Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du blir en fugl ved å

spise peyotekaktus

.

 

Man faller som en murstein om man røyker hasj, som et av spørsmålstegnene på kartet har.

 

Også ser man noen rare skapninger og føler både det ene og det andre. :)

Må oppleves. Jævlig vanskelig å komme ut av den transen, eller jeg gadd ikke forsøke mere. :green:

Lenke til kommentar

Mener jeg så en youtube video på hvordan et team gikk inn på basen, men litt av sjarmen er vel å streve en stund selv på å prøve å finne ut hvor det er sårbart og hvordan man får skutt bort motstanden. :)

 

Før en tyr til "cheating".

 

Jeg har selv ikke nådd dit. Brøytet inn med en bil på basen, og ble tatt ut relativt fort. Selv å kjøre som en gal der inne går knappt særlig lenge, før du er omringet av litt for mange vakter.

 

Det kan hende jeg blander flyplassen med militærbasen, bare for å ha nevnt det. Ble litt usikker på hvor på kartet det spillteamet jobbet. Kan jo være to vidt forskjellige forutsetninger på de to stedene.

Endret av G
Lenke til kommentar

Target-butikkene i Australia har trukket GTA5 fra sine hyller fordi de mener (dvs. noen i ledelsen) at spillet oppfordrer til vold mot kvinner. Det vises blant annet til at man kan drepe prostituerte man har ligget med for å få pengene sine tilbake.

 

Australia kan ofte minne mye om Norge når det kommer til barnehagestat-holdninger, og kan i visse tilfeller være verre.

Lenke til kommentar

Target-butikkene i Australia har trukket GTA5 fra sine hyller fordi de mener (dvs. noen i ledelsen) at spillet oppfordrer til vold mot kvinner. Det vises blant annet til at man kan drepe prostituerte man har ligget med for å få pengene sine tilbake.

 

Australia kan ofte minne mye om Norge når det kommer til barnehagestat-holdninger, og kan i visse tilfeller være verre.

 

Australia er vell verre ja, var det ikkje der dei hogget ner alle trea i flere barnehager/barneskuler eller hva det var får att ungene ikkje sku klatre opp og kunne skade seg? :p

Lenke til kommentar

Jeg må nesten sitere disse damene:

.."to see this violence that we lived through turned into a form of entertainments is sickening and causes us great pain and harm."

 

Betyr dette at dere har solgt handjobs på gata og så blitt skutt i trynet med hagle før dere ble kjørt over? I doubt it.

 

Og Australia som endelig fikk 18-rating på spillene.. Snakk om å undergrave systemet og tvile på egne ansatte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

På PS3 husker jeg man kunne møte på haier hvis man svømte/kjørte båten langt nok ut, har prøvd dette noen ganger nå på PS4, men finner ingen. Er de tatt vekk, eller er det bare jeg som har hatt ''uflaks'' og ikke funnet noen? Så vidt jeg vet er det et trophy for å bli spist.

Joda, det er nok av haier om du drar langt nok ut. :)

Lenke til kommentar

Jeg må nesten sitere disse damene:

.."to see this violence that we lived through turned into a form of entertainments is sickening and causes us great pain and harm."

 

Betyr dette at dere har solgt handjobs på gata og så blitt skutt i trynet med hagle før dere ble kjørt over? I doubt it.

 

Og Australia som endelig fikk 18-rating på spillene.. Snakk om å undergrave systemet og tvile på egne ansatte.

 

Forrige gang jeg banket opp en prostituert i GTA så var det noen som så det og kontaktet politiet. Det ene førte til det andre og plutselig var rundt 20 politimenn drept, sammen med 50-60 sivile, sikkert et tredvetalls kjøretøy (inkl. helikopter) ødelagt og jeg endte på akutten.

 

Vis meg den dama som har levd gjennom det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...