Gå til innhold

Småprat om/rundt "The Secret World"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herlig, TSW har gitt meg en helt annen oppfatning av kråker når jeg var ute nå.. *Trekke samuraisverdet og venter på skumle kråkemenn*.

 

Forresten, hvilken sånn ca QL er det i Egypt? Jeg merker at 5 såvidt duger. 7-8?

 

Jeg hadde ca full QL 6 når jeg startet i Egypt og det fungerte fint :)

Lenke til kommentar

Isteden for LFG, hvorfor ikke gjøre det selv med LFM Polaris og start en gruppe selv ;) Det gjør det ofte mye enklere isteden for bare LFG og vente i evigheter. Men når du allerede har QL5 så har du egentlig ikke så mye mere i Polaris å hente, vil jeg tro ;)

Jepp, det er ikke mangel på andre spillere som vil kjøre Polaris, men mange på folk som gidder å starte en gruppe. Er ikke så rart når folk er vant med spill med verktøy for dette.

 

Hmm verktøy for dette? Det eneste MMOS jeg har spilt som har hatt ett fungerende verktøy for sånt er Rift. hverken AoC eller Swtor har hatt ett skikkelig verktøy for sånt. Eller Swtor fikk jo ett nå i den nyeste store patchen, men det var ikke noe sånt før der.

 

Men jeg syntes uansett det ikke er noe stort problem å starte en gruppe selv, ofte mye enklere isteden for å bare LFG hele tiden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Finner at det er verre enn som så, men kanskje bare pga jeg ikke spiller på så høyt nivå. Folk måler jo Attack Rating og Healing Rating stats før man slipper til osv. Da blir det litt for alvorlig, såpass at jeg mister interessen.

 

Det her jeg enda ikke blitt spørt om, men har kun gått i de 3 første dungeouns :) (en del ganger) Men spillet ligger jo an til at når du er i den sonen kan du gå dung der.

Lenke til kommentar

Spilte TSW med dama i dag og det gikk fint og flott det. "delevelet" meg selv ved å bruke QL0 våpen/talismaner. Det eneste problemet er at hun hater tastatur/musoppsettet. Hun har spillt altfor mye FPS og å ikke kunne bruke venstre museknapp til angrep og høyre til å gå framover var visst rimelig crappy. :p

 

Liker veldig godt hvordan det er å spille med noen fra starten med min eksisterende karakter som er midtveis i Savage Coast. Det fungerer faktisk mye bedre enn forventet og gir greit med xp fra questene siden det går så fort når man er to.

Endret av blackbrrd
Lenke til kommentar

Jeg kjører 570gtx i sli , har 4ghz CoreI7 , 6 gb ram. Kjører på 1920X1200 , har ca 50-60 frames i gjennomsnitt med alt på full pupp. Nye beta driveren med sli-støtte er meget fin.

 

hvordan er tempraturen på grafikortene? jeg kjører også 570gtx i sli tar ikke på mer en high men ligger rundt 70 grader. så da tar jeg ikke på mer på grunn av bråk og varme

 

Kortene ligger på 71 og 89 grader på full grafikk. At det bråker litt gjør ingenting for meg , jeg bruker gode tette øretelefoner :)

Lenke til kommentar

Meh sliter med å finne gruppe til dungeons i all spammen :/ LFG tool hadde vært fint...

 

Godt mulig det kommer noe sånt snart. Funcom har i allefall uttalt følgende:

 

And speaking of dungeons, we're also working on a dungeon finder tool, allowing players to more easily put together a team to handle the instanced content

 

http://www.thesecret..._game_july_2012

 

Men da begynner vel alle å hyle om at de gjør spillet casual friendly :D

Lenke til kommentar

Finner ikke ut av disse to...

 

1. The Breakfast Cult : Tier 2/4

Anema Manipulator. Fikk ikke til å plukke opp denne.. Tror den er bugget, ikke i inventory.. Er det noen måte å avslutte en quest, nå blir den bare pauset.

 

 

2. Dawning of an Endless Night : Tier 12/18.

Jeg skal nå til Blue Mountain, men kommer ikke dit verken gjennom tunnel til Blue Ridge eller via Agartha..?

Endret av Xkraft
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...