Gå til innhold

Småprat om/rundt "The Secret World"


Anbefalte innlegg

Uansett, min lille tirade er over, så kos dere med spillet. TSW er et friskt pust, så de av dere som er i tvil, prøv det og gjør opp deres egen mening om spillet. For å få mest mulig ut av det, så ikke rush, men bruk god tid.

Jeg kunne ha hevet inn et par reviews til på metacritic, men kjenner ikke så mange spill så godt som jeg kjenner Starcraft2 og TSW. Litt hype på meg i 10/10 metacritic reviewet er det jo, men det er tross alt 436 andre som har stemt der. Du fikk jo en litt lengre begrunnelse her på forumet om hva jeg synes om spillet.

 

Diablo3 er forresten et spill som har en fullstendig latterlig metacritic score. Det beste er han som sa at han har brukt 200 timer på spillet og gir det 0/10 fordi det er for lite content.

 

Må le litt av sporene man legger igjen over alt på internett. ;)

Endret av blackbrrd
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bluarrgrhrr. Savner TSW ekstremt nå, jobber hele uken har kun klart og klemme inn 2 timer med TSW, og har 3 quests igjen i BM før jeg skal til egypt! Gleder meg som en liten unge på juleaften, det har ikke skjedd siden jeg spillte wow i mndene etter release herlig følelse.. Gleder meg ekstra mye til Egypt da jeg faktiskt skal gjøre ting jeg ikke allerede har gjort et par ganger i closed beta :)

Lenke til kommentar

er secret world tøft for en ræva bærbar?

 

altså, har bare en sandy bridge macbook air med intel hd 4000, og lurer på om jeg skal prøve det på bootcamp. noen som har prøvd på lignende pcer

Jeg tror det skal gå, men tror ikke du kan spille på noe annet enn low. Du kan laste ned AoC (som er F2P) og kjører på samme grafikkmotor og se hvordan det går.

Lenke til kommentar

Ser det er mange som savner noen å spille med her inne.

Og da vil jeg bare nevne at Commando Nord spiller TSW, vi er en gjeng gamere fra Norge som spiller masse forskjellige spill, blant annet DayZ, World of Tanks m.f. Aldersgrense 20 år.

 

Vi har spillere i alt fra Kingsmouth til Egypt for øyeblikket, har tatt alle dungeons til og med Ankh.

Webside med forum og Ventrilo er på plass.

Ta kontakt med meg via PM her inne eller ingame, nick Snuppa (evt Spud/Knugo som er Co-CL), eller bare regg dere på vårt forum: www.commando-nord.com

Sikkert endel som kjenner oss igjen fra BF-tiden her inne, siden vi starta klanen med bf1942 i 2003.

 

Anyhows, vi syns det er stas med TSW og vi blir mer og mer imponert jo lenger vi kommer.

Investigation-questene er høydare og da er det kjekt å ha flere med på VT.

Jeg spiller på Huldra og vår cabal er Illuminati.

Endret av SirTommy
Lenke til kommentar

Jeg tror det skal gå, men tror ikke du kan spille på noe annet enn low. Du kan laste ned AoC (som er F2P) og kjører på samme grafikkmotor og se hvordan det går.

 

Jeg prøvde TSW på min laptop som har et dedikert skjermkort i budsjettklassen, det fungerte ikke.

Nå er min laptop noe svak da den er 3 år gammel og selv da var den i budsjettklassen, men integrerte skjermkort er nok ikke noe særlig kraftigere.

Lenke til kommentar

Jeg tror det skal gå, men tror ikke du kan spille på noe annet enn low. Du kan laste ned AoC (som er F2P) og kjører på samme grafikkmotor og se hvordan det går.

 

Jeg prøvde TSW på min laptop som har et dedikert skjermkort i budsjettklassen, det fungerte ikke.

Nå er min laptop noe svak da den er 3 år gammel og selv da var den i budsjettklassen, men integrerte skjermkort er nok ikke noe særlig kraftigere.

Intel HD4000 er nok bedre enn dedikerte skjermkort i budsjettklassen fra 2009.

http://www.notebookc...00.69168.0.html

"on a level with a dedicated Nvidia GeForce GT 330M"

 

Nå skal det sies at jeg fant en webside som da det IKKE fungerte med TSW. Jeg spurte på TSW-forumet for deg, jeg ble nysgjerrig, legger inn svaret her hvis jeg får noe. :D

Endret av blackbrrd
Lenke til kommentar

Hei alle sammen jeg vurderer å kjøpe secret world så jeg bare lurer på om man kan begynne å spille med en gang eller må man registrere kredittkort selv om det følger 30 dager med spillet?

 

 

takker på forhånd for alle svar!

 

Bare å registrere seg å så fjerne "payment optionen" rett etterpå.

Lenke til kommentar

Tror jeg ikke registrerte noe som helst med Paypal. Da trenger du ikke legge inn noe som helst fra starten av.

 

Det må du ikke.

Jeg valgte Paypal og da trenger du ikke registrere noe som helst

 

Paypal.. Kredittkort... same shit, different wrapping.

 

Altså du må vel legge inn et kredittkort også fjerne det i etterkant hvis du velger kredittkort, men velger du paypal trenger du ikke gjøre noe som helst. Du trenger ikke engang ha paypal konto.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...