Gå til innhold

VM 2010 - Sør-Afrika DEN STORE TRÅDEN!


Sameboe

Fotball VM 2010  

265 stemmer

  1. 1. Hvem tror du vinner VM?

    • Sør-Afrika
      0
    • Nederland
      32
    • England
      41
    • Hellas
      0
    • Italia
      15
    • Danmark
      0
    • Tyskland
      24
    • Brasil
      23
    • Paraguay
      0
    • New Zealand
      0
    • Australia
      0
    • Sør-Korea
      0
    • Nord-Korea
      11
    • Japan
      1
    • Algerie
      0
    • Ghana
      3
    • Frankrike
      1
    • Slovenia
      0
    • Slovakia
      0
    • USA
      1
    • Mexico
      1
    • Honduras
      1
    • Serbia
      2
    • Portugal
      4
    • Nigeria
      0
    • Kamerun
      1
    • Chile
      2
    • Argentina
      21
    • Uruguay
      0
    • Sveits
      0
    • Spania
      80
    • Elfenbenskysten
      3
  2. 2. Hvilket lag overasket deg mest i kvalikken?

    • Slovakia
      47
    • Slovenia
      33
    • Nord-Korea
      83
    • Honduras
      39
    • New Zealand
      65


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Palermo har vært god under Maradona og jeg anser han som en perfekt joker i det laget. Imotsetning til alle de andre 6 har han to ferdigheter de andre ikke har; Rå styrke og særdeles stødig med pannebrasken. Det er viktig å ha varierende ferdigheter, spesielt hvis man ønsker å endre kampbildet.

 

Muligens vil dere si at både Aguero og Tevez har rå styrke, men ikke i like stor grad som Boca-helten.

 

Dog, dette er ikke den endelige troppen, vi får se hvem som går, men jeg tviler på at Martin blir med.

 

Edit: Diskuterte landslagsuttakene og hvem man ønsker skal vinne i lunsjpausen i dag. Til min store overaskelse kom jeg frem til at jeg ikke ønsker at noen skal vinne, praktisk talt, alle har sine små og store bakdeler. Men først og fremst ville det vært tragisk for meg om England, Argentina eller Franrike (I den rekkefølgen) hadde vunnet. Eneste landslaget jeg egentlig unner noe som helst er Nederland, de har fortjent bedre.

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Er det egentlig noen som slår Argentinas livsfarlige angrepsrekke?

 

Lionel Messi (Barcelona), Gonzalo Higuain (Real Madrid), Carlos Tevez (Manchester City), Sergio Aguero (Atlético Madrid), Diego Milito (Inter), Martin Palermo (Boca Juniors), Ezequiel Lavezzi (Napoli).

 

Nok kvalitet å velge av der.

 

Nå kan de vel ikke bruke mer enn to, maks tre av disse om gangen da. Synes ikke Spania med Torres, Villa og Silva er noe dårligere en de tre beste her, men Argentina har muligens bedre dekning på benken.

Lenke til kommentar

Kuyt? :!:

 

Skulle gjerne sett van Nistelrooy på den lista.

 

Kuyt er sannsynligvis den største arbeidshesten i VM, han jobber på alt som er å jobbe på... Selv om han ikke nødvendigvis er best forran mål så kommer han til å gjøre mye vitalt i kampene.

 

Van Nistelroy er desverre for gammel og skadeutsatt.

Lenke til kommentar

Er det egentlig noen som slår Argentinas livsfarlige angrepsrekke?

 

Lionel Messi (Barcelona), Gonzalo Higuain (Real Madrid), Carlos Tevez (Manchester City), Sergio Aguero (Atlético Madrid), Diego Milito (Inter), Martin Palermo (Boca Juniors), Ezequiel Lavezzi (Napoli).

 

Nok kvalitet å velge av der.

 

Nå kan de vel ikke bruke mer enn to, maks tre av disse om gangen da. Synes ikke Spania med Torres, Villa og Silva er noe dårligere en de tre beste her, men Argentina har muligens bedre dekning på benken.

Les den siste setninga i innlegget mitt en gang til.

Lenke til kommentar

Mexico har også mange morsomme spillere med blant annet Vela, Blanco, Hernandez, Dos Santos-brødrene og Guardado.

 

Guardado er en spiller som har skuffet meg de få gangene jeg har sett Deportivo-kamp, men han kommer vel til å spille fast i VM, så får håpe han motbeviser det inntrykket jeg har av han.

 

Edit: Leif

Endret av Shlaps
Lenke til kommentar

Er på jobb til 17 juni, men vil tro det er VM kveld hver kveldskamp på storskjerm. Skal hvertfall gjerne gå i bresjen for det eg. Etter det er det bare å innta godstolen i påvente av fødsel som liksågjerne kan vente til etter VM ;)

 

Sånne ting planlegger man bedre ;) hehe

Her blir det nok å se de fleste kampene, så dette blir spennende!

Må bare få kjøpt inn nok pils og snacks :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...