Gå til innhold

Småprat om/rundt "The Secret World"


Anbefalte innlegg

Noen som vet hvordan man kan tilpasse utseendet på ting om lager selv ? Om det er mulig i det hele tatt.

Det eneste man kan crafte som har utseende er våpen, og da er det som nevnt over med casting toolkit. Vil man påvirke hvordan man ser ut så må man skaffe seg nye klær, som anskaffes enten ved å handle i butikken i London, ved å fullføre decks eller ved å oppnå visse faction ranks.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jaja !!. Klarte endelig å crafte meg et våpen.. Noen som vet hvordan man kan tilpasse utseendet på ting om lager selv ? Om det er mulig i det hele tatt.
Gratulerer! Svaret er både ja og nei, du kan ikke aktivt iløpet av crafting prosessen velge eller påvirke hvordan våpenet ditt ser ut. Det finnes dog en måte for å få våpenet ditt til å se ut som et annet våpen in game. Du bruker et såkalt Casting Toolkit som du kan få kjøpt fra diverse venice vendors. Den eneste jeg vet sikkert at har er Venice Vendoren i City of the sun god. Du bruker casting toolkit på våpenet du vil ha looken til for å ta dette med deg videre. Så bruker du toolkitet på våpenet du vil ha looken på. Instant awzum look. :)

 

Har ikke prøvd dette, men sier du at du kan få pistols til og se ut som sverd? wtf?

Lenke til kommentar
Jaja !!. Klarte endelig å crafte meg et våpen.. Noen som vet hvordan man kan tilpasse utseendet på ting om lager selv ? Om det er mulig i det hele tatt.
Gratulerer! Svaret er både ja og nei, du kan ikke aktivt iløpet av crafting prosessen velge eller påvirke hvordan våpenet ditt ser ut. Det finnes dog en måte for å få våpenet ditt til å se ut som et annet våpen in game. Du bruker et såkalt Casting Toolkit som du kan få kjøpt fra diverse venice vendors. Den eneste jeg vet sikkert at har er Venice Vendoren i City of the sun god. Du bruker casting toolkit på våpenet du vil ha looken til for å ta dette med deg videre. Så bruker du toolkitet på våpenet du vil ha looken på. Instant awzum look. :)

 

Har ikke prøvd dette, men sier du at du kan få pistols til og se ut som sverd? wtf?

 

Du kan ikke ta looken fra sverd og gi det til pistoler. Det burde strengt tatt si seg selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Angrer ikke på at jeg kjøpte nytt skjermkort, ny ram og windows 7 64bit. Kjøpte spillet i går og det ble en hel dag med spilling ;P Lenge siden jeg har spilt ett spill hvor jeg har hatt det så gøy med questing, tiden bare flyr ;D Knallspill ! Ønsker funcom alt godt framover nå. Eneste som gjenstår er og verve ett par venner som er så skeptiske. Får håpe den 24timer buddykey'n er nok til og få en av dem hekta ;D

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Jaja !!. Klarte endelig å crafte meg et våpen.. Noen som vet hvordan man kan tilpasse utseendet på ting om lager selv ? Om det er mulig i det hele tatt.
Gratulerer! Svaret er både ja og nei, du kan ikke aktivt iløpet av crafting prosessen velge eller påvirke hvordan våpenet ditt ser ut. Det finnes dog en måte for å få våpenet ditt til å se ut som et annet våpen in game. Du bruker et såkalt Casting Toolkit som du kan få kjøpt fra diverse venice vendors. Den eneste jeg vet sikkert at har er Venice Vendoren i City of the sun god. Du bruker casting toolkit på våpenet du vil ha looken til for å ta dette med deg videre. Så bruker du toolkitet på våpenet du vil ha looken på. Instant awzum look. :)
Har ikke prøvd dette, men sier du at du kan få pistols til og se ut som sverd? wtf?
Du kan ikke ta looken fra sverd og gi det til pistoler. Det burde strengt tatt si seg selv.

 

Det var ett forsøk på og være morsom.

Lenke til kommentar

Du får svarte tokens først og fremst fra minigames.

De hvite tokenene får du fra Fusang. ;)

Så ... El Dorado og Stonehenge?

Det var dette jeg tenkte på ja. ;)

 

Surret rundt i Polaris med en veeeeldig random gruppe med dårlig utstyrte folk. Ting gikk overraskende nok rimelig på skinner helt til siste bossen hvor en av de andre spillerne quitta. Prøvde oss en gang til med 4stk, men gikk heller dårlig. Fikk tak i en 5. spiller og jaggu gikk det ikke kjempebra. :)

 

Jeg har raidet rimelig mye i AoC og må si at siste fighten i Polaris (Også kjent som Dead in the Water) er en av de beste fightene jeg har vært med på. En god blanding av DPS-burn og litt gjemsel blandet i passe porsjoner.

Lenke til kommentar

Det meste er ganske easy mode om alle gjør det riktig ;) det som er morsomt med dette spillet er at det er så mye valgmuligheter, gode builds og dårlige builds etc.

 

Da jeg tok DW for første gang, hadde jeg ca 700-800 heal rating, har hørt folk si at man trenger 1000 men det er nokså bullshit og si noe sånt i dette spillet da buildet kan avgjøre så mye og ikke minst spilleren selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...