Gå til innhold

VM 2010 - Sør-Afrika DEN STORE TRÅDEN!


Sameboe

Fotball VM 2010  

265 stemmer

  1. 1. Hvem tror du vinner VM?

    • Sør-Afrika
      0
    • Nederland
      32
    • England
      41
    • Hellas
      0
    • Italia
      15
    • Danmark
      0
    • Tyskland
      24
    • Brasil
      23
    • Paraguay
      0
    • New Zealand
      0
    • Australia
      0
    • Sør-Korea
      0
    • Nord-Korea
      11
    • Japan
      1
    • Algerie
      0
    • Ghana
      3
    • Frankrike
      1
    • Slovenia
      0
    • Slovakia
      0
    • USA
      1
    • Mexico
      1
    • Honduras
      1
    • Serbia
      2
    • Portugal
      4
    • Nigeria
      0
    • Kamerun
      1
    • Chile
      2
    • Argentina
      21
    • Uruguay
      0
    • Sveits
      0
    • Spania
      80
    • Elfenbenskysten
      3
  2. 2. Hvilket lag overasket deg mest i kvalikken?

    • Slovakia
      47
    • Slovenia
      33
    • Nord-Korea
      83
    • Honduras
      39
    • New Zealand
      65


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan tror dere Englands førsteellever kommer til å se ut? Forsvaret og spissplassen er vel ganske åpenlyst, men blir spennende å se midtbanen. Hvem spiller kanter, brukes både Gerrard og Lampard, hvem spiller eventuelt bak dem?

 

Prøver meg på en lagoppstilling:

 

-------------- Hart(?) -------------

Johnson - Ferdinand - Terry - A. Cole

--------------- Barry ----------------

Lennon -- Gerrard -- Lampard -- Milner

--------------- Rooney --------------

 

Hva tror dere?

Lenke til kommentar

Urgh, Barry. Blir spennende å se om det blir Hart eller Green, ca. 50/50 pr nå tror jeg. Selv skulle jeg gjerne sett Green i mål og Parker på Barrys plass i midten ;)

 

Skuff at Krkic ikke er med i Spanias bruttotropp, han kunne utrettet noe stort. Pedro er med da, det er morro for han.

Lenke til kommentar

Spanias VM-tropp

 

Keepere: Iker Casillas (Real Madrid), Pepe Reina (Liverpool), Diego Lopez (Villarreal), Victor Valdes (Barcelona), David de Gea (Atletico Madrid).

 

Forsvarsspillere: Raul Albiol (Real Madrid), Alvaro Arbeloa (Real Madrid), Cesar Azpilicueta (Osasuna), Joan Capdevila (Villarreal), Carlos Marchena (Valencia), Gerard Pique (Barcelona), Carles Puyol (Barcelona), Sergio Ramos (Real Madrid).

 

Midtbanespillere: Xabi Alonso (Real Madrid), Sergio Busquets (Barcelona), Cesc Fabregas (Arsenal), Andres Iniesta (Barcelona), Javi Martinez (Athletic Bilbao), Marcos Senna (Villarreal), David Silva (Valencia), Xavi (Barcelona). Forwards: Santi Cazorla (Villarreal), Jesus Navas (Sevilla), Juan Mata (Valencia), Pedro (Barcelona)

 

Spisser: Daniel Guiza (Fenerbahce), Fernando Llorente (Athletic Bilbao), Alvaro Negredo (Sevilla), Fernando Torres (Liverpool), David Villa (Valencia).

 

Skummelt bra tropp. Bojan er vel rett og slett bare for ung til å bli med. Det er vel ganske vanlig å satse på erfaring til store mesterskap.

Lenke til kommentar

Morsomt å se at De Gea får en plass. Troppen til Spania overrasker meg på ingen måte, selv om det er synd at Bojan ikke ble tatt ut.

 

Det blir forøvrig svært spennende å se om Frankrike tar ut N'Zogbia (lite tvilsomt) i troppen sin. Han har utvilsomt vært blant Premier Leagues aller beste vinger denne sesongen, men et inkompetent fjols som Domenech vil nok ikke ha fått øynene opp for hans kvaliteter. Det morsomme hadde jo faktisk vært om Capello kalte han opp til den engelske troppen. N'Zogbia har jo selv uttalt at hvis han får sjansen til å spille VM tar han den og N'Zogbia er i mine øyne en langt større trussel enn spillere som Adam Johnson og Stewart Downing per dags dato.

 

 

Lenke til kommentar

Spanias VM-tropp

 

Keepere: Iker Casillas (Real Madrid), Pepe Reina (Liverpool), Diego Lopez (Villarreal), Victor Valdes (Barcelona), David de Gea (Atletico Madrid).

 

Forsvarsspillere: Raul Albiol (Real Madrid), Alvaro Arbeloa (Real Madrid), Cesar Azpilicueta (Osasuna), Joan Capdevila (Villarreal), Carlos Marchena (Valencia), Gerard Pique (Barcelona), Carles Puyol (Barcelona), Sergio Ramos (Real Madrid).

 

...

Spania tar med fem keepere og åtte forsvarspillere. Smått sprøtt spør du meg. Nå har de vel midtbanespillere som kan ta plass i forsvaret, men fem keepere er vel passe drøyt. Det blir én keeper for hver kamp de skal spille før de må sette seg på flyet hjem...

Endret av tendilenz
Lenke til kommentar

Spanias VM-tropp

 

Keepere: Iker Casillas (Real Madrid), Pepe Reina (Liverpool), Diego Lopez (Villarreal), Victor Valdes (Barcelona), David de Gea (Atletico Madrid).

 

Forsvarsspillere: Raul Albiol (Real Madrid), Alvaro Arbeloa (Real Madrid), Cesar Azpilicueta (Osasuna), Joan Capdevila (Villarreal), Carlos Marchena (Valencia), Gerard Pique (Barcelona), Carles Puyol (Barcelona), Sergio Ramos (Real Madrid).

 

...

Spania tar med fem keepere og åtte forsvarspillere. Smått sprøtt spør du meg. Nå har de vel midtbanespillere som kan ta plass i forsvaret, men fem keepere er vel passe drøyt. Det blir én keeper for hver kamp de skal spille før de må sette seg på flyet hjem...

Det er en bruttotropp, den endelige troppen taes ut senere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...