuelt ikke ha akseptert det, men der er det ikke.

jeg har også nok XP

 

http://chronicle.thesecretworld.com/character/WinfsB

Lenke til kommentar

Å om jeg ikke har fått missionet? Hva er det som eventuelt kan mangle for å få det?

Så sant du har fått telefonsamtalen kan du hente missionet på kontoret til høyre når du kommer inn. Missionet ligger på en benk eller noe på kontoret der.

jeg vet hvor jeg skal få missionet etter å eventuelt ikke ha akseptert det, men der er det ikke.

jeg har også nok XP

 

http://chronicle.the...haracter/WinfsB

Er du sikker på at du har nok xp? Jeg fikk missionet først når jeg var i Savage Coast med endel høyere skills såvidt jeg husker.

Endret av blackbrrd
Lenke til kommentar

Å om jeg ikke har fått missionet? Hva er det som eventuelt kan mangle for å få det?

Så sant du har fått telefonsamtalen kan du hente missionet på kontoret til høyre når du kommer inn. Missionet ligger på en benk eller noe på kontoret der.

jeg vet hvor jeg skal få missionet etter å eventuelt ikke ha akseptert det, men der er det ikke.

jeg har også nok XP

 

http://chronicle.the...haracter/WinfsB

Er du sikker på at du har nok xp? Jeg fikk missionet først når jeg var i Savage Coast med endel høyere skills såvidt jeg husker.

det står streket over XP delen i character screen, pluss at jeg har en kompis som nesten er rank 5 på litt under det dobbelte av XP

 

hovedproblemet er vel at det er umulig å søke opp problemer i tsw for det kommer opp så mye crap!

Endret av XfsB
Lenke til kommentar

http://forums.thesec...351#post1304351

 

Neste helg blir gratishelg med diverse oppdrag og belønninger. Alle skal få. :)

 

Jeg laster ned spillet nå fra linken din :)

Men hvordan får jeg logget på for å spille fra 3 - 6 august? Jeg har ikke noen konto fra før.

Dette er det som står:

 

Everyone can join in!

 

We want to share the joy with as many people as possible! Any player, who has any type of The Secret World account, may join us over the weekend to celebrate our first month! Early Access, Inactive Accounts, and Beta Accounts may all join in! If you do not currently have an account for The Secret World, you may register to participate starting today, Friday, July 27th, to have open access to this special celebration weekend! You may download the game here.

 

Join us in our First Month Celebration, exploring the depths of The Secret World!

 

 

Jeg finner ingen plasser der jeg kan registrere meg uten å kjøpe spillet.

 

 

EDIT:

Jeg fant ut av det, ved å trykke på denne linken.

 

New content released!

 

On the 31st of July we will release our first monthly content update, The Secret World - Issue #1. New content to explore, new stories and mysteries to uncover.

 

Til høyre er det mulig å registrere seg.

 

De kunne jo lagd det litt mere intuitivt, f.eks at linken for å laste det ned også inneholdt mulighet for å registrere seg.

Endret av Døgnvill
Lenke til kommentar

Burde hatt world map i dette spillet.

M + zooming ?

 

Noe større kart trenger man vel ikke.?

0 poeng i å ha kart over andre deler når man er i en del.

Må man til en annen del for oppdrag så får man markert korteste vei.

Eller via Agartha om det er kortere.

Lenke til kommentar

0 poeng? alltid kjekt å følge med hvor andre befinner seg, for å inspecte etc.

 

Spilte nettopp 1 pvp match så fikk jeg invite av noen jeg spilte sammen med, skulle sjekke hvor de var og evt ta en inspect på dem but no, så simpelt feature som ALLE mmo spill har, det har de ikke klart å ordne.

 

Kunne hatt Agartha map med 1 tree med alle områdene, how hard can it be?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...