Gå til innhold

Småprat om/rundt "The Secret World"


Anbefalte innlegg

Angrer ikke på at jeg kjøpte nytt skjermkort, ny ram og windows 7 64bit. Kjøpte spillet i går og det ble en hel dag med spilling ;P Lenge siden jeg har spilt ett spill hvor jeg har hatt det så gøy med questing, tiden bare flyr ;D Knallspill ! Ønsker funcom alt godt framover nå. Eneste som gjenstår er og verve ett par venner som er så skeptiske. Får håpe den 24timer buddykey'n er nok til og få en av dem hekta ;D

Var ikke mere enn et par timer av den 24 timers keyen som var nok til å få meg hekta! Enda jeg sitter på en shitty macbook pro og kjører alt på low :p Timene bare flyr av gårde, og kunnskapen kommer sakte men sikkert!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kom på noe som hadde vært veldig kjekt i dette spillet som handler mye om builds. Tar selvsagt det fra Guild Wars 1, linke builds til chat så andre kan kopiere det og lagre dem. Også bra hvis man skal på dungeon og kan be andre linke buildet, kan bli kjempe handy på elite+ dungeons/PVP hvor enkelte class MÅ ta med interrupt eller dispell skills.

Lenke til kommentar

Får ikke logget inn lenger jeg. Kommer bare opp authentication failure når jeg logger inn. står "Game Key This account needs a game key" på kontosiden og når jeg trykker på linken får jeg opp "We could not find a valid upgrade offer by the given url". Skal jo fortsatt ha subscription i to uker til så ser ikke helt hva som er galt. Vet at passordet jeg logger inn med er riktig da jeg har byttet det og det er det samme som på account sidene. Noen som har noe info på hva problemet kan være?

Lenke til kommentar

Kom over min første bugga quest i dag, shadowrunner i savage coast. Triste greier, stod å venta i sikkert en time og når jeg endelig fikk mannet meg opp til og kontakte fikk jeg insta svar fra en gm. Desverre drev han å loka i sikkert en time også uten og ordne det. Ble til slutt for seint, men fikk vite av noen i generals at man faktisk kan fikse sånt når questmobs bugger og ikke spawner ved å bytte dimensjon? Så om noen som ikke er på dim7 huldra gidder å pm'e meg ingame navnet sitt setter jeg pris på det ;P Greit og ha i tilfelle dette skulle skje igjen.

Lenke til kommentar

Kom over min første bugga quest i dag, shadowrunner i savage coast. Triste greier, stod å venta i sikkert en time og når jeg endelig fikk mannet meg opp til og kontakte fikk jeg insta svar fra en gm. Desverre drev han å loka i sikkert en time også uten og ordne det. Ble til slutt for seint, men fikk vite av noen i generals at man faktisk kan fikse sånt når questmobs bugger og ikke spawner ved å bytte dimensjon? Så om noen som ikke er på dim7 huldra gidder å pm'e meg ingame navnet sitt setter jeg pris på det ;P Greit og ha i tilfelle dette skulle skje igjen.

 

Du kan barre bytte server innad i dim7 også. Trykk shift + f9 får du opp hvilken server du er på. Kan du barre spørre i general om noen i en annen server vil invite deg. Hver dim har over tusen servers som de kaller de. I en dim kan noen være bugget og noen virke :) Høyeste server nummeret jeg har sett til nå er vell 1028.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...