Gå til innhold

VM 2010 - Sør-Afrika DEN STORE TRÅDEN!


Sameboe

Fotball VM 2010  

265 stemmer

  1. 1. Hvem tror du vinner VM?

    • Sør-Afrika
      0
    • Nederland
      32
    • England
      41
    • Hellas
      0
    • Italia
      15
    • Danmark
      0
    • Tyskland
      24
    • Brasil
      23
    • Paraguay
      0
    • New Zealand
      0
    • Australia
      0
    • Sør-Korea
      0
    • Nord-Korea
      11
    • Japan
      1
    • Algerie
      0
    • Ghana
      3
    • Frankrike
      1
    • Slovenia
      0
    • Slovakia
      0
    • USA
      1
    • Mexico
      1
    • Honduras
      1
    • Serbia
      2
    • Portugal
      4
    • Nigeria
      0
    • Kamerun
      1
    • Chile
      2
    • Argentina
      21
    • Uruguay
      0
    • Sveits
      0
    • Spania
      80
    • Elfenbenskysten
      3
  2. 2. Hvilket lag overasket deg mest i kvalikken?

    • Slovakia
      47
    • Slovenia
      33
    • Nord-Korea
      83
    • Honduras
      39
    • New Zealand
      65


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig, for meg er det nok en blanding av at Italia egentlig ikke har noe å kjempe for og at landslagsfotball på langt nær er så viktig for meg...

 

Guttorm: Spørr du meg? Jeg husker det utmerket godt, men Norge har aldri vært det helt store for meg, snarere tvert imot...

 

Forøvrig heide jeg på Brasil der og da, da jeg omsider hadde fått meg Brasil drakt.

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Det er jo underholdende å se en kamp som nøytral og. Og se underdogen slå den store, og se de store feie over de små lagene. For min del betyr VM sommer, sol, grilling og pils. Dramatikken helt inn til finalen.

 

Tror et VM i Afrika vil bli en fotballfest ingen har sett maken til. Slummen vil sikkert bli noe ignorert av arrangørene, men dette mesterskapet er jo bare positivt for deres del og. Afrika som kontinent vil få mye oppmerksomhet, og jeg tror de vil få annen status internasjonalt.

Lenke til kommentar

Klubbfotball er viktigere ja, men VM kommer kun hvert fjerde år. Verdens største turnering, og er jo bare gledelig å nyte det sammen med sommerferien. ;)

 

Vil tro dette gjelder land som ikke har "store" landslag.

For meg som Nederlender så er VM det største og viktigste, hadde det stått mellom CL finale og VM finale hadde jeg lett valgt VM finale.

Lenke til kommentar

Det er jo underholdende å se en kamp som nøytral og. Og se underdogen slå den store, og se de store feie over de små lagene. For min del betyr VM sommer, sol, grilling og pils. Dramatikken helt inn til finalen.

Nøytral? Ikke en eneste gang har jeg sett en kamp som nøytral.

 

(...) Og jeg tror de vil få annen status internasjonalt.

Vi får se, selv er jeg av en helt annen oppfatning :)

Lenke til kommentar

Enig, for meg er det nok en blanding av at Italia egentlig ikke har noe å kjempe for og at landslagsfotball på langt nær er så viktig for meg...

 

Guttorm: Spørr du meg? Jeg husker det utmerket godt, men Norge har aldri vært det helt store for meg, snarere tvert imot...

 

Forøvrig heide jeg på Brasil der og da, da jeg omsider hadde fått meg Brasil drakt.

 

Haha. Som liten heide jeg på Brasil (mye på grunn av Ronaldo) så det eneste jeg husker fra den matchen er at jeg ble sur og begynte å furte pga. Brasil tapte for Norge :p

Lenke til kommentar

Har veldig lyst til å sette pengene på England det her året. Spørsmålet er om spillerne vil nok. De fleste på laget har ukeslønn med seks beløp i klubbene, så er ikke sikkert de gir alt de har i mesterskapet. Men om de gjør det har de et bra nok lag til å slå alle.

 

 

Å ikke gi alt for et landslag på en VM turnering vil være noe av det mest skuffende og idiotiske en spiller gjør, selv om de tjener mange millioner i uka. Man må gi alt for landslaget og landet sitt. Ingen som vil ha svikere på laget!

Lenke til kommentar

Tror ikke de engelske spillere vil være slik. Vi snakker her om Frank Lampard og Steven Gerrard som har vært veldig uheldige før i sine karrierer med å ryke ut, og de vet at dette kan være deres siste mesterskap. Dette gjelder for flere spillere også som Terry og Ferdinand, de vil komme til å gi alt - bære eller briste. En fotballspiller som Mr. Wayne Rooney setter man ikke spørsmålstegn bak når det kommer til hjerte og innsats.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...