Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Jeg er newbie i GTA. Har bare prøvd såvidt på den der "New York"-baserte hos en kompis for lenge siden.

 

Må man skyte motspillere i bilrace for å avansere i kjørekøen? Jeg har kun greid å karre meg til tredjeplass sånn midt i løpet, for så å miste posisjonen igjen. Kommer alltid nesten bare på 6. plass, og en sjelden gang på 5. plass. Men øvelse gjør kanskje mester.

 

Ellers har jeg for lengst fått tilnærmet full pott på Stats for Driving. Så det står ihvertfall ikke på det. Har dessuten mestret noe annet kjøremessig også, som jeg brukte mange timer på. Vil kanskje vise det i en annet tråd om litt. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenker mer på lite patruljer der ute. De kommer når jeg kjører på folk og skyter

 

Det som er sikkert, er at politiet gir blanke i om du kjører i feil kjørefelt og på rødt lys, selv om politibilen står først i køen PÅ RØDT lys selv. Slik at de logisk sett burde se at du oppfører deg som et "trafikksvin".

 

:p bugs?

Politiet kommer først når du drar fram våpen. Kjører over noen og kvester dem eller liknende. Raner en bensinstasjon etc. Går inn på militært område, så skal du se mengder vakter, politi eller militærpoliti, soldater, eller hva det kalles der inne.

Endret av G
Lenke til kommentar

Hvis politiet skal komme og buste deg for hvert lovbrudd kommer hele GTA til å bli drept.

 

Jeg skulle faktisk ønske et GTA hvor politiet oppførte seg mest mulig realistisk. De ville stoppe deg hvis du oppførte deg "mistenkelig" mens de så på, og du kunne få bøter for alt fra å kjøre på rødt lys til å kjøre for fort. Og hvis du gjorde noe virkelig kriminelt, som å fyre av et våpen eller til og med drepte noen, så ville du bli etterlyst selv etter at du unnslapp, og de ville åpne etterforskning i saken. Du måtte da ligge lavt en god stund (og selvfølgelig skifte bil/klær/papirer) for ikke å bli tatt. Kanskje til og med flytte. Hvis du var ettersøkt, og ble stoppet pga. en mindre forseelse, ville det være en sjanse for at de gjenkjente hvis du var blitt en kjent yrkeskriminell. Spesielt hvis du ikke hadde byttet ut førerkortet ol. med et falskt et. Jeg hadde digget et slikt spill. Konsekvenser for alle handlinger. Selvsagt ville ikke politiet ha en anelse om hvem du var hvis du gjorde alle kriminelle handlinger "riktig" og kvittet deg med alle beviser, jf. Zodiac killer.

Endret av Orwandel
Lenke til kommentar

 

Hvis politiet skal komme og buste deg for hvert lovbrudd kommer hele GTA til å bli drept.

 

Jeg skulle faktisk ønske et GTA hvor politiet oppførte seg mest mulig realistisk. De ville stoppe deg hvis du oppførte deg "mistenkelig" mens de så på, og du kunne få bøter for alt fra å kjøre på rødt lys til å kjøre for fort. Og hvis du gjorde noe virkelig kriminelt, som å fyre av et våpen eller til og med drepte noen, så ville du bli etterlyst selv etter at du unnslapp, og de ville åpne etterforskning i saken. Du måtte da ligge lavt en god stund (og selvfølgelig skifte bil/klær/papirer) for ikke å bli tatt. Kanskje til og med flytte. Hvis du var ettersøkt, og ble stoppet pga. en mindre forseelse, ville det være en sjanse for at de gjenkjente hvis du var blitt en kjent yrkeskriminell. Spesielt hvis du ikke hadde byttet ut førerkortet ol. med et falskt et. Jeg hadde digget et slikt spill. Konsekvenser for alle handlinger. Selvsagt ville ikke politiet ha en anelse om hvem du var hvis du gjorde alle kriminelle handlinger "riktig" og kvittet deg med alle beviser, jf. Zodiac killer.

 

Mafia 2?

Lenke til kommentar

Tror det hadde ødelagt flyten og fort blitt et irritasjonsmoment hvis det var sånn i GTA. Er glad det er som det er jeg.

 

Startet på PS4-versjonen for noen dager siden. Har spilt det på PS3 fra før. Helt fra jeg startet satt jeg bare og gledet meg til å få spille som Trevor igjen. Tror han må være en av de mest minneverdige karakterene i et spill noen sinne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...