Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er de tallene som står i karaktervelgemenyen? (Den menyen som kommer opp når du skal velge om du skal være Franklin, Michael eller Trevor)

Mener det er antall missions tilgjengelig for hver karakter.

 

 

sweet :)

Tips: Selv det er fristende, bør du unngå å spyle ned frontruten til en trailer. Sjåføren kan bli litt vel sint, og følge etter deg ganske lenge gjennom tett trafikk. :p

Endret av Lykketrolling
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke jeg heller, Cpt og Protrik. Rockstar har gjort noe feil, eller så er det PSN som ikke har oppdatert systemet for å ta i mot kodene. Hvem vet. Tror vi som ikke får det til å fungere må bare gi opp på Blimp'en!

 

 

jeg har samma problemet og har fortsatt ikke fått den til å fungere :(

 

 

Er det noen her som har hatt problemer med og aktivere Atomic Blimp-koden, men som har fått den å fungere?

Fikk min til å fungere i sta, gikk i vanlige PSN store (altså ikke i spillet). Innløs kode => Kanskje Case-sensitiv(?) (Min kode hadde bare store bokstaver) og MED BINDESTREK. Dette funket for meg, håper dette funker for andre og.

 

Fikk feil før, prøvde da både med små og store bokstaver, men da UTEN bindestrek. Med bindestrek fungerte det :)

 

Hvis jeg husker riktig så var inputboksen in-game med 3 bokser, den i vanlige PS Store er et helt felt.

Endret av Snytefant
Lenke til kommentar

Her kommer en pengetransport-anekdote:

 

Cruisa rundt i byen med Franklin da jeg plutselig fikk beskjed om at en pengetransport fra Bank of Los Santos var i nærheten. Greit nok, dro i rattet og kjørte opp til siden av den pansra vogna. Hva skulle jeg gjøre, da jeg verken hadde granater, dynamitt eller det ene eller det andre slik at jeg kom meg inn til pengene?

 

Tenkte at den beste løsningen var å bare kapre hele skiten, riste av seg politiet og kjøre langt av gårde, for så å ta en vurdering av saken.. Vel, jeg sendte vaktene i bilen til de evige jaktmarker, kastet meg inn i pengetransporten og pønsja gassen i bånn. Det var ikke før jeg hadde kommet meg ned i gata at politiet svermet rundt meg på alle kanter, og det som bare tjue søkende tidligere hadde sett ut som en god plan, nå så så ut til å være det helt motsatte!

 

Etter en vill jakt gjennom hele byen fikk jeg endelig rista av meg politiet ved å kjøre inn på jernbanesporet; heldigvis kom tog rett i mot meg. Fikk snodd meg unna, kjørt av gårde og havna til slutt nede i industriområdet helt sør i byen. Hva skulle jeg gjøre nå? Hvordan få ut pengen av bilen?

 

Etter å skutt 20 hagleskudd inn i motorrommet med mindre suksess, skjønte jeg at her måtte det sterkere midler til. Dro frem jerrykanna, pøsa på over hele bilen og bakken, kjørte den over der det fløyt med bensin, fyrte av et skudd i drivstoffet, og showet var igang!

 

Med pengetransporten i full fyr fikk jeg til slutt henrettet bilen med et siste hagleskudd i motorrommet. Et smell og to oppblåste dører senere, var jeg 5000$ rikere!

 

Welcome to Los Santos! :new_woot:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...