Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk endelig tid til å fullføre storyen i natt. Fortsatt 30% til 100, men nå kommer vel Xbox-versjonen snart i posten, så tipper jeg venter til den kommer før jeg gjør ferdig spillet helt.

 

 

Er det noen her inne som valgte noe annet enn valg C i det siste oppdraget?

 

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Fikk endelig tid til å fullføre storyen i natt. Fortsatt 30% til 100, men nå kommer vel Xbox-versjonen snart i posten, så tipper jeg venter til den kommer før jeg gjør ferdig spillet helt.

 

 

Er det noen her inne som valgte noe annet enn valg C i det siste oppdraget?

 

 

 

Japp, men angret så mye at jeg fikk ikke sove, så gikk tilbake i saven og valgte C. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke valgte det med engang egentlig. Trevor er så konge uansett, men trodde først C drepte Franklin.

 

Om man har drept Trevor er han død for alltid. Må begynne på nytt om du angrer.

 

Lenke til kommentar

Digger det. Skarpe svinger for å bryte kne of sight og sløv rulling i bakgater og liknende når de leter etter deg, lese kartet og terrenget bra når du kjører for å se hvordan du kan unngå svermer som søker deg, samt gjemme seg i busker og på tak og lignende når du er til fots...

 

Jeg liker det veldig godt.

 

Enda ikke giddet ha 5 star wanted level lengre enn rundt 25 min selv, bak en eller annen form for skydd i terror sin flyhangar med tonnevis av politi-lik og sønderskutte biler og helikoptre utfor.

 

Lett å drepe dem der, vanskelig komme seg unna =/

Lenke til kommentar

 

 

Japp, men angret så mye at jeg fikk ikke sove, så gikk tilbake i saven og valgte C. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke valgte det med engang egentlig. Trevor er så konge uansett, men trodde først C drepte Franklin.

 

Om man har drept Trevor er han død for alltid. Må begynne på nytt om du angrer.

 

 

 

Haha. artig! Jeg valgte C uten å tenke meg om to ganger. Angrer ikke på valget.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ok, jeg har runna gta, å har bare 24 mill.. å jeg ser at flere steder koster 30 og til og med over 100 mill... åssen får jeg skaffa så mye?`O.O

 

For heists i single playeren var bare under main missions... så åssen tjener man flere 100 mill utenom missions?

 

Man sparer Lesters assassination-oppdrag til slutt, og kjøper aksjer man vet man vil tjene på før og etter hvert av oppdragene. Gjør du det riktig (det ligger guider på nettet) kan man sitte igjen med så mye som 1.3-1.5 mrd dollar.

 

Ellers ang wanted systemet:

 

Jeg synes ikke akkurat det er realistisk når jeg kjører usett fra der den kriminelle handlingen tok plass til motsatt side av byen at politiet grundig leter igjennom en liten bakgate. I tillegg har de en tendens til å finne eksakt den gata jeg er i (de må arbeide med noen synske) og de går ofte ut av bilen for å lete litt ekstra godt akkurat der jeg er...

Endret av Audun0505
Lenke til kommentar

Er ikke akkurat et realistisk spill heller da =) .

 

Syntes det er greit de er litt grundige, hadde vært alt for lett å ditche politiet ellers. Hadde vært rart om de skulle ta det realistisk og sjekket cctv kameraer, bruke flere uker på å snakke med vitner, samle bevis, og plutselig to år senere arresterer de deg, og du må bruke fem år i varetekt mens du venter på rettssystemets tunge tannhjul.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...