Gå til innhold

Småprat om/rundt "The Secret World"


Anbefalte innlegg

Bare et obs, hinder builds er ikke likt i dungeons siden det gir bossene immunitet mot crowd control. Det er en counter som teller til 3 per hinder / impair, når den er 3 så er bossen immun mot CC. Impairs er nødvendig for å stoppe angrep som gjør mye skade på tank / gruppa.

 

Greit å tenke på. Folk blir riktignok ikke sure på dette før i nightmare dungeons.

Jepp, la merke til at bossen har en buff som sier fra om det - at hvis du bruker hinder for ofte blir den immun. Burde nok bytte ut hinder-abilitiene med rene crit-abilities for grupper. Driver mest å diller 30-60min av gangen, så har ikke blitt så mye dungeons på meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter 24 timer venneprøving, er nå spillet kjøpt. Stor koser meg :D

 

Takk til alle som har skrevet varmt om spillet, håper bare fortsettelsen er like god

Vil si at TSW er gjennomført bra med plenty med quester gjennom hele spillet. (Kom meg bare til Egypt i closed beta), men vil si at ja, det er gjennomført bra. Du kan jo se denne snutten fra Transylvania:

Lenke til kommentar

Full ql10 fra instances nå, da er det vel bare nightmare som gjenstår? Ikke noe mellom blue ql10 og epics fra nightmare?

 

Alternativt PvP rewards, ellers så er det nightmares som gjelder. Hvis du er ekstremt heldig så kan du finne purple QL10 som world drops fra monstre i transylvania

Lenke til kommentar

Full ql10 fra instances nå, da er det vel bare nightmare som gjenstår? Ikke noe mellom blue ql10 og epics fra nightmare?

Tror det stemmer ja, hvis du ikke driver med PvP. De første bossene er såvidt jeg forstår ikke såå vanskelige, så det går an å geare seg litt opp der mens man jobber seg innover i dungeonene paralellt.

Lenke til kommentar

GW2 August 25.

WoW MoP 25 September.

 

Hvordan skal de klare å beholde spillerbasen? hmm... Jeg kjøpte dette for å underholde meg til GW2, men er ingenting å gjøre i TSW nå lenger, levling var nogenlunde underholdende men etter det har det bare gått nedover.

 

>

 

Dagens nytt på DB.

http://e24.no/boers-og-finans/funcom-spill-i-ferd-med-aa-floppe/20261865

ITavisen:

http://www.digi.no/900162/funcom-maa-kutte

Endret av nagina
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...