Gå til innhold

Liverpool: Overgangstråden - rykter, spekulasjoner og ønsker


Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Ja, det er ganske smart å ikke ta lærdom av Arsenal.

 

Du tenker på konstant ute i Europa,alltid topp fire, ingen gjeld og spennende fotball?

Ja, ville vært forferdelig.

 

Ja, faen det er jo noe å strekke seg etter. De siste 10 årene har jeg hørt gang på gang hvor forbanna fornøyd de har vært med tilstanden du beskriver: Topp 4, alltid CL, flott fotball, slite med lite inntekt pga ny stadion, kjøpe ungt med potensialet (uten rutine/erfaring), miste alle de unge når de blir stjerner og absolutt ingen trofeer.

 

Helt enig, kjøp ungt! Det Wenger gjør nå lukter det gull av og det er ikke å kjøpe unge talenter.

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Inntektene til Arsenal ble mindre med ny stadion? Det gir ikke mye mening.

Tror han mente at Arsenal har konsentrert seg om å betale ned stadion i stede for å bruker penger på spillere og dermed hatt mindre til spillerkjøp, nå har derimot Arsenal betalt ned stadion og vil stille mer pengesterke enn tidligere

Lenke til kommentar

Kunne godt skrevet litt om på det, med Xenophia naila den :)

 

Enig at det må settes mål, og stabilitet (bredde) er et fint mål i starten. Det virker som at BR bygger opp et helt nytt Liverpool igjen, og da er det den langsiktige oppbygningen kanskje det viktige. En ting som jeg derimot ikke er enig i, og som jeg påpekte helt i starten, er at man blir et topplag med bare unggutter. At Wenger klarte det er smått utrolig.

 

Edit: Det er ikke like lett å få til i dag det Wenger har gjort for Arsenal. Chelsea og City har kjøpt seg til giganter i tillegg til at Arsenal og Manchester United tjener bra med penger. Alle de nevnte kan kjøpe seg stjerner hvert år og da er det ikke like lett å slå gjennom med unge talenter.

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...