Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finnes det ambulanse/brann/politi-missions? At hvis du kaprer en av disse bilene, så får du slike småoppdrag?

 

Tviler på det. Med GTA 4 tok Rockstar et stort skritt mot troverdighet (dette er ikke det samme som realisme, merk) med denne serien. Å sette seg inn i et av de der kjøretøyene og på en eller annen måte kunne gjøre oppdrag for dem (og bli betalt for det) er ikke troverdig, og jeg mistenker at det er derfor det ikke lenger er en del av spillene.

Lenke til kommentar

Fy faen for et levende spill dette er. Jeg orket ikke noe missions, så jeg bare freeroamet litt rundt på øya. Kjører igjennom Grand Senora Desert på vei hjem for å parkere bilen i Los Santos (custom car. Orker ikke miste den. :p ). Plutselig ser jeg en 5-6 politibiler stå i veien lenger fremme.

 

Begynner og lure på hva det kan være, og det samme tenker Michael som sier "What’s going on there?". Når jeg kommer nære så stopper jeg opp og blir vitnet til en skikkelig skuddveksling mellom politi og noen kriminelle. Etterhvert sier en politimann "Show’s over. Move it along. I’m sorry, this is a crime scene now. You can’t be here". Jeg beklger, og prøver å kjøre rundt politibilene på en smidig måte og komme meg videre.

 

Wææt, dette er fantastisk!

  • Liker 7
Lenke til kommentar

 

Tviler på det. Med GTA 4 tok Rockstar et stort skritt mot troverdighet (dette er ikke det samme som realisme, merk) med denne serien. Å sette seg inn i et av de der kjøretøyene og på en eller annen måte kunne gjøre oppdrag for dem (og bli betalt for det) er ikke troverdig, og jeg mistenker at det er derfor det ikke lenger er en del av spillene.

Har "lånt" en ambulanse og politibil fra tid til annen, men aldri fått noe sånt mission. Har derimot fått en del taubiloppdrag med Franklin. Det er noe av det samme, bare at man tauer biler. Vil tro det er en ny variant av ambulanse/brannbil/politibil-missions. Jeg liker at de fornyer seg slik. Spillet er ekstremt likt de forrige på godt og vondt, så de trenger absolutt å fornye seg der de kan.

Lenke til kommentar

Største problemet med at dette spillet her fallt i smak, er at jeg faktisk kan bli sittende i timesvis...dessverre med en Dual Shock 3 i hendene. For en forferdelig kontroll det der egentlig er når det kommer til kjøring i spill. :p

 

Finnes det noen brukbare kontrollere der ute som heller mot 360 ergonomi? Er vanligvis veldig i mot 3.parts utstyr da..

Endret av Mala
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Så hvis du parkerer en bil i en garasje, så lagres den bilen sitt spawnpunkt der på en måte?

Kan man miste den hele tiden og bare løpe tilbake til garasjen eller er det en gang bare?

 

For når man har funnet yndlingsbilen, i mitt tilfelle en sort moderne mustang med rød dekor, så er det kjipt å bruke alle pengene på å fikse den hele tiden og sånn. Kan man bare sende den avgårde utfor et fjell eller bare forlate den og så plukke opp en nyfikset en i garasjen så mye en vil? :)

Ja, du få kopi av den bilen du har satt i den generasjonen, blir den borte, kan du komme tilbake å til garasjen for å ta ut en ny

 

Eneste jeg har lagt merke til, er at du ikke alltid får samme fargen, jeg hadde en fin svart bil, men etter å mistet den og gått tilbake til garasjen så fikk jeg en rød, men det er jo null stress å fikse

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...