Gå til innhold

Småprat om/rundt "The Secret World"


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+214asdf125

Og jeg merker at de virkelig har lært etter floppen til Conan. Det er flere år siden, teknologien forandrer seg, folk forandrer seg og tenker anderledes..

Eller er du fremdeles i det året Conan ble lansert?

Hans innlegg forklarte TSW sin situasjon ganske godt. Dårlig rykte og relativt lite markedsføring for en helt ny merkevare. Kunne aldri bli like populært som AoC ved launch.

 

Har du en ny tittel så bør du markedsføre ræva av deg for å bli sett i havet av oppfølgere fra kjente spillserier.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skikkelig nedtur å ikke kunne bruke chat. Blir jo rett og slett et singleplayer spill.

Rart at det bare gjelder den ene karakteren min. Hos den andre funker alt som det skal med tanke på chat.

Andre som sliter ? Ser på spillets forum at mange mener en server restart er det som skal til. Gjerne for meg.

 

Akkurat kommet til egypt, og gleder meg. Men, det stinker jo litt å ikke kunne kommunisere med andre.

Men, det kunne nok vært verre.

Lenke til kommentar

Har nå over en uke med in game time, og fortsatt veldig mye å gjøre. Kun kjørt alle dungens en gang, gleder med til og statrte NM mode :)

 

Ellers har jeg ikke begynt på lairs eller summoned bosses. Rare mobs, lore, litt pvp er også ting er gleder meg til. Har ikke tid til hardcore gaming lenger, men en uke in game er da litt. Har ikke kjedet meg enda, det har jeg ikke opplevd i et mmo før. Men det kommer nok som i alle andre mmo ;)

 

Spart mye penger på lifesub da jeg ikke har/kommer til og kjøpe mer spill på veeeeeldig lenge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skikkelig nedtur å ikke kunne bruke chat. Blir jo rett og slett et singleplayer spill.

Rart at det bare gjelder den ene karakteren min. Hos den andre funker alt som det skal med tanke på chat.

Andre som sliter ? Ser på spillets forum at mange mener en server restart er det som skal til. Gjerne for meg.

 

Akkurat kommet til egypt, og gleder meg. Men, det stinker jo litt å ikke kunne kommunisere med andre.

Men, det kunne nok vært verre.

Høres ut som du burde lage en petition ingame. Du gjør det ved å skrive /petition eller gå via menyen oppe til venstre. Kanskje du har unsubscribet fra general eller noe sånt? Har ikke så bra peiling på det, så greit å ta det med en GM. ;)

Lenke til kommentar

Spart mye penger på lifesub da jeg ikke har/kommer til og kjøpe mer spill på veeeeeldig lenge.

 

lifesub lønner seg bare dersom du spiller i over 1 år sammenhengende.

 

Det er liten tvil om at jeg kommer til å gjøre det:) Som sakt det beste mmoet jeg har spillt på 15 år. Eneste må vell være viss Funcom går konk og legger ned spillet.

Lenke til kommentar

Spart mye penger på lifesub da jeg ikke har/kommer til og kjøpe mer spill på veeeeeldig lenge.

 

lifesub lønner seg bare dersom du spiller i over 1 år sammenhengende.

Lifetime sub lønner seg hvis man tror man kommer til å spille det innimellom og ikke i et par store jafs. Det var ihvertfall logikken min.

Lenke til kommentar

Skikkelig nedtur å ikke kunne bruke chat. Blir jo rett og slett et singleplayer spill.

Rart at det bare gjelder den ene karakteren min. Hos den andre funker alt som det skal med tanke på chat.

Andre som sliter ? Ser på spillets forum at mange mener en server restart er det som skal til. Gjerne for meg.

 

Akkurat kommet til egypt, og gleder meg. Men, det stinker jo litt å ikke kunne kommunisere med andre.

Men, det kunne nok vært verre.

Høres ut som du burde lage en petition ingame. Du gjør det ved å skrive /petition eller gå via menyen oppe til venstre. Kanskje du har unsubscribet fra general eller noe sånt? Har ikke så bra peiling på det, så greit å ta det med en GM. ;)

 

Har laget petition, men fikk aldri svar. Kan jo være som andre har opplevd at det ikke er mulig siden chatt er trøbblete. Å sende tells ingame funker ikke. Har slettet chat vinduer, satt de opp på nytt uten hell.

Noen foreslo å slette mappa som heter GUI, men da nekter klienten å starte opp. Venter på en server restart. Litt snodig at dette kun gjelder den ene karakteren min.

Lenke til kommentar

Skikkelig nedtur å ikke kunne bruke chat. Blir jo rett og slett et singleplayer spill.

Rart at det bare gjelder den ene karakteren min. Hos den andre funker alt som det skal med tanke på chat.

Andre som sliter ? Ser på spillets forum at mange mener en server restart er det som skal til. Gjerne for meg.

 

Akkurat kommet til egypt, og gleder meg. Men, det stinker jo litt å ikke kunne kommunisere med andre.

Men, det kunne nok vært verre.

Høres ut som du burde lage en petition ingame. Du gjør det ved å skrive /petition eller gå via menyen oppe til venstre. Kanskje du har unsubscribet fra general eller noe sånt? Har ikke så bra peiling på det, så greit å ta det med en GM. ;)

 

Har laget petition, men fikk aldri svar. Kan jo være som andre har opplevd at det ikke er mulig siden chatt er trøbblete. Å sende tells ingame funker ikke. Har slettet chat vinduer, satt de opp på nytt uten hell.

Noen foreslo å slette mappa som heter GUI, men da nekter klienten å starte opp. Venter på en server restart. Litt snodig at dette kun gjelder den ene karakteren min.

Hmm.. Du kan prøve å bruke "repair" funksjonen i patcheren. Hvis det ikke funker heller, så burde du prøve en post her: http://forums.thesecretworld.com/forumdisplay.php?f=36

Lenke til kommentar

Idiotspørsmål...

 

Jeg fant Decks etter jeg hadde valgt våpen, og fant da Preacher som det som lignet mest i den retningen jeg bruke AP..

 

Så jeg gikk for en Preacher Deck...

Nå når jeg setter den opp akurat som instruksene sier, så er det det dårligste oppsettet jeg har hatt...

Preacher består av bare Singel Target Attacks, noe som er rimelig døvt når man er svermet av 5-6fiender...

Tror poenget med Preacher er Damage over Time effects, men likevel, aldri brukt så lang tid å mistet så mye HP på vanlige kjente fiender..

 

Eller er det som jeg tror, decks er mest veiledning og eksempler mot "spesialtilpassede klasser", som ofte ikke passer som et allround oppsett...?

Lenke til kommentar

Med tanke på at det er planlagt 7 år med innhold i TSW vil jeg påstå at livstidsabonnement ikke er så veldig dumt såfremt man liker spillet.

 

tja.. selv synest jeg det hørest ut som en dårlig ide. Hvor mange MMO har du spillt i over 1 år? Selv er det kun WoW og EQ2 som har holdt på meg lengre enn 1 år.

 

Spillet kan være kjempe morsomt de første ukene, men ingen veit hvordan det blir 3 mnd + frem i tid.

 

en ting jeg synest var VELDIG merkelig var at min figur var stum. Spillte vel i 10 - 20 timer og hver gang jeg var i en dialog med noen NPC satt min figur bare der med munnen igjen.

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

Jeg for min del har spilt flere MMOer i mer enn ett år, og kommer til å gjøre det med TSW også.

WoW i 7 år, AO av og på siden det kom, og sannsynligvis til sammen 8 år, EQ 1,5 år, AC2 1,5 år, Rift 13 måneder, diverse japanske og koreanske for 14-15 måneder hver.

Det flotte er å være usosial og ha skremmende mye tid (og penger) til gaming.

Lenke til kommentar

Med tanke på at det er planlagt 7 år med innhold i TSW vil jeg påstå at livstidsabonnement ikke er så veldig dumt såfremt man liker spillet.

 

tja.. selv synest jeg det hørest ut som en dårlig ide. Hvor mange MMO har du spillt i over 1 år? Selv er det kun WoW og EQ2 som har holdt på meg lengre enn 1 år.

 

Spillet kan være kjempe morsomt de første ukene, men ingen veit hvordan det blir 3 mnd + frem i tid.

 

en ting jeg synest var VELDIG merkelig var at min figur var stum. Spillte vel i 10 - 20 timer og hver gang jeg var i en dialog med noen NPC satt min figur bare der med munnen igjen.

AnarchyOnline spilte jeg i 4 år, Age of Conan i 3 år. Såfremt man liker spillet, selvsagt, er det alltid noe å hente med livstidsabonnement. Man trenger ikke kjøpe helt fra starten av heller, men kanskje etter man har prøvd spillet i en måneds tid.

 

TSW-karakterene er stumme, ja, og det er en bevisst avgjørelse da SW:ToR fikk mye negativ tilbakemelding på at karakterene der ikke 'hørtes riktige ut'. Til gjengjeld er det desto mer humor i TSW-dialogene, spesielt når man kommer litt uti spillet (Blue Mountain, Egypt ++).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...