Gå til innhold

Småprat om/rundt "The Secret World"


Anbefalte innlegg

Jeg har et spørsmål angående mission, så jeg legger det i spoiler.

 

 

 

Etter solomon island returnerte jeg til New York for å snakke med illuminati. Jeg ble satt under avhør.

Hvorfor er de ute etter meg?

Har det noe med gaven i tier 18 i Dawning of and Endless Night?

 

 

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har det noe å si at eg bruker ql 1 fist og boken er på ql 7?

Ja det har noe å si at du har ql 1 og ql 7 våpen, for aktive abilities. Passive gjelder alle våpen1.

Våpen bør vel være ca samme ql, eller i alle fall ikke under det området du er i "krever". Boka er forresten Blood Magic.

 

Fant dette på tsw forumet

The key thing is that your attacks will be more likely to miss and glance if your weapon QL is 2 or more less than the 'level' of the mosnter you're attacking

 

1Ett greit tips

However, passive abilities that relate to states (hindered, etc) or enhancements to penetration and criticals will apply to each weapon regardless of type. (That's why the 1AP passive Lick Your Wounds from the fist ring should be in /every­one/'s early-game toolkit.)
Endret av Crowly
  • Liker 1
Lenke til kommentar

har det noe å si at eg bruker ql 1 fist og boken er på ql 7?

Ja det har noe å si at du har ql 1 og ql 7 våpen. Våpen bør vel være ca samme ql, eller i alle fall ikke under det området du er i "krever". Boka er forresten Blood Magic.

 

Eg merker at eg er totalt noob på dette spillet, satt meg aldri inn i noe før eg startet. Leste aldri en linje om hvordan spillet er lagt opp. Men raskt, når eg bruker Fist, hva er best å bruke? blood, elemental eller det siste :nei: Nok en gang viser eg hvor lite eg vet

Lenke til kommentar

Du kan ha to våpen samtidig, hvilket våpen som blir brukt er avhengig av hvilken (aktiv) ability du bruker. Jeg har valgt pistol + blood magic så jeg vet ingenting om fists. Men den innerste ringen er lagt opp slik at du får ett greit sett med abilities til å de fleste/alle situasjoner. Så lenge du fyller ut hele innerste ring av fist + blood magic og velger noe passende der i fra, så er det begrenset hvor mye feil man kan ta.

 

Kan også være greit å ta en titt på denne siden for å se hvilken type rolle de forskjellige våpnene/våpen grenene har: http://yokaiblog.wik...:weapon-choices

Siden du har valgt fist + blood magic så er du en "healer spesialist" da både fist og blood magic går under healer kategorien.

 

 

Selger bare talismaner hos meg, ikke våpen

Ooops, husket feil :(

Endret av Crowly
Lenke til kommentar

Er i andre sone i egypt nå og bruker kun fists :p har også blood, men føler jeg har alt jeg trenger fra fisttreet. driver å skiller opp decket som kombinere blood og fist for å teste ut litt ranged dps også etterhvert, mangler vel en 100 AP før jeg er ferdig med decket.

Lenke til kommentar

Hei, eg har et spørsmål til dere eksperter. Spilte til Egypt. Fant ut at eg ville prøve Fist weapons, har en bok på ryggen, da kommer spørsmålet. Eg har 260 i skade med boken på ryggen, med en gang eg havner i slagsmål så fyker den ned til 190 i skade, da er boken forsatt på ryggen, virker ut som boken til deaktivert av en eller annen grunn fordi eg får nøyaktigk samme skade om eg ikke bruker den, har det noe å si at eg bruker ql 1 fist og boken er på ql 7?

Spillet er laget slik at det bruker ett våpen av gangen utfra hvilken aktive evne du bruker. Bruker du en Chaos-evne så bruker den QL7 boken din. Bruker du en Fist-evne så bruker den QL1 Fist våpenet ditt. Hvis man skal "bytte om" på den måten du har gjort kan det lønne seg å spare opp litt SP og gjøre byttet når man kan få opp det nye våpenet til et greit nivå.

Lenke til kommentar

Det er ikke mulig å bytte hoveddimmensjon? Jeg begynte på Arcadia som er RP, men når disse absolutt skal gjøre RP igjennom questene når jeg er i gruppe med dem, da ser jeg rødt.

 

Synd dette den karakteren jeg har kommet meg lengst på.

 

Spør en GM om han vil hjelpe deg.

Lenke til kommentar

Ingenting som å spille når man blir disconnecta fra serveren hele tiden. Elsker den shitty tilgangen jeg har til WiFi-en på dette rommet og jeg ikke får lov til å ha kablet nett. ><

 

Spesielt er det helsefarlig inne i Blue Ridge Mine. Gå en meter, lagge tilbake, lagge frem igjen, rød ting, død.

Lenke til kommentar

Helt utrolig at de faen ikke klarer å fikse chatten, nei jeg orker ikke gjøre det og det for å få det til å funke... satan så vaskelig ting skal være, nu vet jeg ikke om jeg prater alene på general da ingen svarer, noen ganger svarer folk, ingen skriver på general, er spillet dødt eller hva faen... begynner å bli mange irriterende ting i dette spillet.

 

*google chat addons*

Lenke til kommentar

Helt utrolig at de faen ikke klarer å fikse chatten, nei jeg orker ikke gjøre det og det for å få det til å funke... satan så vaskelig ting skal være, nu vet jeg ikke om jeg prater alene på general da ingen svarer, noen ganger svarer folk, ingen skriver på general, er spillet dødt eller hva faen... begynner å bli mange irriterende ting i dette spillet.

 

*google chat addons*

 

Aldri hatt chat-bug jeg , er du sikker på at det er bug ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...