Gå til innhold

Småprat om/rundt "The Secret World"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trodde jeg hadde lagt mmo karrieren bak meg etter 1,5 år med AoC, men neida, nå har siste dagene gått med på å lese TSW og se videoer. Har solgt den stasjonære pcn, så nå sitter jeg spent å installerer windows på min macbook pro for å teste TSW med en prøvekode. Håper nesten at det ikke går, for om det er spillbart, ja da må jeg nok si farvell til frøkna og alt som heter for sosialt liv :p off... Hvorfor måtte jeg være så nysgjerrig!?

TSW har den positive siden at hvert mission er en story i seg selv, noe som gjør at du føler du har gjort noe når du er ferdig med et oppdrag. Det gjør det litt lettere å si at "nå er det kvelden".

Lenke til kommentar

]Finnes det en side som tar for seg dette? Jeg sliter litt med å skjønne crafting i dette spillet :xmas:

 

Jeg finner faktisk ikke igjen guiden jeg brukte selv, men her fant jeg en som ser ut til å være veldig detaljert.

http://crygaia.com/r...elease-version/

 

Husk også å gjøre de to crafting-oppdragene i Kingsmouth for å få en liten innføring.

 

Ps. Ellers var guiden laget av DEAC på forrige side veldig bra!

Endret av Dr. Mobius
Lenke til kommentar

Crafting i dette spillet ligner kraftig på minecraft sin, copycat? :)

Utviklerne har kallt det minecraft-lignende, så vil vel si det er mulighet for det. Ikke noe galt i å kjøre noe som fungerer i mine øyne. Investigation missionene låner mye fra de gamle adventure spillene som Monkey Island osv, men det gjør det ikke mindre morsomt.

Lenke til kommentar

Trodde jeg hadde lagt mmo karrieren bak meg etter 1,5 år med AoC, men neida, nå har siste dagene gått med på å lese TSW og se videoer. Har solgt den stasjonære pcn, så nå sitter jeg spent å installerer windows på min macbook pro for å teste TSW med en prøvekode. Håper nesten at det ikke går, for om det er spillbart, ja da må jeg nok si farvell til frøkna og alt som heter for sosialt liv :p off... Hvorfor måtte jeg være så nysgjerrig!?

TSW har den positive siden at hvert mission er en story i seg selv, noe som gjør at du føler du har gjort noe når du er ferdig med et oppdrag. Det gjør det litt lettere å si at "nå er det kvelden".

Det høres bra ut :) Er mest spent på om macbooken takler spillet, har lastet ned ca 15 Gb og nå er alt klart til å testes!

Lenke til kommentar

Det høres bra ut :) Er mest spent på om macbooken takler spillet, har lastet ned ca 15 Gb og nå er alt klart til å testes!

Du må nesten poste her, jeg er nysgjerrig på hvordan spillet går på ikke-gaming laptopper. ;)

 

Btw, dungeonene er så å si uten thrash mobs, så burde gå an å ta de uten å sette av 3-4 timer som med typiske WoW/AoC raids i gamle dager. Hvis du har en ok gruppe så tar det kanskje en time?

Endret av blackbrrd
Lenke til kommentar

Trodde jeg hadde lagt mmo karrieren bak meg etter 1,5 år med AoC, men neida, nå har siste dagene gått med på å lese TSW og se videoer. Har solgt den stasjonære pcn, så nå sitter jeg spent å installerer windows på min macbook pro for å teste TSW med en prøvekode. Håper nesten at det ikke går, for om det er spillbart, ja da må jeg nok si farvell til frøkna og alt som heter for sosialt liv :p off... Hvorfor måtte jeg være så nysgjerrig!?

TSW har den positive siden at hvert mission er en story i seg selv, noe som gjør at du føler du har gjort noe når du er ferdig med et oppdrag. Det gjør det litt lettere å si at "nå er det kvelden".

Det høres bra ut :) Er mest spent på om macbooken takler spillet, har lastet ned ca 15 Gb og nå er alt klart til å testes!

Da har jeg spilt ca. 1 time på min Macbook Pro fra 2011! Har alt på Low (selvgølgelig) og jeg er redd jeg har blitt sånn passe bitt av basillen.. Blir ikke overrasket om det står en ny stasjonær til 13-14k i stuen om ikke lenge. Hehe :) Fungerte overraskende godt, enda UTEN mus..

 

Hvor lang tid tar det før jeg er ute i den "virkelige" verden? Er i Test Room eller noe nå, tester ut våpen med en dude i en kjeller.

Lenke til kommentar

Hei, eg har et spørsmål til dere eksperter. Spilte til Egypt. Fant ut at eg ville prøve Fist weapons, har en bok på ryggen, da kommer spørsmålet. Eg har 260 i skade med boken på ryggen, med en gang eg havner i slagsmål så fyker den ned til 190 i skade, da er boken forsatt på ryggen, virker ut som boken til deaktivert av en eller annen grunn fordi eg får nøyaktigk samme skade om eg ikke bruker den, har det noe å si at eg bruker ql 1 fist og boken er på ql 7?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...