Gå til innhold

VM 2010 - Sør-Afrika DEN STORE TRÅDEN!


Sameboe

Fotball VM 2010  

265 stemmer

  1. 1. Hvem tror du vinner VM?

    • Sør-Afrika
      0
    • Nederland
      32
    • England
      41
    • Hellas
      0
    • Italia
      15
    • Danmark
      0
    • Tyskland
      24
    • Brasil
      23
    • Paraguay
      0
    • New Zealand
      0
    • Australia
      0
    • Sør-Korea
      0
    • Nord-Korea
      11
    • Japan
      1
    • Algerie
      0
    • Ghana
      3
    • Frankrike
      1
    • Slovenia
      0
    • Slovakia
      0
    • USA
      1
    • Mexico
      1
    • Honduras
      1
    • Serbia
      2
    • Portugal
      4
    • Nigeria
      0
    • Kamerun
      1
    • Chile
      2
    • Argentina
      21
    • Uruguay
      0
    • Sveits
      0
    • Spania
      80
    • Elfenbenskysten
      3
  2. 2. Hvilket lag overasket deg mest i kvalikken?

    • Slovakia
      47
    • Slovenia
      33
    • Nord-Korea
      83
    • Honduras
      39
    • New Zealand
      65


Anbefalte innlegg

Tror ikke de engelske spillere vil være slik. Vi snakker her om Frank Lampard og Steven Gerrard som har vært veldig uheldige før i sine karrierer med å ryke ut, og de vet at dette kan være deres siste mesterskap. Dette gjelder for flere spillere også som Terry og Ferdinand, de vil komme til å gi alt - bære eller briste. En fotballspiller som Mr. Wayne Rooney setter man ikke spørsmålstegn bak når det kommer til hjerte og innsats.

 

Helt enig :thumbup: . Et av landslagene jeg ikke liker er Italia, blir faktisk kvalm av å se på det italienske landslaget. Helt seriøst.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, for en tilgriset versjon av "Three lions"! Hva har opera i fallsett i en fotball å gjøre? INGENTING!

 

96 og 98 versjonene er mye bedre!

 

Originalen vil alt alltid være nettopp det, men jeg synes ikke denne versjonen gjorde seg helt bort. Det tar seg bra opp mot slutten, og man merker desperasjonen til det engelske folk for å få en ny tittel. Det hadde virkelig vært noe.. Sikler på en Rooney trøye foran VM :D

Lenke til kommentar

Please, bitch.

Catenaccio fotball er så ut å beksylde Italia for, fantastisk lag, selv om de er nede i en slump akkurat nå. De spiller underholdene fotball, og det er vel få land som kan skryte av så mye klasse i deres nummer 10, som forøvrig i tidligere sluttspill har vært en av alles nest yndlingspillere.

Baggio og Totti feks. Klasse

 

Piero har ikke helt vært i 100% på landslaget, men han er fremdeles også klasse.

Dessuten har man lidenskapen for fotball i Italia, som jeg tør våge at ingen stornasjon i Europa er i nøærheten av å slå.

 

Grosso er et fantastisk eksempel, ser målet hans i semin i 06 omtrent daglig.

 

Orgasme.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Jeg håper at England driter seg ut. Arrogante briter.

 

Jeg håper på at enten Tyskland eller Italia vinner hele shiten.

Endret av medlem-140898
Lenke til kommentar

Jeg håper at England driter seg ut. Arrogante briter.

 

Jeg håper på at enten Tyskland eller Italia vinner hele shiten.

 

Hvis vi først snakker om arroganse så har du ramset opp de 2 landene som topper den listen....

 

For dere som holder med Italia så sier jeg bare:

http://www.youtube.com/watch?v=ccDyp2aRRCg

 

 

Tyskland er bare kjedelige :p

 

Håper selvfølgelig på et godt England, men tror Nederland er sterkest fra Europa i år :)

ORANJE!

Lenke til kommentar

Nord-Korea må gjerne slippe inn tosifret antall mål hver kamp for min del.

 

Det kommer de ikke til å gjøre, de er veldig defensive og solide bakover. Det ville ikke overraske meg alt for mye om de får et 0-0-resultat eller to.

 

Og sjølsagt holder jeg med Nord-Korea, et så absurd land kan man ikke annet enn like. (På en ironisk måte.)

Endret av Enok3000
Lenke til kommentar

Kvinnelaget ble jo lovet belønning i form av en buss(!) hver om de gjorde det bra. Lurer på hvilken belønning dette laget kan få hvis de gjør det bra i VM.

 

Nord-Korea har jo også rekrutert kinesere som skal bidra med støtte på tribunen. Det er kanskje ikke så lett for nord-koreanere å ta seg en flytur til Afrika.

Lenke til kommentar

Hadde vert litt kult at nordkorea gikk videre fra gruppespillet da, slik at vi ikke får en Tomahawk opp hvert stadions arsle.

 

Liker spillestilen til Spania og Nederland. Har ikke helt bestemt meg for hvem jeg skal holde med, en knapp på Spania og England tror jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...