Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trykk på start, online, play online...ikke bytt fra singelplayer til online, trykk start å gå inn der, da funker det for meg ihvertfall

 

Har prøvd det også. Jeg må faktiske avslutte hele spillet, for deretter å starte det på nytt. Da funker det en stund..... Plutselig når man har gjort et oppdrag, og skal tilbake til Freemode....så klarer den ikke å koble til online igjen. Og da er det samme visa om igjen. :p

 

 

GTA V i first person er helt vilt rått! Også morro å oppdage detaljer man ikke så i PS3-utgaven, som f.eks. kveldsdisen som legger seg om kvelden :new_woot:

 

Ikke så rart man ikke så det på PS3, for de detaljene var vel ikke med på PS3 engang...hehe.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

 

Dere som har overført karakter fra gammel generasjon til X1/PS4. Fikk dere med hus og biler?

Har fått karakteren min, men ingen av bilene eller noe annet.

 

Jeg fikk med alt bortsett fra bilene. Hadde 10 dyre sportsbiler, men alle var borte fra garasjen. Har $7.5M så handlet nye sportsbiler :)

 

Jeg fikk med meg bilene også jeg, hadde riktig nok ingen dyre sportsbiler i garasjen. Men, noen andre her som forhåndsbestilte på psn og enda ikke fått online pengene? Har fulgt det som R* skriver på sin support side, men har enda ikke fått de. Har også fornyet lisensene

Lenke til kommentar

 

 

Gleder meg til PC versjonen, hvor vi får enda mer detalj og forhåpentligvis 60 fps så lenge det er en bra port. Blir virkelig gøy med modding tools og alt som hører med en PC versjon.

Vi får vel satset på 100fps :p
Så godt porta tørr jeg ikke håpe på.

 

Spillet er ikke porta.

 

Det er lik arkitektur på PS4 og xbox One som er på dagens datamaskiner (x86_64) og spillet trenger derfor ikke portes. PC versjonen er derfor bare en av tre brancher av samme kodebase. Ettersom konsollene har fått lik arkitektur som PCer så ser vi også at Rockstar nå går ut og sier at Red Red Dead Redemption 2 også kommer til PC.

Lenke til kommentar

Jeg fikk med meg bilene også jeg, hadde riktig nok ingen dyre sportsbiler i garasjen. Men, noen andre her som forhåndsbestilte på psn og enda ikke fått online pengene? Har fulgt det som R* skriver på sin support side, men har enda ikke fått de. Har også fornyet lisensene

 

 

 

Xbone her, men har ikke fått noe penger jeg heller

Lenke til kommentar

Hadde 2M$ etter at jeg fikk de 500K online i går. Brukte nesten 800k på å kjøpe og upgrade Hotknife og Dukes + sette på neon lys på flere av bilene mine :)

 

Hadde håpet på et nytt attack heli eller jet, men det kommer nok etterhvert :) Gira på å se Apache heli'et fra GTA:SA i GTA V!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...