Gå til innhold

Liverpool: Overgangstråden - rykter, spekulasjoner og ønsker


Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det hadde vært så syyyykt fett med en ny norsk Liverpool-stjerne. Kom kom Martin Ødegaard.

 

"Kilder VG har vært i kontakt med sier at speidere fra selveste Real Madrid var i Drammen for å se på 15-åringen. Også Liverpool, den engelske klubben som både pappa Hans Erik og Martin Ødegaard selv heier på, var på plass."

 

http://www.vg.no/sport/fotball/stroemsgodset/martin-feber-i-fotball-europa/a/23280338/

Lenke til kommentar

Nesten litt trist om Lucas forsvinner, men slik Liverpool spiller i dag så er han overflødig. I et mer defensivt system passer han bra.

 

Lucas har gått gjennom mye motgang i sin Liverpool-karriere. Men per dags dato er han ikke god nok lenger. En overgang til Napoli hadde passet han bra etter min mening.

 

 

Det hadde vært så syyyykt fett med en ny norsk Liverpool-stjerne. Kom kom Martin Ødegaard.

 

"Kilder VG har vært i kontakt med sier at speidere fra selveste Real Madrid var i Drammen for å se på 15-åringen. Også Liverpool, den engelske klubben som både pappa Hans Erik og Martin Ødegaard selv heier på, var på plass."

 

http://www.vg.no/sport/fotball/stroemsgodset/martin-feber-i-fotball-europa/a/23280338/

 

Kjøp han, send han på lån tilbake til Godset til han blir 18 år, for så å hente han tilbake. Make it happen! :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Tror mere at Mario blir et njaaa.

 

Hvorfor? Har du noen argumenter?

 

 

Ikke argumenter. Tror at han verken er blir kjempesuksess eller total fiasko. Suarez jobbet. Mario er god, svært god, 2% av tiden. 90% av tiden opptar han plass på laget. Primadonna. Men hjelpes, blir ikke lei meg om han overrasker posetivt.

 

Edit: lei meig

Endret av toreae
Lenke til kommentar

 

 

Tror mere at Mario blir et njaaa.

 

Hvorfor? Har du noen argumenter?

 

Historien hans vel?

 

Det er mer sannsynlig at han fucker det til enn at han plutselig blir en superstjerne...

 

 

Uenig. Selv om fortiden hans har vært dårlig, så tror jeg på at han skjerper seg nå. Dette er siste sjanse for å vise at han kan bli en skikkelig superstjerne. Fucker han opp nå, er det over og ut.

 

 

 

 

Tror mere at Mario blir et njaaa.

 

Hvorfor? Har du noen argumenter?

 

 

Ikke argumenter. Tror at han verken er blir kjempesuksess eller total fiasko. Suarez jobbet. Mario er god, svært god, 2% av tiden. 90% av tiden opptar han plass på laget. Primadonna. Men hjelpes, blir ikke lei meg om han overrasker posetivt.

 

Edit: lei meig

 

 

Ser dette, men mitt argument er det jeg skrev over ;)

Lenke til kommentar

 

 

Jeg ser ingen grunn til at det skulle bry han, ingenting har gitt han mening før. Regner med han gir ekstra hardt i de første kampene, men så er han tilbake til å være stillestående / klagefaen.

 

Gleder meg masse til å se han for Liverpool, for jeg tror han kommer til å sette preg på PL på godt og vondt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...