Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En ide kan være å ha forskjellige realisme-settinger, som ikke bare påvirker hvordan politiet reagerer men også hvor mye skade du og bilen din tåler. Jeg synes det er helt ok at GTA ikke er altfor realistisk siden realisme ofte høres ut som en god ide på papiret men ender opp med å skape ganske traurig gameplay. Når det er sagt synes jeg det er irriterende at man automatisk får politiet etter seg når man gjør noe kriminelt, uavhengig av om det er synlige vitner. Jeg tror det kunne tilført gameplayet noe hvis man gjorde informasjonsflyten fra en kriminell handling til anmeldelse tydelig slik at man kunne forsøke å stoppe den, litt som i Metal Gear Solid der du f.eks. kan skyte walkie-talkiene til vaktene for å forhindre at de rapporterer og tilkaller forsterkinger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

En ide kan være å ha forskjellige realisme-settinger, som ikke bare påvirker hvordan politiet reagerer men også hvor mye skade du og bilen din tåler. Jeg synes det er helt ok at GTA ikke er altfor realistisk siden realisme ofte høres ut som en god ide på papiret men ender opp med å skape ganske traurig gameplay. Når det er sagt synes jeg det er irriterende at man automatisk får politiet etter seg når man gjør noe kriminelt, uavhengig av om det er synlige vitner. Jeg tror det kunne tilført gameplayet noe hvis man gjorde informasjonsflyten fra en kriminell handling til anmeldelse tydelig slik at man kunne forsøke å stoppe den, litt som i Metal Gear Solid der du f.eks. kan skyte walkie-talkiene til vaktene for å forhindre at de rapporterer og tilkaller forsterkinger.

 

Ja, det hadde funket. Jeg lastet ned realistiske biler til GTA4. De gikk mye fortere, men tålte ikke så mye, og hadde lengre bremselengde etc. Hadde vært kult med et menyvalg for slike ting, og realistisk politi. Watch Dogs hadde en finurlig løsning på det. Folk måtte ringe til politiet først, og du kunne stoppe de. Idéen var god, og man kunne bygget videre på den.

Lenke til kommentar

Eg kjøpte GTA V til PS4, var usikker på om sku bli litt fort lei etter som spilt det mye på PS3, men trur ikkje det blir problem. Når eg allerede første 10minutene tenkte hele tiden: ''Hmm...Det her har ikkje eg spelt før...Snø? Nei... aldri verdt snø på GTA V...''

 

Så regner med att hukommelsen min har reddet meg så er nett som ett heilt nytt spel får meg :p

Lenke til kommentar

På PS3 husker jeg man kunne møte på haier hvis man svømte/kjørte båten langt nok ut, har prøvd dette noen ganger nå på PS4, men finner ingen. Er de tatt vekk, eller er det bare jeg som har hatt ''uflaks'' og ikke funnet noen? Så vidt jeg vet er det et trophy for å bli spist.

Lenke til kommentar

Ser ikke for meg et nytt GTA før tidligst 2016-2017. De kunne for all del lagd et nytt spill for min del i samme motoren som GTA V til PS4 og XB1. Men regner med at et nytt Red Dead Redemption eller noe annet som Bully er på vei. Eller de overrasker oss med Agent også, som jeg tviler sterkt på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...