Gå til innhold

Småprat om/rundt "The Secret World"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen plasser å kjøpe våpen? Vet at mobs legger fra seg. Og at man kan kjøpe for de myntene man får i oppdrag, Eg begynte med nytt våpen når eg kom til egypt så eg må spille i Blue Mountain for å få råd til et våpen som koster 60 mynter. Tar jo evigheter :hm:

Hva med å gå tilbake til de våpnene du hadde mens du bygger opp ett tredje? Er ingen andre steder å kjøpe våpen enn fra Council of Venice (som jeg har kommet over). Det dropper QL7 våpen i egypt, de bør være gode nok.

Lenke til kommentar

Hvordan i H får man oppgradert sprint?

 

Vendor kalt <Mobility & Tactics Trainer> i basen til factionen din.

 

GREEN Quickened Anima

Speed increase 62.5%

Cost: 100 000 Pax Romana

 

Available at rank 2 in your faction

 

 

BLUE Quickened Anima

Speed increase 75% (total increase: it doesn't stack with the previous one)

Cost: 500 000 Pax Romana

 

Available at rank 4 in your faction

 

 

PURPLE Quickened Anima

Speed increase 100% (total increase: it doesn't stack with any of the previous ones)

Cost: 1 000 000 Pax Romana

 

Available at rank 8 in your faction

Endret av deac
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jaja !!. Klarte endelig å crafte meg et våpen..

Noen som vet hvordan man kan tilpasse utseendet på ting om lager selv ? Om det er mulig i det hele tatt.

 

Gratulerer!

 

Svaret er både ja og nei, du kan ikke aktivt iløpet av crafting prosessen velge eller påvirke hvordan våpenet ditt ser ut.

 

Det finnes dog en måte for å få våpenet ditt til å se ut som et annet våpen in game.

 

Du bruker et såkalt Casting Toolkit som du kan få kjøpt fra diverse venice vendors.

Den eneste jeg vet sikkert at har er Venice Vendoren i City of the sun god.

 

Du bruker casting toolkit på våpenet du vil ha looken til for å ta dette med deg videre. Så bruker du toolkitet på våpenet du vil ha looken på.

 

Instant awzum look. :)

Lenke til kommentar

Du kan vel kjøpe et kit for 30 tokens som gjør om våpenet til et skin som du kan bruke på andre våpen av samme slag. Eller noe sånt? Har ikke utforska den biten enda.

 

Du får kjøpt toolkitet på alle våpen / utstyrselgerne fra Council of Venice, så vidt jeg vet. Til og med i Kingsmouth.

 

e;fb

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...