Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ranking er ikke the be all end all though. Egentlig er det såpass irrelevant for min egen del at deg godt kunne bli ekskludert uten innvirkning.

 

Obvious point? Er som si at det er ingen vits å gå på prekestolen hvis kameraet ikke har batteri. Ikke så sykt obvious, men likevel helt vanlig tankegang.

Endret av Slai
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det sånn at spiller jeg story med kun michael feks så kommer det til slutt å bli 0 missions på han og blir tvunget da til å spille med de andre to og? Kan man spille med en character lenge? Vil jo liksom få bygd opp en å få det på stell.. ikke litt på han å litt på franklin osv.. blir så forstyrrende.

Lenke til kommentar

Ranking er ikke the be all end all though. Egentlig er det såpass irrelevant for min egen del at deg godt kunne bli ekskludert uten innvirkning.

 

Obvious point? Er som si at det er ingen vits å gå på prekestolen hvis kameraet ikke har batteri. Ikke så sykt obvious, men likevel helt vanlig tankegang.

At Online dreier seg om å spille med venner er rimelig obvious, ja. Er som å si at man går på prekestolen for å preke - helt vanlig tankegang.

Lenke til kommentar

^

Hvordan i huleste klarer du å få så mye penger? Jeg har bare gjort 1 assasination-oppdrag, og satset ca. 50k på Lifeinvader etter oppdraget, men jeg har ikke fått noe positiv avkastning.

 

 

 

Jeg har kommet til 38.9 % og det ser ut som om jeg bare har Lester- og strangers and freaks-oppdrag igjen. Betyr det at jeg har rundet campagin?

 

 

 

Edit: Hvordan får jeg min første million? Michael, som har mest penger av dem alle, har ca 700k, men det fungerer ikke å manipulere aksjemarkedet hvis du ikke har millioner fra før av. Andre muligheter?

spar a l l e assassinations oppdragene til etter siste heistet, og eventuelt til du har tjent enda mere penger.

Eksempel på lett-tjente penger er å kjøpe Sonar Docks for 250 000$, så finne alle 30 nuklear waste unitene... du får 23 000 pr, så du tjener inn igjen over det dobelte du betalte for Sonar Docks.

 

Etter siste heistet kan du begynne med Assassinations... På denne måten (og med litt andre knep) kan du lett tjene over en milliard.

Lenke til kommentar

At Online dreier seg om å spille med venner er rimelig obvious, ja. Er som å si at man går på prekestolen for å preke - helt vanlig tankegang.

Du går på prekestolen for opplevelsen da, selv om jeg glemte sette på stor P. Helt annen prekestol enn det du tenker på =) .

 

Tenkte der du mente var så obvious var at cash var pointet med Online.

Lenke til kommentar

Wtf? Den bilem her sto ved garasjen uten for huse til Michael.. Full oppgradert motor og hvor kom den fra? Wtf

http://bildr.no/view/NCs4eDRX

Har samme bilen, oppgraderte på iFruit på iPaden min, stod utenfor garasjen etterpå.

Fant ut at alt du gjør med den bilen som "alltid" er rundt deg blir der for alltid, ødelegger du den kommer den så vidt jeg har funnet ut tilbake igjen, med alle oppgraderinger :)

 

Kun bilen man "eier" da, ikke random biler man putter i garasjen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...