Gå til innhold

Småprat om/rundt "The Secret World"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Isteden for LFG, hvorfor ikke gjøre det selv med LFM Polaris og start en gruppe selv ;) Det gjør det ofte mye enklere isteden for bare LFG og vente i evigheter. Men når du allerede har QL5 så har du egentlig ikke så mye mere i Polaris å hente, vil jeg tro ;)

Lenke til kommentar

Fælt så vanskelig det skulle være å få en gruppe til Polaris da. Selv med "QL5 DPS LFG Polaris" er det ingen som svarer.

 

Trikset er å si LFM i stedet for LFG. Når jeg gjør det så renner det inn med folk. Det virker som om folk har lettere for å bli med når andre tar kontrollen og inviterer. Tror de fleste unngår å være leder.

 

Er det ikke noe sted man får kjøpt healing potions? er ofte tomt med det ;/

 

Du crafter det ;)

Endret av Dr. Mobius
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Isteden for LFG, hvorfor ikke gjøre det selv med LFM Polaris og start en gruppe selv ;) Det gjør det ofte mye enklere isteden for bare LFG og vente i evigheter. Men når du allerede har QL5 så har du egentlig ikke så mye mere i Polaris å hente, vil jeg tro ;)

Jepp, det er ikke mangel på andre spillere som vil kjøre Polaris, men mange på folk som gidder å starte en gruppe. Er ikke så rart når folk er vant med spill med verktøy for dette.

Lenke til kommentar

Med fire/water/dust? og consumable toolkit?

 

Korrekt!

 

Energy Drinks:

Healing - 8 Dust

HoT - 8 Water

Leech - 8 Fire

Barrier - 8 Metal

 

Animas:

Defense Rating - 8 Wedjat Rune

Pen Rating - 8 Trinity Rune

Magical Protection Rating - 8 Pentagram Rune

Evade Rating - 8 Yggdrasil Rune

Hit rating - 8 Wheel Rune

Crit Rating - 8 Lu Rune

Physical Protection Rating - 8 Koru Rune

Block Rating - 8 Earth Rune

Crit damage Rating - 8 Denkyem Rune

 

Potion.png

Endret av Dr. Mobius
Lenke til kommentar

Isteden for LFG, hvorfor ikke gjøre det selv med LFM Polaris og start en gruppe selv ;) Det gjør det ofte mye enklere isteden for bare LFG og vente i evigheter. Men når du allerede har QL5 så har du egentlig ikke så mye mere i Polaris å hente, vil jeg tro ;)

Godt poeng, jeg trenger ikke Polaris akkurat, ikke gearmessig i alle fall, men for achievements og lore! :D

Det er drivkraften min for alle slags spill i disse dager. Fra World of Tanks og Diablo til TSW og hva enn slags indie-spill jeg har plukket opp på Steam.

Lenke til kommentar

Var det noen her som kjørte TSW med GTX 570 SLI setup? Hvis ja hva er resten av PC specs, snitt fps og grafikksettings?

 

Jeg kjører 570gtx i sli , har 4ghz CoreI7 , 6 gb ram. Kjører på 1920X1200 , har ca 50-60 frames i gjennomsnitt med alt på full pupp. Nye beta driveren med sli-støtte er meget fin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg hadde 2000 i health når gjorde meg ferdig med BM. Kanskje du har for blandet gear? Glasscannon er det beste for meg jaffal. Viss attack rating går opp scraper eg det gamle gearet uansett hvor mye helse jeg mister :) (ser såklart an crit ol, men pleier og stige i samme grad som ar) I BM oppgraderte jeg vell nesten alt av gear. Mye bra fra dungeoun der.

Lenke til kommentar

 

Jeg kjører 570gtx i sli , har 4ghz CoreI7 , 6 gb ram. Kjører på 1920X1200 , har ca 50-60 frames i gjennomsnitt med alt på full pupp. Nye beta driveren med sli-støtte er meget fin.

 

hvordan er tempraturen på grafikortene? jeg kjører også 570gtx i sli tar ikke på mer en high men ligger rundt 70 grader. så da tar jeg ikke på mer på grunn av bråk og varme

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...