Gå til innhold

Liverpool: Overgangstråden - rykter, spekulasjoner og ønsker


Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå ønsker jeg ikke å hovere, men...

 

Neida, som AC Milan fan siden jeg fikk min første Maldini drakt i 90`, så kan jeg med hånden på hjertet si, at dette er et bedre salg av Milan, enn det er et godt kjøp av L`pool. Hadde et ørlite håp om at Balo skulle tre inn i de voksnes rekker da han ankom Milano sist gang, men den gang ei. Han viste gang på gang at han ikke taklet ansvaret som ble skjøvet over på han som "stor-signeringen" den sommeren. Han spilte ikke som jeg kan huske, 2 gode kamper på rad, og mange av scoringene hans, er straffer.
Det gikk et rykte om at Balo ikke hadde bommet på straffe som proff, men den rekka brøt han to ganger i Milan.

 

Nå er det ikke fordi Balo var en dårlig spiss at jeg synes det er et godt salg, men heller at den PR`n og feil-fokus som Milan fikk med Balo på laget. Det var på mange måter det motsatte av hva som skjedde med Zlatan. Zlatan tredde frem som en leder på og utenfor banen, og forlangte 110% av sine medspillere, hvis ikke... Det har ikke Balo gjort. Han virker å stjele energi fra sine omgivelser uten å tilføre noe som helst. Det virker som jeg maler fanden på veggen her, men dere skjønner tegninga.

 

Når verken Mancini (mentor), Mourinho, Allegri eller Inzaghi klarte å få skikk på Balo, tviler jeg på at Rodgers får det til.

 

Balo skal på ingen måte ha skylden for at Milan er skygge av seg selv om dagen, det er ene og alene Berlusconi, Galliani og FinInvest sin skyld.

 

Ønsker Balo lykke til, samt at dette engelske oppholdet, blir bedre enn det forrige. At dere har kjøpt en attraksjon, er det ingen tvil om. Om Balo slår til og blir den spilleren han har potensiale til å bli, vil dere glemme Suarez in a heart beat. :-)

Endret av PanserJohan
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...